Xboxlife forum

Mini løbsserie - Mix Class

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 24. aug 2017 22:03

Også min tanke... tænker det bare er det vi gør, hvis ikke der er store protester i mod den løsning ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf dalingo » 25. aug 2017 14:27

Ok med mig!
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Smolle » 25. aug 2017 14:45

Ville passe mig rigtig fint, at køre den 6. og den 20. Så burde jeg kunne deltage i begge løb.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 31. aug 2017 12:09

Vedr. de næste 2 løbsdage, så køres de:

6.september 21:00 - Sakitto International
20.september 21:00 Hockemheim Short

Jeg skal have tilrettet det på http://www.pcars.dk, men min tidligere serverhost er pludselig blevet opkøbt, og derfor virker siden ikke før jeg har fået redigeret nogle småting vedr. database tilgangen osv... det har jeg ikke haft tiden til.... håber dog at få set på det, senest her i weekenden..
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+6

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Smolle » 3. sep 2017 08:54

Fuck jeg hader Sakitto! :P Den der s-kurve der går ned af bakke lige ved først mellemtid slår mig ihjel næsten hver gang. Fandt et setup, der håndterede det lidt bedre end det jeg brugte i sidste løb, men det er stadig ikke rigtig godt. Enten hamrer jeg ind i væggen eller snurrer rundt, så jeg ender med næsen ud af den der sidevej der er spærret af. Og når det endelig lykkedes, at komme igennem på en pæn måde, så har jeg stadig ikke formået, at opnå bedre tider end 01:13:xx. Kunne se på leaderboard, at både RacingBull og Dalingo har kørt tider på 01:10:xx.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+2

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf normann » 3. sep 2017 18:53

Hej smalle hvad hvad gamertag har
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 3. sep 2017 18:54

normann skrev:Hej smalle hvad hvad gamertag har
Mvh teddy


Han har "SmolleDK"
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf normann » 3. sep 2017 21:40

Ok takker
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf dalingo » 4. sep 2017 09:25

Smolle skrev:Fuck jeg hader Sakitto! :P Den der s-kurve der går ned af bakke lige ved først mellemtid slår mig ihjel næsten hver gang. Fandt et setup, der håndterede det lidt bedre end det jeg brugte i sidste løb, men det er stadig ikke rigtig godt. Enten hamrer jeg ind i væggen eller snurrer rundt, så jeg ender med næsen ud af den der sidevej der er spærret af. Og når det endelig lykkedes, at komme igennem på en pæn måde, så har jeg stadig ikke formået, at opnå bedre tider end 01:13:xx. Kunne se på leaderboard, at både RacingBull og Dalingo har kørt tider på 01:10:xx.


(o:

Såden havde jeg det også i starten. Keep fighting.....
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf BulletEyeDk » 4. sep 2017 14:21

Jeg har arbejdet lidt med at få pcars.dk til at fungere med login osv. efter serveren blev overtaget af et andet hosting firma...

De kører desværre med et andet setup, hvorfor der skal ændres en del i noget af koden, og det har jeg slet ikke haft hverken tid eller overskud til... samtidig er det ualmindeligt længe siden jeg har rodet med koden bag siden, så det tager lidt mere tid at sætte sig ind i...

Derfor kan man stadig ikke logge ind, tilmelde sig et løb, opdatere tider osv..

Dog er det muligt at trække løbsinformation, da det bare er et database udtræk, så find informationerne om de kommende 2 løbsdage her:

Løb #1 - 06-09-2017 21:00 http://pcars.dk/show_series.php?id=MjEx ... RXllREs%3D
Tilmeldte: ShumwayDK, DalingoDK, Chokofanten, BulletEyeDK, ATO DK, GT Ninja, Smolle DK

Løb #2 - 06-09-2017 21:30 http://pcars.dk/show_series.php?id=MjEy ... RXllREs%3D
Tilmeldte: ShumwayDK, DalingoDK, Chokofanten, BulletEyeDK, ATO DK, GT Ninja, Smolle DK

Løb #1 - 20-09-2017 21:00 http://pcars.dk/show_series.php?id=MjEz ... RXllREs%3D
Tilmeldte: ShumwayDK, DalingoDK, BulletEyeDK, GT Ninja, Smolle DK

Løb #2 - 20-09-2017 21:30 http://pcars.dk/show_series.php?id=MjE0 ... RXllREs%3D
Tilmeldte: ShumwayDK, DalingoDK, BulletEyeDK, GT Ninja, Smolle DK

Oversigt over de manglende løb:
http://pcars.dk/user_series.php

Folk der ønsker at køre med på onsdag eller om 14. dage i det sidste løb i denne mini serie, kan skrive her i tråden eller sende en besked, så får jeg oprettet jer manuelt i databasen.

Beklager tingene ikke bare kører.... det kom noget bag på mig, at det oprindelige server hosting firma var solgt... og jeg kunne desværre ikke undgå, at flytningen skete her midt i vores mini serie... (jeg vidste det med garanti ville give problemer med at tilgå siden efterfølgende)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf dalingo » 4. sep 2017 14:56

Jeg deltager begge dage.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+2

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf Smolle » 4. sep 2017 18:29

Jeg deltager også begge dage.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf ShumwayDK » 4. sep 2017 19:49

Deltager også begge dage!!

Testede lige lidt her til aften. Det var vist meget godt. Det setup jeg fandt frem til for 14 dage siden, det skullle godt nok justeres noget, bare fordi vi er rykket hen i september, og det er blevet koldere :D

Edit:
Og naturligvis lover vejrudsigten regn til andet løb :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf normann » 4. sep 2017 20:32

Hokenheim short 1.11.880 boooom
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Mini løbsserie - Mix Class

Indlægaf GTninja » 5. sep 2017 17:48

Er klar begge dage!
GTninja
Niveau 0
 
Indlæg: 32
By: Vrinners

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron