Xboxlife forum

Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BoblereN » 28. okt 2016 09:10

Tilmelding til de enkelte løb er nu åben:

http://pcars.xbl.dk/user_series.php
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Niki Lauda DK » 28. okt 2016 09:34

BoblereN skrev:Jeg glæder mig allerede til at køre med det setup, lyder jo som min morfars bil :) Hehehe!

Men klart er der jo noget tid at hente hvis man justere dit setup mere aggresivt.. Fx. vil jeg nok øge bremsetrykket betragteligt med den risiko det medfører for lock-ups... Men der kan hentes tid hvis man kan styre det :)


Helt klart. Jeg er gået efter maksimal greb og balance så de fleste kan håndtere den. Ud fra det kan man så netop "åbne" op for den så den bliver mere levende alt efter behov.

Ps. Sej Morfar du har hvis han kører rundt i en RUF GT3 :-D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf mnygaard89 » 28. okt 2016 09:47

Men syntes ikke vi har hørt noget fra Shumway endnu?
Har smidt en besked til brormand og Kemmer med link til denne tråd, så må vi se om de melder sig på banen :D
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf KemmeR89 » 28. okt 2016 09:52

Ja der skal vel være en der kan køre bagerst så bare skriv mig på også ;)
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf mnygaard89 » 28. okt 2016 09:54

Ja ja du kan køre bagerst og holde styr på tropperne, og samle dem op der kører galt :lol:
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf KemmeR89 » 28. okt 2016 11:06

Ja jeg ser mig selv som en slags service vogn der også får de lidt dårligere til at føle sig lidt bedre:D
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Smolle » 28. okt 2016 11:32

Er dit setup til bilen tilgængeligt nogen steder, Lauda? Jeg burde som minimum godt kunne deltage den 23. og måske også den 2. Om ikke andet kan jeg danne bagtrop sammen med Kemme ;) Skal bare igang med at træne så! Ville være fedt, hvis der findes et setup jeg kan teste med i løbet af den her weekend.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BoblereN » 28. okt 2016 11:41

Smolle skrev:Er dit setup til bilen tilgængeligt nogen steder, Lauda? Jeg burde som minimum godt kunne deltage den 23. og måske også den 2. Om ikke andet kan jeg danne bagtrop sammen med Kemme ;) Skal bare igang med at træne så! Ville være fedt, hvis der findes et setup jeg kan teste med i løbet af den her weekend.


Jeg tror han arbejder på det, men jeg er sikker på du godt kan liste det nuværende ud af ham :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Chokofanten » 28. okt 2016 12:22

Smolle skrev:Er dit setup til bilen tilgængeligt nogen steder, Lauda? Jeg burde som minimum godt kunne deltage den 23. og måske også den 2. Om ikke andet kan jeg danne bagtrop sammen med Kemme ;) Skal bare igang med at træne så! Ville være fedt, hvis der findes et setup jeg kan teste med i løbet af den her weekend.


Det lyder godt, at du vil være med.
Vi hygger os, og får kørt noget ræs.
Det er lige så sjovt at være med, som det er at vinde.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BulletEyeDk » 28. okt 2016 12:37

Smolle skrev:Er dit setup til bilen tilgængeligt nogen steder, Lauda? Jeg burde som minimum godt kunne deltage den 23. og måske også den 2. Om ikke andet kan jeg danne bagtrop sammen med Kemme ;) Skal bare igang med at træne så! Ville være fedt, hvis der findes et setup jeg kan teste med i løbet af den her weekend.


FEDT du vil være med =D>
Vi har kørere på alle niveauer, så du vil helt sikkert få noget ud af det... bare alene det aspekt at man kører mod andre menneskelige kørere og ikke AI'en er super fedt, især når højeste prioritet hos os er at man kører (eller forsøger) at køre rent og at man respekterer hinandens linjer...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Niki Lauda DK » 28. okt 2016 12:54

Jeg har taget et screenshot af det foreløbige setup og lagt det ud på mit aktivitetsfeed på Xboxen.

SmolleDK: jeg har tilføjet dig som ven og du kan finde mig den vej og se billedet. Der mangler nogle data på setuppet på denne måde, men jeg har ikke tid til andet i dag. Planen er at jeg laver en kort Youtube-video når jeg er færdig og så følger man mig rundt imens jeg scroller igennem alle indstillinger. Men du kan roligt gå igang med det du har fået nu og forvente nogle få småforbedringer, som ikke rykker det store men kun skal bidrage til at bilen kan klare sig igennem et helt løb uden at miste alt for meget greb osv.

Giv endelig feedback !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Smolle » 28. okt 2016 13:54

Niki Lauda DK skrev:Jeg har taget et screenshot af det foreløbige setup og lagt det ud på mit aktivitetsfeed på Xboxen.

SmolleDK: jeg har tilføjet dig som ven og du kan finde mig den vej og se billedet. Der mangler nogle data på setuppet på denne måde, men jeg har ikke tid til andet i dag. Planen er at jeg laver en kort Youtube-video når jeg er færdig og så følger man mig rundt imens jeg scroller igennem alle indstillinger. Men du kan roligt gå igang med det du har fået nu og forvente nogle få småforbedringer, som ikke rykker det store men kun skal bidrage til at bilen kan klare sig igennem et helt løb uden at miste alt for meget greb osv.

Giv endelig feedback !


Mange tak :) Jeg prøver, at tage nogle omgange i morgen formiddag.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BoblereN » 28. okt 2016 13:59

Hej smolle, jeg ser ingen officiel tilmelding fra dig - Kan jeg skrive dig på listen? :) I så fald også blot til et enkelt eller to løb?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Smolle » 28. okt 2016 14:44

BoblereN skrev:Hej smolle, jeg ser ingen officiel tilmelding fra dig - Kan jeg skrive dig på listen? :) I så fald også blot til et enkelt eller to løb?


Jeg har glemt mit password til siden :P Tror måske, at jeg har sat den til, at gemme mit password på min computer derhjemme, men er stadig på arbejde. Jeg melder lige tilbage engang i aften.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BoblereN » 28. okt 2016 14:50

Hehe tænkte ikke inde på siden... Bare herinde at du regner med at deltage i mindst et løb :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster