Xboxlife forum

pCARS Le Mans 2016

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf mnygaard89 » 15. jun 2016 09:37

Morten Skou skrev:Jeg er SÅ klar til i aften :D Forventer lidt, at alle jer i de hurtige biler kører af, og at jeg derfor har en chance for at komme i top 10 ;)


Hvilken klasse kører du i Morten?
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Nygaard » 15. jun 2016 09:38

Morten Skou skrev:Jeg er SÅ klar til i aften :D Forventer lidt, at alle jer i de hurtige biler kører af, og at jeg derfor har en chance for at komme i top 10 ;)


Du har gode chancer ved mig skou :D jeg har omtrentligt lavet en cut track pr. anden testomgang, så jeg forventer at være disket inden solnedgang :lol:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+2

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 15. jun 2016 09:55

@Skou

Husk at du reelt set "kun" kører mod de andre GT3 kørere... og GT3 feltet er der hvor man har størst chance for at smutte af sted med en virtuel pokal, der er "kun" 4 kørere....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 15. jun 2016 09:56

Nygaard skrev:Du har gode chancer ved mig skou :D jeg har omtrentligt lavet en cut track pr. anden testomgang, så jeg forventer at være disket inden solnedgang :lol:


Pas på med det.... jeg blev disket sidste år, for at lave et par åndsvage cuts i forbindelse med et crash om natten, det gad løbsofficials slet ikke se på....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf mrnybroe » 15. jun 2016 10:01

Nygaard skrev:
Morten Skou skrev:Jeg er SÅ klar til i aften :D Forventer lidt, at alle jer i de hurtige biler kører af, og at jeg derfor har en chance for at komme i top 10 ;)


Du har gode chancer ved mig skou :D jeg har omtrentligt lavet en cut track pr. anden testomgang, så jeg forventer at være disket inden solnedgang :lol:

At lave en omgang uden en cut-track er sgu en sejr i sig selv!! :)

Spændende at se om man overhovedet får sat en kvalifikationstid i aften :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf mnygaard89 » 15. jun 2016 10:02

Hvor mange cut tracks har vi at gøre med? 5-10?
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Morten Skou » 15. jun 2016 10:05

mnygaard89 skrev:
Morten Skou skrev:Jeg er SÅ klar til i aften :D Forventer lidt, at alle jer i de hurtige biler kører af, og at jeg derfor har en chance for at komme i top 10 ;)


Hvilken klasse kører du i Morten?


GT3 :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf mnygaard89 » 15. jun 2016 10:14

Morten Skou skrev:
mnygaard89 skrev:
Morten Skou skrev:Jeg er SÅ klar til i aften :D Forventer lidt, at alle jer i de hurtige biler kører af, og at jeg derfor har en chance for at komme i top 10 ;)


Hvilken klasse kører du i Morten?


GT3 :-)


Det skal nok blive godt, så kommer vi til at dyste :wink:

Du må bare forvente en bil der går lidt urent når du kommer til at ligge i støvskyen efter min Aston Martin :lol:
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf mrnybroe » 15. jun 2016 10:37

mnygaard89 skrev:Hvor mange cut tracks har vi at gøre med? 5-10?

Tror ikke der er et max.
Men hvis du får en masse henover kort tid - så ryger du ud.

Jeg har normalt en masse i et løb. Jeg har dog erfaret at man kan undgå mange af disse, hvis nu du slipper gassen når du kommer uden for banen. Hvis man holder på gassen, så får man oftere en straf.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 15. jun 2016 10:42

Netop... som jeg husker det, crashede jeg ret vildt om natten, hvor jeg missede et sving fuldstændigt... hamrede ind i en mur, bilen blev slynget langt uden for banen.... jeg fortsatte i græsset og ind på banen, her fik jeg advarsel... da jeg så kæmpede med at få bilen rundt herefter missede jeg hurtigt igen et andet sving... og så kom nr. 2 advarsel prompte...

Kan faktisk ikke huske om der var flere advarsler inden jeg blev sparket ud.... der har givet vis været andre advarsler før de sidste, men jeg mener ikke det var mange.

Vores seneste Le-Mans løb var en jule edition:
http://pcars.xbl.dk/show_specific_race.php?id=MTQ4
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 15. jun 2016 11:16

Til orientering for alle, så har jeg netop justeret de 2 realistiske vejr slots til andre typer af tørvejr, netop henledt af vores snak om problemer med våde løb vs. pitstops som vi kæmpede med i løbsserie #2.

Løbet bliver dermed opsat med følgende parametre i aften (håber folk har forståelse for den sene ændring):
Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Nygaard » 15. jun 2016 11:37

Absolut intet brok herfra!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Morten Skou » 15. jun 2016 11:40

... bare I lige noterer jer, at årsagen til at jeg ikke vinder er fordi der ikke komme regn ;)

Super godt arbejde Bullet! =D>
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Niki Lauda DK » 15. jun 2016 13:07

Øv. Jeg skal sandsynligvis køre rundt i regnvejr på en maskine uden tag i aften, imens i hygger jeg med Le Mans hjemme i stuerne. ](*,) Jeg overvejer at fratræde min stilling med øjeblikkelig virkning ! :x

Men i må have et godt løb. Håber i alle kan holde bilerne kørende hele løbet igennem :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+3

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf mrnybroe » 15. jun 2016 13:17

Niki Lauda DK skrev:Øv. Jeg skal sandsynligvis køre rundt i regnvejr på en maskine uden tag i aften, imens i hygger jeg med Le Mans hjemme i stuerne. ](*,) Jeg overvejer at fratræde min stilling med øjeblikkelig virkning ! :x

Men i må have et godt løb. Håber i alle kan holde bilerne kørende hele løbet igennem :-)

NU har vi jo alle set hvor kreativ du er til at montere ting og sager til dit racing-setup.

Er det ikke en nem sag for dig, at fastmontere rat+pedaler på din plæneklipper, inkl. en skærm + wifi ?
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster

cron