Xboxlife forum

pCARS løbsserie #3

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 2. jun 2016 22:11

normann skrev:Hej er det 6 baner vi skal køre på
Mvh Teddy


Nej 5 løbsdage med i alt 10 løb på nedenstående baner:

Løb #1-2 (8. juni - uge 23) - Watkins Glen Short, skiftende tørvejr, 10:00 - 15:30
Løb #3-4 (22. juni - uge 25) - Nürnburgring Sprint Short, skiftende tørvejr, 13:00 - 17:30
Løb #5-6 (6. juli - uge 27) - Sakitto Sprint Short, skiftende tørvejr, 10:00 - 17:30
Løb #7-8 (20. juli - uge 29) - Mazda Laguna Seca Raceway, realistisk vejr (20-07-16), 10:00 - 17:30
Løb #9-10 (3. august - uge 31) - Zolder, skiftende tørvejr, 18:00 - 19:30
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf normann » 2. jun 2016 22:12

Nu havde jeg ikke regnet at skulle vælge bil er det for sent i morgen aften så jeg lige kan nå at prøve det der nu er tilbage på de forskellige baner
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf normann » 2. jun 2016 22:15

Og så kan jeg ved samme lejlighed lige høre om der er stemning for at flytte løb 3 og 4 en dag frem eller tilbage
Alså tirsdag eller onsdag
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 2. jun 2016 22:23

normann skrev:Nu havde jeg ikke regnet at skulle vælge bil er det for sent i morgen aften så jeg lige kan nå at prøve det der nu er tilbage på de forskellige baner
Mvh Teddy


2. kørerne kan ikke vælge bil før alle første kørerne har valgt deres. Kan du ikke køre stærkt i hvad som helst Teddy? :D
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 2. jun 2016 22:27

Om ikke andet kan du jo "trække" den lidt Teddy... så længe du ikke er den sidste 1.kører "spærrer" du som sådan ikke 2.kørerne, så må du bare holde øje med siden, hvis du føler dig presset ;)

EDIT: men sjovt nok egentligt... der har været masser af tid op til deadline til at teste... jeg har dog ikke selv fået testet noget som helst, men nu har jeg så også bare valgt en helt uprøvet bil :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 2. jun 2016 22:52

normann skrev:Og så kan jeg ved samme lejlighed lige høre om der er stemning for at flytte løb 3 og 4 en dag frem eller tilbage
Alså tirsdag eller onsdag
Mvh Teddy


Du mener vel så tirsdag eller torsdag ?

I så fald tror jeg vi er mange, der ikke rigtig kan torsdag den 23. juni pga. Sankt Hans ?
Tirsdag den 21. juni er helt fint med mig
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf normann » 3. jun 2016 05:49

Hvem f....... har taget min gule bil ?? der er simpelthen ingen respekt for alderdommen i det danske samfund
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 3. jun 2016 06:29

6 ud 8 kørere har valgt bil som 1.kører...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf mortnDK » 3. jun 2016 07:43

normann skrev:Hvem f....... har taget min gule bil ?? der er simpelthen ingen respekt for alderdommen i det danske samfund
Mvh Teddy


Hvilken gul bil er det? :P
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BoblereN » 3. jun 2016 07:53

mortnDK skrev:
normann skrev:Hvem f....... har taget min gule bil ?? der er simpelthen ingen respekt for alderdommen i det danske samfund
Mvh Teddy


Hvilken gul bil er det? :P


Mon ikke det er den gule 63'er de ikke kunne redde på le mans efter et kys med autoværnet i porschekurven...
Utroligt de har kunne få den klasket sammen igen :)

Jeg begynder at tvivle på jeg får en makker med mit bilvalg :) pcars siden er i hvert fald ikke særlig optimistisk!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf normann » 3. jun 2016 08:14

Ja så må jeg se om jeg skrabe noget af den gule maling af he he
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf mortnDK » 3. jun 2016 08:18

BoblereN skrev:
mortnDK skrev:
normann skrev:Hvem f....... har taget min gule bil ?? der er simpelthen ingen respekt for alderdommen i det danske samfund
Mvh Teddy


Hvilken gul bil er det? :P


Mon ikke det er den gule 63'er de ikke kunne redde på le mans efter et kys med autoværnet i porschekurven...
Utroligt de har kunne få den klasket sammen igen :)

Jeg begynder at tvivle på jeg får en makker med mit bilvalg :) pcars siden er i hvert fald ikke særlig optimistisk!


Av, den står jeg for :P
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BoblereN » 3. jun 2016 09:25

mortnDK skrev:Av, den står jeg for :P


Haha Morten... Tror pointen var at 2. kørerne ikke vidste hvem de kom på hold med, men tror da vidst allerede du har løftet sløret for dit hold :P
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 3. jun 2016 09:31

Nu er der jo 8 første kørere, så der vil være et hold, som udelukkende kommer til at bestå af en første kører... det kan også være han med sin udtalelse lige har sikret, at folk simpelthen går uden om det hold, nu hvor folk kender første køreren :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 3. jun 2016 10:22

Så har 7 ud af 8 førstekørere valgt deres bil/hold... sidste 1.kører må dermed gerne få valgt, så 2.kørerne kan komme til ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 69 gæster