Xboxlife forum

pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 8. feb 2018 21:37

BoblereN skrev:Være at bemærke uden dalingo har der ikke været nogle episoder til gennemgang?! Haha


Ikke noget jeg videre har tænkt over, men det glæder mig, at løbsledelsen selv er opmærksom på det, og at det er bogført... :mrgreen: :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf dalingo » 9. feb 2018 00:03

BoblereN skrev:Være at bemærke uden dalingo har der ikke været nogle episoder til gennemgang?! Haha


Hov hov. Hvis det ikke var forbi jeg sidder ved poolen i 28 grader og skyfrit så kunne jeg jo være blevet fornærmet!
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+5

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf ShumwayDK » 9. feb 2018 10:09

Nu hvor Sportland Sugo har overtaget enterprisen fra Rouen Les Essart i næste uge, hvordan mon så med vejret?

Er det så meget ens i hhv Frankrig og Japan ?? ;)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 9. feb 2018 10:18

Korrekt, alt fra det først planlagte Rouen Les Essart løb er overført direkte til Sugo.
Det vil være samme dato, tidspunkt og vejrforhold.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 9. feb 2018 14:44

Der er kommet en ny update.
I første omgang til PC.


http://forum.projectcarsgame.com/showth ... to=newpost
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 9. feb 2018 17:55

Endnu en gang alene med børnene i aften... Nogen der med på lidt fællestræning i aften på sugo?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 9. feb 2018 19:51

Kører selv lidt i aften.. får desværre stadig ondt i øret af at køre med headset, så tænker at det ikke giver mening at jeg joiner? Bedste tid so far er 1.27:380, så igen skal jeg godt nok finde nogle sekunder hvis jeg skal kunne følge med :D

Var lige ved at købe rat i dag, men det var desværre solgt før jeg nåede at kontakte sælgeren :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf ShumwayDK » 10. feb 2018 13:05

Kunne ikke lade være :D
Enjoy.

ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 10. feb 2018 13:40

Intenst løb ude foran.... =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 10. feb 2018 13:56

Fed video :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Smolle » 10. feb 2018 21:07

Er der nogen, der har prøvet, at køre på Sugo endnu? Shit, det der regnvejr til kval'en kan jeg slet ikke finde ud af :D Jeg tror jeg skal være glad for, hvis jeg bare får sat en tid.

Anyway, på en tør bane kan jeg bedre styre det, bortset fra den lange, bløde kurve op mod langsiden. Er der nogen, der har gode tips til den? Lidt ligesom på Longbeach, så er det efter ca. 4-5 omgange, at det begynder, at gå galt. Jeg føler, at bilen snurrer rundt mere eller mindre uden varsel når jeg bare prøver, at presse den lidt. Jeg føler ikke, via FFB'en, at jeg mister greb og synes heller ikke jeg hører hvinende dæk, men alligevel mister jeg pludseligt vejgreb og ender med næsen den forkerte vej. Kan selvfølgelig sætte farten yderligere ned, men synes i forvejen det går langsomt...

Synes også min dæk bliver *meget* varme. Trykket ligger dog nogenlunde i samme leje som i andre løb og passer med det link som BoblereN postede tidligere. Tænker dog stadig, at problemet ligger i dækkene. Jeg kører en træning mere i morgen tidlig og så må jeg se om jeg kan finde et passende dæktryk. Men hvis der er nogen, der har andre forslag til hvad jeg kan gøre, så sig endelig til :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 10. feb 2018 21:13

Jeg har kørt en del omgange på Sugo i dag.. er "nede" på 1:26.280 med standard stable-setuppet, så det går stille og roligt fremad for mig. Havde dog ikke lige set at der var regnvejr under kvalifikationen, hvem er det der har den underlige fetish med regnvejr? Det er jo på ingen måde sjovt at køre i :D

Bedste tid i går: 1.27:380

Tider i dag:
1:26.280
1.25:460 :mrgreen:
1.23:699 8)

Ingen tvivl om at man kan forbedre sine tider markant, hvis man har tiden til at træne nok.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Smolle » 10. feb 2018 21:44

Morten Skou skrev:Jeg har kørt en del omgange på Sugo i dag.. er "nede" på 1:26.280 med standard stable-setuppet, så det går stille og roligt fremad for mig. Havde dog ikke lige set at der var regnvejr under kvalifikationen, hvem er det der har den underlige fetish med regnvejr? Det er jo på ingen måde sjovt at køre i :D

Bedste tid i går: 1.27:380

Tider i dag:
1:26.280
1.25:460 :mrgreen:
1.23:699 8)

Ingen tvivl om at man kan forbedre sine tider markant, hvis man har tiden til at træne nok.


Du giver den gas! Jeg tror min bedste tid i dagens træning var i den tunge ende af 1.22 og du kører endda 'kun' med joypad, ikke?
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 10. feb 2018 21:53

Jo jeg kører med joypad :-) Kørte lige 20 omgange, og mine fordæk kunne slet ikke stå fast de sidste 4 omgange.

Håber at kunne smide et par timer mere efter det i morgen. Det er ikke så sjovt altid at ende sidst i løbene :cry:

Ny tid: 1:23.402 - men i en Ferrari. :D

Rygterne siger, at Team Red Bull muligvis skifter til at køre i Ferrari i næste sæson pga. dårlig performance fra Ford bilerne som Ford ikke har formået at få løst endnu :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 10. feb 2018 22:50

Smolle skrev:Er der nogen, der har prøvet, at køre på Sugo endnu? Shit, det der regnvejr til kval'en kan jeg slet ikke finde ud af :D Jeg tror jeg skal være glad for, hvis jeg bare får sat en tid.

Anyway, på en tør bane kan jeg bedre styre det, bortset fra den lange, bløde kurve op mod langsiden. Er der nogen, der har gode tips til den? Lidt ligesom på Longbeach, så er det efter ca. 4-5 omgange, at det begynder, at gå galt. Jeg føler, at bilen snurrer rundt mere eller mindre uden varsel når jeg bare prøver, at presse den lidt. Jeg føler ikke, via FFB'en, at jeg mister greb og synes heller ikke jeg hører hvinende dæk, men alligevel mister jeg pludseligt vejgreb og ender med næsen den forkerte vej. Kan selvfølgelig sætte farten yderligere ned, men synes i forvejen det går langsomt...

Synes også min dæk bliver *meget* varme. Trykket ligger dog nogenlunde i samme leje som i andre løb og passer med det link som BoblereN postede tidligere. Tænker dog stadig, at problemet ligger i dækkene. Jeg kører en træning mere i morgen tidlig og så må jeg se om jeg kan finde et passende dæktryk. Men hvis der er nogen, der har andre forslag til hvad jeg kan gøre, så sig endelig til :)


Når du nævner det går galt efter 4-5 omgange lyder det som om det kan være lidt kritisk da det netop er der dine temperaturer og tryk stabiliserer sig i forhold til dit setup og din kørestil.. Jeg har selv kun kørt 20-30 minutter på sugo siden vores løb på red bull ring og min første konstatering er også at hard dækket bliver utrolig varmt.. Jeg vil dog ikke begynde at justere mit setup i forhold til det, da temperaturen største faktor er kørestilen.. På sugo er det derfor enormt vigtigt ikke at overkører dækkene... Du skal lade dine dæk arbejde for dig og være helt sikker på at du ikke presser bilen til at skride eller "skrubbe" fordækkene ved at accelerer for hårdt eller for tidligt ud af sving... Hvis du drejer mere end bilen vil skrubber du dine fordæk og understyrer prakisk talt og generer meget varme i dækkene.. Vær sikker på kun at give det input dækkene rent faktisk kan håndtere, det er nemmere at kontrollere dæktemperaturen sådan.

Mine dæk stabiliserer sig omkring 120 grader og er på grænsen af hvor hard dækket virker...
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster