Xboxlife forum

pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 5. feb 2018 16:54

På en god omgang er jeg i den lave ende af 1.30.x :)
Min tophastighed er omkring de 230, kunne se på din video at ferrarien æder sig op over 240 :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Smolle » 5. feb 2018 20:00

BoblereN skrev:På en god omgang er jeg i den lave ende af 1.30.x :)
Min tophastighed er omkring de 230, kunne se på din video at ferrarien æder sig op over 240 :)


Uhh, så er jeg ikke så langt bagud som jeg plejer! :P Min bedste tid er omkring 1:31.5xx, som jeg husker det. Så i forhold til nogle af de andre baner, så ser det ikke helt så katastrofalt ud. Men du mangler selvfølgelig også 40 HK, som jeg huske det fra dit tidligere indlæg om Red Bull-banen, ikke?
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Benja190782 » 5. feb 2018 20:13

Jeg er ikke sikker på, at jeg kan nå det på onsdag - vi åbner en ny STARK i Frederikshavn torsdag morgen, så jeg kommer til at arbejde sent på onsdag.
I skal ikke vente på mig - jeg dukker op hvis jeg når hjem i tide.

Ellers godt ræs gutter! ;)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. feb 2018 13:44

Jeg deltager ikke i morgen.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf dalingo » 6. feb 2018 17:10

ShumwayDK skrev:Det er sgu dårlig planlægning, sådan at tage på ferie midt i en løbsserie :D
God ferie!


Enig både serien og OL mister jeg på den bekostning. Ikke helt tilfreds. #-o
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 6. feb 2018 17:13

Uh, det ser jo ud til at der er gode points at hente i morgen med så mange der ikke kommer :D Der er vel stadig points til top 10?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BulletEyeDk » 6. feb 2018 17:59

Der er stadigvæk en vis risiko for at glemme fartgrænsen i pit området... i de tilfælde får du ingen point, haha :mrgreen: :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 7. feb 2018 14:18

Løbsledelse har kigget nærmere på de mange offentliggjorte videoer fra hændelsen på Monza under den våde start i løb 1.
Man formoder at noget at videomaterialet er redigeret og størstedelen er derfor erklæret uegnet til brug for videre undersøgelse, og derfor vil der heller ikke falde yderligere dom i denne sag.
Løbsledelsen ønsker dog ikke at kommenterer på om de skulle have medvirken til Dalingos pludselige ferie, der tilfældigvis strækker sig udover afviklingen af de resterende afdelinger.

Som vejrudsigten ser ud pt. er der høj sol i Østrig og der forventes et løb hvor de turboladet motorer fra Ferrari, Ford og BMW forventes at angribe det førende Corvette team med alt hvad de har.

Jeg ser frem til noget go ræs i aften 8) dog ærgeligt med de mange afbud...

Skou, ja der er point til top10, men ikke til DNF eller DSQ.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+3

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf normann » 7. feb 2018 16:40

Hej det er muligt jeg bliver lidt forsinket i aften , har et møde i skolen
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 7. feb 2018 17:57

Vi venter, det er vigtigt at Corvette Racing får skrabt flest mulige point sammen i Østrig ;) haha..
ej vi starter bare løb 1 til tiden og får dig ind hvis muligt.. Ellers springer du bare på i løb 2
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 7. feb 2018 18:17

Er det stadig hard dæk der anbefales at køre på? :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf BoblereN » 7. feb 2018 18:52

Ja, jeg mener temperaturen på banen er et stykke over 30 grader hvilket er der hvor soft bliver ringe.. mener hard virker fra 20 grader.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 7. feb 2018 19:27

Takker :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf ShumwayDK » 7. feb 2018 19:51

Første løb er bane temperaturen 38-39 grader og i løb 2 30 grader.

Har desværre opdaget en fejl i mit setup (ikke bilens) og jeg ved ikke om det er mit tv, min forstærker, xbox'en eller spillet.
Jeg kører normalt i 4K/HDR, men i Østrig er det meget mørkt kl. 2300, og efter et par omgange så er der et eller andet der skruer ned for lyset på min skærm, så meget at jeg stort set ikke kan se afstandsskilte og om dem foran bremser! Men ved som sagt ikke hvad der gør det :(

Jeg oplevede det ikke da vi kørte på Long Beach, men der er også mere lys på banen, men heller ikke da jeg dalrede rundt på Daytona forleden hvor dele af banen er rimeligt mørk.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS 2 - Sæson 1 GTE

Indlægaf Morten Skou » 7. feb 2018 20:10

MIn Xbox skal lige opdatere... 3,3GB, så der røg mit sidste træningspas :D


Edit: den er nået til 67% af selve opdateringen... jeg kommer til at komme flyvende ind i spillet. Håber fandme ikke at der også er opdatering til Pcars.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron