Xboxlife forum

pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 8. dec 2017 17:28

Jeg tror at Eriksen og jeg vender tilbage med bilvalget i løbet af weekenden... vi prøver desperat at finde en Red Bull livery, men uden held ;-)

Mine personlige favoritter er Ford og Ferrari indtil videre.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 8. dec 2017 20:08

Morten Skou skrev:Har ikke lige fået skrevet tiderne ned for Ford GT og Corvetten... men er OK til freds med at mine tider er nogenlunde stabile på tværs af bilerne også. (sikkert sygt meget langsommere end jer andre).

Ferrari 488 GTE
1.32.820

BMW M6 GTE
1.32.802

Aston Martin Vantage GTE
1.33.xxx


Det lyder for mig som rimelig god fart, særligt hvis du kan køre omgang efter omgang indenfor +/- 0.5s, så ser det rigtig godt ud..

Jeg smed lige Aston Martinen rundt på red bull ring og fik den ned i 1.31.1xx, på et soft dæk som kun kan køre 1-2 hurtige omgange før det var brændt væk... (Kørte om sommeren ved høj asfalttemperatur)

Edit: Gav lige et skud i C7R'en også.. 1.30.8

BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 8. dec 2017 20:59

Heads up til BoblereN -> check Yorki'es seneste video, der er masser af vigtig information vedr. opsætning og afvikling af online championships..

Specielt vigtigt at vide, at der ikke kan tilføjes yderligere deltagere når første løb er kørt...

Men rigtig mange informationer, det ser skidefedt ud...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 8. dec 2017 21:38

Corvetten har en vildt fed lyd synes jeg, men så vidt jeg husker så er det Corvetten og BMW'en der er de to langsomste biler hvis man kigger på topfarten?

BMW'ens lyd kunne jeg ikke holde ud, den har en eller anden underlig rasle/pive lyd... den burde sgu nok en tur på værksted :lol:

Btw.. hvis man f.eks. ikke kan deltage i det første løb (hvilket jeg muligvis ikke kan), giver det så problemer med det Bullet skrev? "Specielt vigtigt at vide, at der ikke kan tilføjes yderligere deltagere når første løb er kørt... "
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Askinas » 9. dec 2017 12:29

Jeg vil gerne med. Dog med forbehold på at min kone kan føde så jeg måske må melde fra.
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 9. dec 2017 13:54

Askinas skrev:Jeg vil gerne med. Dog med forbehold på at min kone kan føde så jeg måske må melde fra.


Fedt.
Så skal du have barsel.
Så bliver der rigtigt godt med tid.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Niki Lauda DK » 9. dec 2017 13:58

^ aaarh, mon ikke der er wifi på fødeklinikken. Så må hun sgu lige klare ærterne imens du kører ræs med drengene :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 9. dec 2017 14:18

Niki Lauda DK skrev:^ aaarh, mon ikke der er wifi på fødeklinikken. Så må hun sgu lige klare ærterne imens du kører ræs med drengene :-)


Mon ikke også der er wifi i knallertklubben hvis der er på fødeklinikken? :lol:
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 9. dec 2017 14:22

Morten Skou skrev:Corvetten har en vildt fed lyd synes jeg, men så vidt jeg husker så er det Corvetten og BMW'en der er de to langsomste biler hvis man kigger på topfarten?

BMW'ens lyd kunne jeg ikke holde ud, den har en eller anden underlig rasle/pive lyd... den burde sgu nok en tur på værksted :lol:

Btw.. hvis man f.eks. ikke kan deltage i det første løb (hvilket jeg muligvis ikke kan), giver det så problemer med det Bullet skrev? "Specielt vigtigt at vide, at der ikke kan tilføjes yderligere deltagere når første løb er kørt... "


Jeg undersøger lige nærmere hvordan det online championship noget virker, og afprøver lidt af det på onsdag.
Hvis online championships gør det svært for os at afvikle vores serie, bliver det uden og med manuel bogføring :)
Men jeg tænker så længe du er en del af mesterskabet fra start så forbliver du det selvom du ikke er med i første runde... Du er jo trods alt på listen over kørere.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Niki Lauda DK » 9. dec 2017 14:47

BoblereN skrev:
Niki Lauda DK skrev:^ aaarh, mon ikke der er wifi på fødeklinikken. Så må hun sgu lige klare ærterne imens du kører ræs med drengene :-)


Mon ikke også der er wifi i knallertklubben hvis der er på fødeklinikken? :lol:


Det tager jeg lige op til næste stormøde :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf dalingo » 9. dec 2017 16:10

Jeg vil selvfølgelig gerne være med. (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Askinas » 9. dec 2017 20:05

Niki Lauda DK skrev:^ aaarh, mon ikke der er wifi på fødeklinikken. Så må hun sgu lige klare ærterne imens du kører ræs med drengene :-)


Se det er god humor :lol:
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Benja190782 » 9. dec 2017 23:52

Er der nogle af jer med et TX rat, som har opdateret jeres firmware til den nyeste version (vist nok fra 2017) som hedder noget med version 51.?

Jeg synes virkelig at jeg har problemer med en "knotten" følelse i rattet uanset hvilke settings jeg prøver.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Chokofanten » 10. dec 2017 07:38

Benja190782 skrev:Er der nogle af jer med et TX rat, som har opdateret jeres firmware til den nyeste version (vist nok fra 2017) som hedder noget med version 51.?

Jeg synes virkelig at jeg har problemer med en "knotten" følelse i rattet uanset hvilke settings jeg prøver.


Jeg har ikke opdateret mit.
Så jeg ved ikke noget om det.
Mit fungerer stadig ok.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 10. dec 2017 09:31

Jeg tror så småt jeg vil ligge mig fast på Corvetten med #63. Så hvis der er nogen der drømmer om at køre i #64'eren er der mulighed for et hold :)

@Benja - Mit er opdateret og er sat til forced cooling, rotation mode: 900 degrees, 75% i strength i FFB menu'en når basen er sat til PC'en... i pCARS på xbox'en kører jeg med RAW, 100,90,60,50,10 mener jeg.. Det er kun volume jeg er lidt i tvivl om.. Jeg havde problemer til at starte med da den af en eller anden årsag havde fået ændret rotations på rat basen, det fuckede helt op og læste mig til at pcars skulle være indstillet til 900 uanset hvilken bil man kører i.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster