Så fik jeg prøvet dit setup Niki.
Der er rigtig fin balance. Specielt igennem i de to tricky sving. Svinget efter broen hvor der bremses og nedbremsningen til sidste sving. Her skal jeg med mit setup være meget forsigtig.
Men når det er sagt, så fungerede det ikke som sådan for mig.
Du kører med meget lavt bremsetryk, synes jeg. Jeg kører normalt med mellem 90 og 100% i RUF'en, så jeg kunne slet ikke stoppe
og jeg kunne ikke få varme i bremserne.
Så det satte jeg hurtigt op. Så var næste problem, at med din bremsebalance, så overophedede forbremserne, mens mine bagbremser var alt for kolde. Så det rykkede jeg tilbage til 53, som jeg normalt kører med.
Næste udfordring jeg stødte på var, at den understyrede alt for meget for mig.
Specielt i det lange højresving til sidst, måtte jeg så langt ned i fart, at jeg mistede minimum et halvt sekund i det sving alene, og totalt set knap et sekund langsommere per omgang. Og jeg havde problemer med temperaturen på fordækkene.
Men ellers synes jeg rigtigt godt om undervognen, så al affjedring fra dit setup beholdt jeg, og fiksede understyring ved at bruge bl.a indstillingen af styrtøjet fra mit setup, som bl.a bruger væsenligt mindre camber, og lidt andre småting.
Jeg er ikke sikker på, at det er den rigtige måde at fikse det på, men nu understyrer den ikke så meget, og har god balance, og jeg kom ned på 1:46.268.
Dæk temp'en kom også under kontrol. Dog er dækslidet i den høje ende.
Så tak for dit gode forarbejde. Det var med til at forbedre mit setup.