Xboxlife forum

AOR Project Cars 2 GT3 League

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf dalingo » 27. okt 2017 13:32

Mens jeg (utålmodigt) venter på at vi får banket en Project Cars 2 turnering igang herinde, har jeg tilmeldt mig apexonlineracing.com's GT3 league.

Det ser ud til at de har et fornuftigt setup med mange deltagere som bliver grupperet efter evne.

Den løber over 6 uger med start d. 8/11. Signup er startet.

Læs evt. mere her:

https://apexonlineracing.com/community/ ... son-8.841/

Kunne være sjovt hvis flere herfra kom med (o:
Senest rettet af dalingo 10. nov 2017 07:02, rettet i alt 1 gang.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf BulletEyeDk » 27. okt 2017 16:10

Ved du hvornår (tidspunkt i dansk tid) på dagen de typisk kører deres løb ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf dalingo » 27. okt 2017 21:15

Kl 21 om onsdagen.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf BoblereN » 7. nov 2017 12:38

Hej Jimmi, hvor lang tid er der åben for tilmelding?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf dalingo » 7. nov 2017 16:21

Det er vist muligt at hoppe på "løbende", men udtagelses løbene blev kørt i sidste uge så ved ikke helt hvad proceduren er. Tror du skal ind og spørge i forums. Første løb på Imola er i morgen (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf BoblereN » 7. nov 2017 18:55

Tak Jimmi, jeg har skrevet derinde.. Det der time trail event, hvad er det for et? Jeg kan ikke rigtig finde noget information på det..

EDIT: Jeg har fundet det, skulle lige have overblikke tover deres forum struktur..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf dalingo » 8. nov 2017 17:31

Ser at vi kom i samme league. Så røg den vinderchance!!! (o:

Men vi kan måske tage Team mesterskabet samme?. Du også lave time trial i Ferrari. Holder du fast i den og skal vi skrive os op sammen som et hold?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf BoblereN » 8. nov 2017 17:44

Ville gerne men jeg røg desværre ind i pro ligaen efter jeg kørte træning med dem i går og efterfølgende et løb på 16 laps.. Ham def nægtede at smide mig ind i gt am... valgte også 488 i time trail for så tænkte jeg vi kunne træne op
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf BoblereN » 8. nov 2017 17:45

Teame op mente jeg
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf dalingo » 8. nov 2017 18:53

Det er fint. Der hører du også til. Så har jeg stadig en chance i min liga.....
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf BulletEyeDk » 8. nov 2017 21:24

Lad os endeligt høre hvordan det går i jeres løb, også meget gerne info om hvor mange der er på grid'en til et løb osv... kender ikke selv til deres reglement... men det lyder fedt
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf BoblereN » 9. nov 2017 11:24

Der var fuld grid i pro klassen, så fuld at jeg måtte stå skuffet i paddocken uden et sæde til løbet.. Jeg er kun reserve da ligaen blev fyldt og jeg meldte mig til for sent.. måtte ikke joine gt semi pro eller am.. men fra hvad jeg kan se kørte dalingo den sikkert hjem i gt am og præsenterede de rød hvide farver med stil. Tror de var en 8 stykker på gridden. Jeg havde ellers håbet at kunne præstere et podie i pro klassen.. Den anden aftens træning nappede jeg p1 hvor der var et par stykker med fra eliten..

Det skal dog også siges at jeg kørte i 488 eren som generelt er hurtigere i serien og derfor ikke valgt af nogen i elite og pro serien for lige konkurrence.. Jeg kørte 1.44.0 i 488eren og i de andre kæmper jeg med at komme ned i 1.44.9
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf dalingo » 9. nov 2017 16:42

Ja jeg fik en fin start og kørte tæt på hvad jeg vil kalde et perfekt ræs. Kun en enkelt snurretur pga. to hjul på græsset under nedbremsning blev det til. Og det er meget bedre end jeg er vant til (o: Og så kræver det sku' koncentration at holde den på det sorte over et løb som varer ca. en time. Det er jeg godt nok ikke vandt til. Fik ondt alle steder (o:

Jeg vandt med 25 sekunder og selv om det lyder af meget så var der i hvert fald et par stykke som havde nogenlunde samme pace. Men consistency is the key. Målet er nu helt klart at vinde serien.

Der er stadig ledige pladser i GT AM serien hvis der er nogle som vil være med. Jeg mangler en hold makker (o:

Og så kan jeg lige indskyde at Project Cars 2 på X'eren i 4K og HDR er en fornøjelse. (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+2

Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf BoblereN » 9. nov 2017 16:48

Nej nej nej.. Har du fået en X'er til at spille pcars 2 på? Er det bare drøn lækkert?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: AOR Project Cars 2 GT3 League

Indlægaf normann » 9. nov 2017 23:03

Hvad biler køre i gr pro am serien
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Næste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron