Xboxlife forum

pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 19. jan 2018 15:33



Jeg forstiller mig denne video kunne være ganske brugbar for os alle, jeg har ikke selv set den igennem nu så jeg garanterer ikke for noget... Dog plejer kvaliteten for Yorkie ikke at være til at tage fejl af.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf dalingo » 19. jan 2018 16:28

BoblereN skrev:
Anyways.. Jeg er alene med børn i aften og de ryger i kassen 18.30 - 19.00, derefter tænker jeg at piske op i en training session på long beach... bare få hamret nogle omgange af, hvis nogen skulle have tid og lyst til at køre med er i velkommen.. Tips og tricks deles gerne ud


Dejligt med en undskyldning for at slippe uden om Disney sjov. Jeg går på ca. Ved 19 - 19:30 tiden...
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 19. jan 2018 16:40

Jeg fandt lige over det her setup... der må være lagt nogle timer i det:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 19. jan 2018 17:44

Er du i gang med at spare op Skou ? - jeg har på fornemmelsen, at når du endelig giver efter og også køber et rat, så bliver det også et giftigt setup?? :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 19. jan 2018 17:51

Det er virkelig et sejt setup, det kunne være sjovt at prøve... :) Jeg skal ikke kunne sige forskellen, men jeg synes virkelig man kommer langt med et playseat og et entry/mid level rat !
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 19. jan 2018 20:15

BulletEyeDk skrev:Er du i gang med at spare op Skou ? - jeg har på fornemmelsen, at når du endelig giver efter og også køber et rat, så bliver det også et giftigt setup?? :mrgreen:


Haha... måske engang når jeg er flyttet til et større sted. Har simpelthen ikke plads til et rat her :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 19. jan 2018 22:06

Er der et site som kommer med forslag til biler/banerne i Pcars2, ligesom der var med Pcars1?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Benja190782 » 19. jan 2018 22:53

00:00:001 så bliver det vist ikke tættere, Brian. :D

Efter min første træning med rat er jeg ok tilfreds - kunne ikke komme under 01:19:500 med controller.
@Shumway: prøv evt. at downloade mit setup og ta’ en tur i din Ferrari. :D

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 19. jan 2018 23:38

Morten Skou skrev:Er der et site som kommer med forslag til biler/banerne i Pcars2, ligesom der var med Pcars1?


Tænker du på opsætning ? I så fald nej, det er der vidst ikke... ikke mig bekendt
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 20. jan 2018 11:25

BulletEyeDk skrev:
Morten Skou skrev:Er der et site som kommer med forslag til biler/banerne i Pcars2, ligesom der var med Pcars1?


Tænker du på opsætning ? I så fald nej, det er der vidst ikke... ikke mig bekendt


Æv. Det gør det nok svært at følge med uden at man har brugt en masse tid på at lave det rigtige setup :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 20. jan 2018 11:46

Jeg vil gerne pointere igen at det ikke er setupet der gør en hurtig.. Jeg bruger nok 95% af tiden på banen, omgang efter omgang.. 5% af tiden bruger jeg så på at få mine dæk ind i det vindue jeg gerne vil have dem.. og det er ikke et vindue der hverken er tryk eller temperatur specifikt.. Det er hvor grebet efter 3-4 omgange forbliver ens derfra og så indtil dækkene er færdige.. Jeg kan ikke køre et 20 eller 40 minutters løb fejlfrit hvis mine dæk pludselig opfører sig anderledes :) ellers er det eneste i setup jeg roder med stort set radiator, brake ducts, brake pressure, brake balance og brake mapping.. hvis du har styr på bilen i nedbremsningen kommer udgangen af svinget næsten af sig selv..

Men i skal selvfølgelig gøre det i mener virker bedst for jer:)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 20. jan 2018 13:38

Eriksen snakkede bare om, at han blev overhalet af alle på langsiderne - det kræver jo ændring i setuppet hvis man skal følge med der så - så jeg tror altså at setuppet har noget at skulle have sagt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 20. jan 2018 13:44

En lille skade på bilen kan ødelægge din topfart på langsiderne.. et lille skub op bagi en konkurrent og du har ødelagt kølingen eller aerodynamikken på bilen og dermed din topfart.. en anden afsindig vigtig ting i forhold til langsiderne er hvordan du kommer ind på dem... hvis du kommer forkert ud af svinget op mod langsiden kan du godt vinke farvel til ham der kommer 20m bag dig med den rigtige udgang :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 20. jan 2018 13:45

Jeg kørte med meget høj downforce på Fuji hvilket principielt giver mig en ringe topfart men min udgang til langsiden gør at jeg når en høj fart alligevel.
Og derfor kan jeg kun igen sige at det ikke er setupet men hvordan banen angribes på... derfor er det i min optik 100 gange mere værd at få kørt så mange omgange man kan komme til end at rode med setup for at hente tid.. personligt mener jeg ikke at jeg kan hive mig mere ud af et korrekt setup end 0.5s pr. Omgang
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 20. jan 2018 13:59

Du kan evt. prøve at se denne video af en af mine omgange på Fuji, du kan følge med i speedometeret hvornår jeg er på gassen og hvornår jeg er på bremsen.. Vigtigst af alt er dog ind og udgang.. Hvis du kører med højere traction control setting vil du også kunne smide flere hestekræfter ned på hjulene i udgangen af svinget (hvis du kan styre det), for der er lang større risiko for hjulspin og overstyring til følge... Men kan du styre det, har du altså en bedre acceleration ud af svinget end en der kører med lavere traction control setting... Vel at mærke hvis du kommer rigtigt ud af svinget, hvis du ikke gør det hjælper det på ingen måde med høj TC setting..

http://xboxclips.com/BoblereN/37c88f51-202a-487f-9c7d-3c542fe08ea1
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron