Xboxlife forum

Le Mans 2017

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 6. jun 2017 20:54

@DalingoDK og andre...

Det var en god idé evt. at tilføje AI's som kategori 3 kørere... desværre er der en ret stor mangel på den funktion hvor man tilføjer AI's til multiplayer...

Det er ikke muligt på forhånd at tilføje dem som en specifik bil, de bliver tilføjet tilfældigt idet lobby'en er nødt til at være med "any" i bil kategori, ellers vil vi ikke selv kunne vælge de biler der er planlagt.

Dvs. med ovenstående vil AI'en få tildelt helt tilfældige biler fra karts til F1, en skam det ikke er muligt at vælge mere specifikt...

Alt afhængigt af hvor mange kørere vi bliver kan vi tilføje et par stykker... starte spillet op og se hvad de får tildelt af bil.. for derefter at genstarte lobby'en hvis det er helt galt, men det tager hurtigt 5 minutter at få hevet folk tilbage i en MP lobby... hvis vi skal prøve igen og igen...

Det kunne dog være fedt lige at få fyldt hullerne op på grid'en...

Hvad siger folk ? - vi har ingen erfaringer med at køre med AI i multiplayer i pCARS regi
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BoblereN » 7. jun 2017 06:54

For mit vedkommende med det antal tilmeldte har jeg ikke behov for 5-6 Ai's der suser rundt i mærkelige biler i et endurance løb.. :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+3

Re: Le Mans 2017

Indlægaf mrnybroe » 7. jun 2017 07:52

BoblereN skrev:For mit vedkommende med det antal tilmeldte har jeg ikke behov for 5-6 Ai's der suser rundt i mærkelige biler i et endurance løb.. :)

Her vil jeg give Brian ret - de AI'er som der er i pCARS, de er ikke såå smarte som fx i F2016.
Men ja - hvis vi ender med 5 tilmeldte - så bliver banen stor.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 7. jun 2017 08:18

Nej netop... en skam man ikke kan bestemme hvilke biler evt. AI's skal køre i...

Jeg har egentlige ok erfaringer med AI'en i pCARS, mit indtryk er at de kører bedre hvis sværhedsgraden er sat op
Vi er pt. 9 tilmeldte, lad os håbe der kommer et par stykker mere til, det er en stor bane til så få kørere
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Le Mans 2017

Indlægaf dalingo » 7. jun 2017 10:01

BulletEyeDk skrev:Alt afhængigt af hvor mange kørere vi bliver kan vi tilføje et par stykker... starte spillet op og se hvad de får tildelt af bil.. for derefter at genstarte lobby'en hvis det er helt galt, men det tager hurtigt 5 minutter at få hevet folk tilbage i en MP lobby... hvis vi skal prøve igen og igen...


Er det ikke muligt for ham der hoster løbet at lave denne øvelse lidt i god tid inden kl 20:00 og så hive folk ind i lobbyen når der er kommet fornuftige AI biler på?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 7. jun 2017 10:18

AI bilerne kan ikke ses i selve lobby'en (som man ellers kan med andre kørere), de kommer først på, når første session er loadet... først her kan man via pit-menu'en se deres navne og hvilke biler de kører i...

Det kan derfor blive noget af en manøvre, hvis man f.eks gerne vil have 4 AI's med i løbet, der gerne skulle have en bil mellem kategori 1 og 2 rent hastigshedsmæssigt...

Hvis man ikke rammer dem i første hug kan man gøre et nyt forsøg, men det kræver bare en genstart af hele lobby'en hvor alle skal joine igen...

Jeg har forsøgt at lave 3 MP løb med (15 AI's) pr. løb og det ser godt nok helt tilfældigt ud hvilke biler de tildeles... dog har jeg på de 3 løb kun set, 2 open wheels og 2 karts ellers har det primært været alt fra LMP og ned til de langsomste bilklasser, men dog med overvægt af biler fra GT klasserne
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Grabovac88 » 7. jun 2017 10:28

Jeg er så super klar.
50% kat. 1
30% kat. 2
20% kat. 3
Grabovac88
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Silkeborg

+2

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 7. jun 2017 10:39

Grabovac88 skrev:Jeg er så super klar.
50% kat. 1
30% kat. 2
20% kat. 3


SÅDAN Grabovac... =D> =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Le Mans 2017

Indlægaf TigerJax007 » 7. jun 2017 13:21

Kan desværre ikke deltage. Skal arbejde :-(
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 7. jun 2017 13:45

TigerJax007 skrev:Kan desværre ikke deltage. Skal arbejde :-(


Ja det er sgu lidt bittert, havde set frem til at dyste mod dig, i den tro, at det var min tur til at sætte dig godt og grundigt på plads, haha :mrgreen: :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf Askinas » 10. jun 2017 09:30

Syntes ikke jeg kan se alle de biler. Har ellers alt hvad der kan få fra dette super spil :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 10. jun 2017 12:20

Askinas skrev:Syntes ikke jeg kan se alle de biler. Har ellers alt hvad der kan få fra dette super spil :)


Ja det lyder da underligt... de månedlige "gratis" biler skal man selv hente... men hvis du har købt deciderede DLC udvidelser, så bør de jo være hentet sammen med købet ?

Skal du ikke være med ??
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Le Mans 2017

Indlægaf Askinas » 10. jun 2017 16:14

BulletEyeDk skrev:
Askinas skrev:Syntes ikke jeg kan se alle de biler. Har ellers alt hvad der kan få fra dette super spil :)


Ja det lyder da underligt... de månedlige "gratis" biler skal man selv hente... men hvis du har købt deciderede DLC udvidelser, så bør de jo være hentet sammen med købet ?

Skal du ikke være med ??


Jeg kan ikke finde min Bentley, Audi R8, BMW LMP ej heller den nye Corvette :shock:
Så mangler endel biler.

Planen er da, at jeg skal være med. Men skal lige have dette her fixet først.
Kan det have noget, at gøre med, at jeg har fået den Alm. version da den var free for Gold og derefter har hentet alle mine add'ons igen fra Game of the Year Edition?
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 10. jun 2017 19:03

Super, jeg skriver dig op som tilmeldt... deadline for tilmelding udløber nemlig nu her.... ;)

Vedr. de manglende biler, så prøv at download dem igen, lige mht. pCARS, så har der været en del underlige ting henad vejen...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Le Mans 2017

Indlægaf BulletEyeDk » 10. jun 2017 19:07

@CondemnedDK

Kan du angive hvilke kategorier du helst kører i ? (kat1, kat2, kat3)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron