Xboxlife forum

LMP2 - 3 Afdelings serie

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf TigerJax007 » 26. jan 2017 12:53

Øv bøv.
Sad lige og talte med Bullet om, at vi snart måtte have gang i pCARS igen - og så indkalder du til en løbsserie, hvor jeg kan være med lige præcis 0 ud af 3 gange :-(

Håber på bedre held næste gang - LMP2 er ellers en af mine favoritklasser. Er sikker på, at I får en fed serie.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 26. jan 2017 15:30

Tiger. Vi udsætter den formentlig til start d. 25 februar.. og så efterfølgende 3 onsdage, passer det bedre?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 27. jan 2017 19:54

Er der nogen med erfaring i LMP2-klassen, som kan anbefale en af de fire biler over de andre?
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 28. jan 2017 11:31

Smolle skrev:Er der nogen med erfaring i LMP2-klassen, som kan anbefale en af de fire biler over de andre?


Jeg vælger en open cockpit model, altså oreca'en eller alpine a450'eren... Performance er de to også mere eller mindre identiske da alpine er bygget på en oreca :)

Jeg vælger udelukkende open cockpit fordi jeg altid kører for helmet eller cockpit view, og jeg får det bedste udsyn og jeg selv er vild med open cockpit prototyper... Men jeg er sikker på der er ligeså meget fart i RWD'en og Marek'en! :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf ShumwayDK » 28. jan 2017 13:48

Super initiativ. Som altid =D>

Efter at have været væk fra xboxen og xboxlife i aaaalt for lang tid, loggede jeg ind her for at spørge om der var stemning for at få startet noget pCars op igen.
Og det er der åbenbart, helt uden at jeg behøver at spørge :mrgreen:

Super!

EDIT: Ovenstående er naturligvis at betragte som en tilmelding. :D
Kan dog ikke lige komme ind på pcars siden lige pt, hvis der også er tilmelding derinde.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 29. jan 2017 08:49

BoblereN skrev:
Smolle skrev:Er der nogen med erfaring i LMP2-klassen, som kan anbefale en af de fire biler over de andre?


Jeg vælger en open cockpit model, altså oreca'en eller alpine a450'eren... Performance er de to også mere eller mindre identiske da alpine er bygget på en oreca :)

Jeg vælger udelukkende open cockpit fordi jeg altid kører for helmet eller cockpit view, og jeg får det bedste udsyn og jeg selv er vild med open cockpit prototyper... Men jeg er sikker på der er ligeså meget fart i RWD'en og Marek'en! :)


Jeg tog et race event på Laguna Seca med Oreca'en. Ikke nemt! :P Lige når man endelig tror man har styr på bilen, så får man lavet et eller andet som gør, at man skrider rundt. Følte aldrig rigtig, at jeg fik det optimale ud af bilen.

ShumwayDK skrev:Kan dog ikke lige komme ind på pcars siden lige pt, hvis der også er tilmelding derinde.


Jeg har heller ikke kunne komme ind på siden i et par uger nu. Troede den var blevet lukket...
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 29. jan 2017 14:50

Det er rigtig længe siden jeg selv har været logget ind på serveren... godt i lige skriver det, for den burde køre, men kan se det ikke er tilfældet - det må jeg lige undersøge nærmere...

Serveren står rent fysisk ved mig, og den burde altså køre, jeg kan da logge på server interfacet, men heller ikke tilgå webdelen lokalt ? - skal nok opdatere jer når det kører igen...

EDIT: siden fungerer stadig, kan tilgå den lokalt, skal lige finde ud af hvorfor det ikke længere virker via pcars.xbl.dk
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 29. jan 2017 20:06

Til dem der måtte have lyst, tænker jeg at lave en test session på laguna seca i LMP2 racerne på onsdag kl 20.00
Alle er velkomne til at køre med. Det trækker lidt at køre lidt efter at have fulgt med on / off i daytona 24h... De første 4 biler i GT LM klassen indenfor 1 sekund med 30 minutter tilbage :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+4

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf mnygaard89 » 30. jan 2017 22:26

Jeg kunne nok godt være frisk på at deltage i lidt test/træning på Onsdag.
Det er alt for lang tid siden at jeg har siddet bag rattet i pCARS, så de første 15-20min af sessionen tør jeg ikke svare for folks sikkerhed rundt på banen, indtil man lige er varmet op, men det er jo nok ikke nogen nyhed for nogen af jer :lol:
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf dalingo » 31. jan 2017 09:14

Jeg er også med på træning i morgen!
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 31. jan 2017 14:29

BulletEyeDk skrev:Det er rigtig længe siden jeg selv har været logget ind på serveren... godt i lige skriver det, for den burde køre, men kan se det ikke er tilfældet - det må jeg lige undersøge nærmere...

Serveren står rent fysisk ved mig, og den burde altså køre, jeg kan da logge på server interfacet, men heller ikke tilgå webdelen lokalt ? - skal nok opdatere jer når det kører igen...

EDIT: siden fungerer stadig, kan tilgå den lokalt, skal lige finde ud af hvorfor det ikke længere virker via pcars.xbl.dk


Til info, så har jeg brugt lidt tid i går aftes på at lokalisere problemet... har stadig ikke fundet fejlen, undrer mig virkeligt over hvorfor det ikke kører, det burde det.... :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf dalingo » 1. feb 2017 19:47

Bobler kalder du ind til træning kl 20?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 5. feb 2017 16:15

Hvordan gik træningen i onsdags? Kunne ikke deltage, men har efterhånden kørt en hel del omgange på Laguna Seca i tre af de mulige biler. Startede med Oreca som jeg synes var svær, at håndtere, på trods af, at jeg testede flere forskellige setups. Nåede ned på 01:19:906 i den, men havde meget svært ved, at holde tiderne på det niveau. Prøvede så RWD P20 og fik ret hurtigt sat en tid på 01:19:745, men igen havde jeg svært ved, at gøre det stabilt. Senest prøvede jeg så Marek RP 219D og her fandt jeg et godt setup. Har fået min bedste tid ned på 01:18:700 og kan levere ret stabile tider lige omkring 1:20 eller derunder.

Er dog nysgerrig efter hvor langt jeg er bag jer andre og hvor meget jeg stadig skal forbedre mig :) Tjekkede leaderboards i spillet og det var ret skræmmende! I Prototype-klassen var der tider helt ned til 1:08 eller deromkring og der er folk i GT-biler der har sat bedre tider end jeg har i Marek'en. Den bedste tid i en Road-bil er endda kun ca. et sekund langsommere end min bedste Marek-tid.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf normann » 5. feb 2017 16:42

Har kørt i en bil omkring 5 omgange, kan ikke huske hvilke tider jeg kørte, og heller ikke hvad for en af dem jeg kørte i sååå det var ikke til så meget hjælp
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 5. feb 2017 16:55

Kan man ligge konsistent omkring de 1.19.0 tror jeg det er fint konkurrencedygtigt til midterfeltet.

Bedste tid sidste onsdag var 1.16.2xx sat i Oreca'en... Min personlig bedste var 1.16.7xx sat med en "cut track", dog uden at få en fordel af den... Ellers kunne jeg rimelig pænt i slutningen af træningen ligge med tider fra 01.17.2xx - 01.17.9xx
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster