Xboxlife forum

pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf BoblereN » 3. okt 2017 17:54

Ellers tror jeg da fint vi kan vente lidt på dig :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf ShumwayDK » 3. okt 2017 18:12

5 minutter kan vi da nok trække den :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf BulletEyeDk » 3. okt 2017 18:48

Enig - vi venter da bare med at sætte i gang, hvis du er lige på trapperne
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf ShumwayDK » 3. okt 2017 21:34

Tak for god underholdning.
Algarve er fed og LMP2 er også for fed.
Super at se at lyset rent faktisk er noget der kan bruges i pCars når det er mørkt. =D>

Sad lige og så replay af vores sidste løb. Replay funktionen fungerer sgu også ganske godt. Når den altså fungerer. Jeg har været ude for i et karriere løb, at jeg var den eneste der kørte på replay'et. Alle de andre holdt stille på grid'en. :)

Så også den meget omtalte situation mellem Brian og Jimmy. Og jeg dømmer Race Incident :D Jeg vil sige, at det Jimmy gjorde der, kunne jeg også have fundet på i situationen. Brian skaber en åbning, da han ser ud til at køre for bredt, og ligesom Jimmy får stukket næsen frem, så drejer Brian ind.
Vil få lavet et klip af det, så Brian også kan se det.

Men det Jimmy gjorde ved mig i andet sving. Det er ganske utilgiveligt! :mrgreen:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf dalingo » 4. okt 2017 06:00

Sad også og så replay'et. Og Lars jeg er enig i din vurdering af begge situationer. (sorry)

Og ja de er sku rigtig sjove de der LMP2'er.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf BoblereN » 4. okt 2017 06:46

Ja tak for hygge, jeg er dybt uenig og synes han er en idiot! :)
Det var samme manøvre Michell Gatting lavede på Mikkel C i weekenden og hun blev idømt 2x strafbaner..

Et sving der knækker to gange undervejs og dykker ind mod sidste sving :P Ej, få det lagt op.. Jeg vil gerne se det, for det var slet ikke min overbevisning at jeg kørte bredt, det var min linje gennem det sving for en optimal udgang af det sidste sving i svinget.. Hvis det giver mening :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf dalingo » 4. okt 2017 12:50

Bobler jeg gir der ret. Der er mange linjer rundt på den bane, så det kan sagtens have været din ideal linje. Og havde det været alle andre end dig havde jeg nok holdt mig væk. Men man ved at chancerne for at overhale dig er få så den skulle have chancen. Som et lille forsvar kan jeg huske at jeg lige nåede at annoncere at jeg var på indersiden inden vi ramte hinanden. Men forståeligt hvis du ikke havde tid til at reagerer på det.

Og ja jeg tænkte faktisk også lidt på hende Gatting da jeg selv så replay (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf BoblereN » 4. okt 2017 15:33

Det var fedt, og selvfølgelig skal du da angribe når du kan :) Jeg synes spotteren og pilene er rigtig gode.. Jeg fik i hvert fald flere dueller i går hvor vi kom godt side om side igennem sving, det var drøn lækkert!
Hvad siger I til at prøve LMP3 næste tirsdag eller onsdag hvordan det passer bedst?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf BulletEyeDk » 4. okt 2017 15:53

BoblereN skrev:Det var fedt, og selvfølgelig skal du da angribe når du kan :) Jeg synes spotteren og pilene er rigtig gode.. Jeg fik i hvert fald flere dueller i går hvor vi kom godt side om side igennem sving, det var drøn lækkert!
Hvad siger I til at prøve LMP3 næste tirsdag eller onsdag hvordan det passer bedst?


Alternativt LMP900 ? - har trillet ganske lidt i Ferrarien, og den er dælme sprød :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf Chokofanten » 4. okt 2017 17:17

Jeg kan først se i næste uge om jeg kan.
Vi har lige lidt travlt i øjeblikket.
Jeg vender stærkt tilbage.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf ShumwayDK » 4. okt 2017 17:55

Spotteren er kanon, når man kan høre ham. I GT3 ferrarien, der kunne jeg næsten ikke høre ham. Der skulle jeg ind og skrue ned for lydstyrken på motorlyd mv.
Jeg har ikke aktiveret pilene (endnu) vil prøve at nøjes med spotteren.

Jeg havde forventet at han bare kom med højre/venstre, 1 eller 2 bil længder bagved, men i et af løbene, fik jeg i starten også meldingen "left rear corner" Genialt!

Jeg vil se om jeg får tid i næste uge. Tirsdag er lidt tvivlsom, onsdag er umiddelbart ok.

Ja, det var ikke Gattings bedste weekend. Især ikke når hun igennem hele sæsonen har været efter de andre for at påkøre hende. Og at hun efter bataljen første heat sagde, at nu skulle hun bare vise god stil og gøre det godt over for sponsorer, og så tager en af mesterskabs kandidaterne af i heatet efter. #-o
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf ShumwayDK » 4. okt 2017 21:03

BoblereN skrev:Et sving der knækker to gange undervejs og dykker ind mod sidste sving :P Ej, få det lagt op.. Jeg vil gerne se det, for det var slet ikke min overbevisning at jeg kørte bredt, det var min linje gennem det sving for en optimal udgang af det sidste sving i svinget.. Hvis det giver mening :)


Kørte banen igen. Og kan godt se hvad du mener. Jeg havde ikke lagt mærke til i replay'et, at det var det sving. Der kommer man bredt ud inden man drejer ind til næste sving. Det ændrer dog ikke ved min dom. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf dalingo » 5. okt 2017 18:22

Tirsdag ser lidt bedre ud end Onsdag. Men jeg stiller til start begge dage (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf dalingo » 5. okt 2017 18:25

Men jeg vil gerne ha vi vælger bil og bane inden weekenden.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS 2 - Testløb 3/10 20.00

Indlægaf dalingo » 5. okt 2017 18:30

Og jeg foretrække flere kortere løb over ét længere (o: Og måske skulle vi prøve rullende start. Kunne give lidt mindre kaos i de første sing.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron