Xboxlife forum

pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 13. dec 2017 19:24

Jeg havde egentlig tænkt at prøve championships af i aften, men det kan være vi skal holde os til en længere trænings session hvor folk kan prøve biler af? evt slutte af med et kortere løb? Jeg starter en trænings session op og chat, hop på så inviterer jeg jer
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 13. dec 2017 20:20

Jeg når desværre ikke at være med kl 20.30 :-( Beklager det sene afbud, men jeg er først LIGE kommet hjem.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 13. dec 2017 21:30

haha en ære ligefrem... :lol:

Godt nok har jeg kørt mange løb, meeenn jeg er sikker på, at holdejeren ser noget mere potentiale i dig end i mig, hehe... =D>

Men fedt du gerne vil trækkes med mig...

EDIT: og jeg misser desværre dagens træning - havde ellers håbet det kunne nåes, men der var desværre andre ting, der trak ud, og så smuttede tiden....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. dec 2017 22:15

Tak for en hyggelig aften. Det var en fornøjelse at køre med jer igen. Lobbyen var stabil og spillet opførte sig godt.

Aftenens griner var da Shumway loggede ind og startede ud med at fyre op for Ferrarien fra pitboksen og direkte ud i muren, fordi den 'ikke drejede helt så meget'. Så var vi ligesom igang :-)

Men jeg ser helt klart frem til at køre igen og satser på at jeg ender med at skrive kontrakt med Aston Martin.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf ShumwayDK » 14. dec 2017 08:50

^ og det var bare den først af mange buler den aften :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf dalingo » 14. dec 2017 12:09

Niki Lauda DK skrev:Tak for en hyggelig aften. Det var en fornøjelse at køre med jer igen. Lobbyen var stabil og spillet opførte sig godt.

Aftenens griner var da Shumway loggede ind og startede ud med at fyre op for Ferrarien fra pitboksen og direkte ud i muren, fordi den 'ikke drejede helt så meget'. Så var vi ligesom igang :-)

Men jeg ser helt klart frem til at køre igen og satser på at jeg ender med at skrive kontrakt med Aston Martin.


Det går da fremad. Sidst var han ved at køre den forkerte vej ud af pitten :D
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 14. dec 2017 12:45

Tak for træning i går.
Jeg regner med at vi på næste onsdag skifter træningen ud med et træningsløb, så vi således ligger ud med en kvalifikation og kører to løb som vi ville hvis det var en rigtig løbsaften.

Jeg vil se om jeg kan oprette hele serien i et online championship, med de rigtige tidspunkter og datoer for løbsafvikling så man kan træne under de rigtige forhold. :)

@Dalingo - Hvordan endte jeres AOR sæson 8 i går? Kan vi kalde dig for AOR Mester, og jeres team for konstruktørernes mestre?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf ShumwayDK » 14. dec 2017 13:48

dalingo skrev:Det går da fremad. Sidst var han ved at køre den forkerte vej ud af pitten :D


Jeg er da glad for at mine små fremskridt bliver bemærket! :lol: :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf dalingo » 14. dec 2017 21:30

BoblereN skrev:@Dalingo - Hvordan endte jeres AOR sæson 8 i går? Kan vi kalde dig for AOR Mester, og jeres team for konstruktørernes mestre?


Sidste løb i AOR GT3 AM endte med en 1-2'er til danskerne. Teddy kørte et noget nært perfekt løb og sluttede efter 64 minutters strabadser 16 sekunder foran undertegne som havde et enkelt spin. Jeg tog dermed titlen og Teddy blev samlet to'er. Sammen sikrede vi os derfor også suverænt team mesterskabet (o:

Alt i alt har det været en positiv oplevelse at køre med dem. Der var stor respect og jeg kan ikke komme i tanke om en eneste "ulovlig" påkørsel. Online delen virker stabil. Teddy og jeg havde ikke nogen problemer og det var lidt de samme som blev disconnected hver gang så tror det må være lokale problemer (o:

Men jeg glæder mig nu alligevel til at komme tilbage og køre med de gamle drenge her. Jeg foretrækker den dejlige sorte danske humor frem for britter som sidder og råber "FUCK, FUCK, FUCK" i en hel time.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+5

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 14. dec 2017 21:55

Godt gået at snuppe 1 + 2 :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf normann » 14. dec 2017 22:37

Jeg kunne godt tænke mig en corvette den lyder så mandig .
Jimmy jeg skulle have ventet på dig så vi kunne have kørt over målstregen samtidig det havde set godt ud og så lige et par dounuts men godt kørt Jimmy det var meget stabilt og det tæller noget mere end et par hurtige omgange. Det med at vi ikke behøvede at foretage et pitstop er både godt og skidt, men man lære at passe bedre på dækkene hvis de skal holde et helt løb i stedet for at køre med fuld knald på for skal jo alligevel ind i pit
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 15. dec 2017 11:13

normann skrev:Jeg kunne godt tænke mig en corvette den lyder så mandig .


Det kan være vi skal nappe #63 og #64'eren og danne Corvette Racing's officielle team? :)

Og tillykke til jer begge med præstationerne i AOR ;)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf normann » 15. dec 2017 11:40

Det kan vi da godt så skal vi bare have skiftet efternavnet til Magnussen så spiller det
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Niki Lauda DK » 15. dec 2017 11:45

Det lyder ikke helt tosset, at der ikke er tvunget pitstop, for så kan en strategi, som du selv siger, være at man holder lidt igen med at presse bilen alt for meget igennem løbet og når så man når hen imod slutningen, kan man presse det sidste ud af dækkene. Hvis så man har undgået at smadre bilen -og passet på dækkene, kan man gennemføre et helt løb uden at pitte og evt. Blive belønnet med en bedre placering.

Hvad siger løbsledelsen til den idé ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 15. dec 2017 12:22

Niki Lauda DK skrev:Det lyder ikke helt tosset, at der ikke er tvunget pitstop, for så kan en strategi, som du selv siger, være at man holder lidt igen med at presse bilen alt for meget igennem løbet og når så man når hen imod slutningen, kan man presse det sidste ud af dækkene. Hvis så man har undgået at smadre bilen -og passet på dækkene, kan man gennemføre et helt løb uden at pitte og evt. Blive belønnet med en bedre placering.

Hvad siger løbsledelsen til den idé ?


Den er super, og nej der er ingen krav om pitstops i nogen af løbene :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron