Xboxlife forum

pCARS Le Mans 2016

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf normann » 14. jun 2016 22:09

Ser godt ud ,så mangler jeg kun 10-15 sekunder ikke så tosset
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf ShumwayDK » 14. jun 2016 23:12

Christ. Havde ikke set det med "realistisk" vejr.
Så ved vi at det med 100% sikkerhed betyder regn. :)

Ved sgu ikke helt om jeg orker det. På den anden side har jeg lagt en del test timer i det allerede, så jeg må nok hellere deltage. Når dog ikke at få teste en meters kørsel i regn inden start, så det skal nok gå godt. :shock:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Chokofanten » 15. jun 2016 04:43

Jeg har heller ikke testet regnvejr.
Så det må blive en oplevelse.
Vi ses i aften.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 15. jun 2016 06:21

Har heller ikke fået testet et vådt setup, det tager jeg også bare som det kommer... så egentlig også helst at det bare var tørt, har ikke alt for gode erfaringer med det våde vejr :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf KemmeR89 » 15. jun 2016 06:55

Fik åbnet min NAT igår og den var også åben her til morgen så håber og tror på jeg er klar til i aften☺ så må jeg jo se om jeg kan nå at prøve lidt regnvejrs køreel inden løbet☺
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted

+3

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BoblereN » 15. jun 2016 07:08

Nu lufter jeg lige min tanke mht realistisk vejr / regnvejr...

Jeg vil rigtig gerne køre efter realistisk vejrforhold. Jeg er en lille smule bekymret for at vi drager det ind i et endurance løb efter vores uheldige erfaringer fra løbsserie #2. her tænker jeg specielt på de løb Teddy fik ødelagt af pit folket der absolut mente han skulle have tørvejrsdæk på.

Min tanke var måske at lade det være tørvejr med fixed vejrslots, og så eventuelt arrangere nogle testløb hvor vi måske kan få afprøvet pit folkenes evner til at finde rigtige dæk frem...

Jeg har ikke selv oplevet problemer i regnvejr, men jeg er bange for, at hvis bare 1-3 stykker bliver ramt af lignende uheld i garagen kunne det være ødelæggende for oplevelsen/løbet :)

Er jeg den eneste der sidder med den tanke? Jeg er frisk på en afstemning og jeg er helt med på at køre efter realistisk vejr/regn hvis flertallet taler for.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf mrnybroe » 15. jun 2016 07:25

BoblereN skrev:Jeg har ikke selv oplevet problemer i regnvejr, men jeg er bange for, at hvis bare 1-3 stykker bliver ramt af lignende uheld i garagen kunne det være ødelæggende for oplevelsen/løbet :)

Er jeg den eneste der sidder med den tanke? Jeg er frisk på en afstemning og jeg er helt med på at køre efter realistisk vejr/regn hvis flertallet taler for.

Jeg synes det kunne være fedt med lidt regn osv.

Jeg synes dog det ville være ret ufedt, især også for de nye folk som der kommer med, at de skulle få den oplevelse som fx Teddy har haft med kikset/fejl i pitstops.
Er tilhænger at vi måske i disse lange løb, holder os til noget "godt vejr" (ikke regn eller thunderstorm)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BoblereN » 15. jun 2016 07:28

Tak for din kommentar Per, jeg er også tilhænger af at vejret gerne må være dynamisk også til endurance løb.
Jeg mener dog bare at det gerne må være gennemtestet inden vi bruger det i endurance løb - Når det nu er så sjælendt vi får kørt dem..! :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 15. jun 2016 07:30

BoblereN skrev:Nu lufter jeg lige min tanke mht realistisk vejr / regnvejr...

Jeg vil rigtig gerne køre efter realistisk vejrforhold. Jeg er en lille smule bekymret for at vi drager det ind i et endurance løb efter vores uheldige erfaringer fra løbsserie #2. her tænker jeg specielt på de løb Teddy fik ødelagt af pit folket der absolut mente han skulle have tørvejrsdæk på.

Min tanke var måske at lade det være tørvejr med fixed vejrslots, og så eventuelt arrangere nogle testløb hvor vi måske kan få afprøvet pit folkenes evner til at finde rigtige dæk frem...

Jeg har ikke selv oplevet problemer i regnvejr, men jeg er bange for, at hvis bare 1-3 stykker bliver ramt af lignende uheld i garagen kunne det være ødelæggende for oplevelsen/løbet :)

Er jeg den eneste der sidder med den tanke? Jeg er frisk på en afstemning og jeg er helt med på at køre efter realistisk vejr/regn hvis flertallet taler for.


Må ærligt indrømme, at jeg slet ikke tænkte Teddy's problemer fra løbsserie #2 ind, da jeg planlagde opsætningen til dagens løb.
Jeg havde nok også forventet at det på en eller anden måde nok var bedre vejr i Europa her midt i juni måned :mrgreen:

Af hensyntagen til at alle får en god oplevelse i aften og for at minimere risikoen for at pitbesøg skal ødelægge et langt løb, er jeg helt med på, at vi evt. ændrer de 2 "rigtig vejr" slots til en anden form for tørvejr.

Er helt på linje med BoblereN at det nok ikke er den bedste løsning at køre et langt endurance løb uden at have testet de "våde" løb af lidt mere, nu specielt efter vores problemer i løbsserie #2.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+4

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf mrnybroe » 15. jun 2016 07:41

Så er det gode humør tilbage hos mig.

Og kæft en runde du tog igår Brian - så lige det du havde upload'et. Må sgu sige den LMP1 den sidder fast på vejen. Har slet ikke så meget greb i min LMP2 racer!!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf normann » 15. jun 2016 08:09

Det ser ud til at der kun er et vejr slot hvor der er let regn
Det kan være det løser sig selv
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf normann » 15. jun 2016 08:12

Hvis det er overskyet eller let slipper vi for den nedgående sol ,ikke jeg overhovdet er fortaler for regn jeg vil også helst køre i tørvejr
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Chokofanten » 15. jun 2016 08:54

Jeg er også på den med tørvejr.
Vi skal bare have solen med i slot nr 2 eller 3, for når den går ned, så ser det fedt ud. :D

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf KemmeR89 » 15. jun 2016 09:06

Jeg er bare glad hvis mine NAT indstillinger holder og jeg kan være med :lol:
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Morten Skou » 15. jun 2016 09:19

Jeg er SÅ klar til i aften :D Forventer lidt, at alle jer i de hurtige biler kører af, og at jeg derfor har en chance for at komme i top 10 ;)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron