Xboxlife forum

Le Mans 2017

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 14. jun 2017 13:52

Jeg er kun crashet 1 gang i min LMP1 og har kørt 30 omgange :P Jeg udgår ikke (men jeg krydser fingre for, at alle de andre LMP1'ere gør - for jeg kører ikke særlig hurtigt :lol: )
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Chokofanten » 14. jun 2017 14:09

Morten Skou skrev:Jeg er kun crashet 1 gang i min LMP1 og har kørt 30 omgange :P Jeg udgår ikke (men jeg krydser fingre for, at alle de andre LMP1'ere gør - for jeg kører ikke særlig hurtigt :lol: )


Det kan også være en gang for meget. :)
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+3

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 14. jun 2017 14:37

Chokofanten skrev:
Morten Skou skrev:Jeg er kun crashet 1 gang i min LMP1 og har kørt 30 omgange :P Jeg udgår ikke (men jeg krydser fingre for, at alle de andre LMP1'ere gør - for jeg kører ikke særlig hurtigt :lol: )


Det kan også være en gang for meget. :)


Ja, det koster rimelig dyrt at crashe på den bane, der er godt nok langt til pitten i 1. gear :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Askinas » 14. jun 2017 15:33

Jeg bliver nød til, at melde fra i aften, da der er kommet noget vigtigt op.
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 14. jun 2017 15:41

Askinas skrev:Jeg bliver nød til, at melde fra i aften, da der er kommet noget vigtigt op.


Ok, helt i orden...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 14. jun 2017 17:56

Jeg har tænkt på at lave noget streaming på Mixer.com i aften (uden mikrofoner / gruppechat slået til selvfølgelig), og man kan have op til 4 streams på min side derinde i en slags co-stream.

Er der to mere som vil være med, så sender jeg invites?

Tænker at det kunne være ret nice med 4 biler fra vores le mans løb :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 14. jun 2017 18:48

Livestreamen kommer op på :
http://www.xboxlife.dk/live
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Le Mans 2017

Indlægaf Grabovac88 » 14. jun 2017 20:32

Hej de herre
Beklager meget at jeg desværre ikke dukkede op her til aften, eftersom jeg var skyld i at det blev flyttet til i aften.
Vores lille søn har haft lidt svært ved at finde ro her i dag, så prioriterede at hjælpe fruen.
Havde glædet mig meget til at køre ræs med jer igen, men sådan skulle det ikke gå.
Håber alligevel at i havde et godt løb.
Grabovac88
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Silkeborg

+4

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 14. jun 2017 21:20

Mon ikke der kommer en chance mere, familien kommer selvfølgelig i første række :)

Jeg er blevet diskvalificeret med 23 minutter tilbage af løbet... fuck hvor er mine arme smadret, aldrig mere med controller.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Morten Skou » 14. jun 2017 21:44

Argh - jeg fik disconnected mit headset og efter det kunne jeg ikke komme tilbage i chatten :-(

Tak for et fedt løb, og super godt kørt af Racing Bull og Dalingo i front =D>
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Le Mans 2017

Indlægaf normann » 14. jun 2017 22:04

Tak for en hyggelig aften
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+2

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 14. jun 2017 22:06

Grabovac88 skrev:Hej de herre
Beklager meget at jeg desværre ikke dukkede op her til aften, eftersom jeg var skyld i at det blev flyttet til i aften.
Vores lille søn har haft lidt svært ved at finde ro her i dag, så prioriterede at hjælpe fruen.
Havde glædet mig meget til at køre ræs med jer igen, men sådan skulle det ikke gå.
Håber alligevel at i havde et godt løb.


Det er der selvfølgelig forståelse for, der kommer helt sikkert en anden gang... - familien kommer nu en gang bare i første række...

Anyways, tak til alle dem der deltog, der blev eddermagme kørt stærkt i Ginetta klassen, en times forberedelse var simpelthen ikke nok herfra [-X , der var ellers kun ganske få kørefejl, men det kostede til gengæld også skrammer de 2 gange hvor jeg var i kontakt med autoværnet...

Presset når man er ca. 9 sekunder fra nærmeste kører pr. omgang... :shock: :shock:

Fedt at løbet var så tæt mod slutningen (i Ginnetta klassen) selvom vi havde kørt i 2 timer, det er sgu ret vildt

Godt kørt af alle i LMP klassen, det er ikke lette biler at håndtere, og da slet ikke med controller, men det kostede jo også lige en DSQ til begge... :?

Der kommer en opdatering en af de nærmeste dage, håber jeg kan presse det ind i morgen torsdag...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Le Mans 2017

Indlægaf ATOM-DK » 15. jun 2017 07:44

Tak for, igen igen, en super fed oplevelse og løb. =D>

Efter pratice i mandags hvor det gik op for mig hvor hurtig Bobler kører i Ginettaen :o , måtte jeg gennemtænke min strategi for at finde frem til noget der kunne spare tid i pitten. [-o<
Valgte 34L og kun stoppe for Fuel, ingen dækskifte. Resultatet, kun 27 sek efter til slut. :mrgreen:

Jeg skal til Le Mans arrangement i weekenden, men regner med at flikke noget video sammen i næste uge. :D
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+2

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Chokofanten » 15. jun 2017 08:01

Morten Skou skrev:Jeg er kun crashet 1 gang i min LMP1 og har kørt 30 omgange :P Jeg udgår ikke (men jeg krydser fingre for, at alle de andre LMP1'ere gør - for jeg kører ikke særlig hurtigt :lol: )


Hvordan var det så gik Skou? :D

Tak for et fedt løb, trods den langsomme bil.
Kørefejl kan alle lave, også BoblereN. :D
Vi ses til et andet løb. Måske på Spa.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+3

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BoblereN » 15. jun 2017 09:07

Tak for løb,

Jeg skulle lige indstille mig til at have 3 pedaler i løbssituation, klappede koblingen i stedet for bremsen ind i første sving som kom til at koste noget damage og fart i hele første stint.

Det var hyggeligt men alligevel lidt mere tryk på fra ATO end jeg forventede :)
Første pitstop brugte jeg en del tid i pitten på at justere dæktryk, få ændret strategi fra wet og sørge for at få brændstof på... Og sammen med at ATO ikke skiftede dæk fik han smuttet forbi mig da jeg var i pitten....
Han var ikke nem at hente men det lykkedes og derfra var det fuld hane resten af løbet.

Godt arrangement.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster