Xboxlife forum

Løbsserie #2 - løb 4/6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf ShumwayDK » 24. mar 2016 14:11

Der er rigtigt nok noget ged med replay'et.
På mit holder en bil stille på grid'en, men en med samme livery kører også rundt :)
Der er også generelt rod i liveries, placeringer og navne.

Jeg har lavet et lille klip af kampen mellem Ivan og jeg. I klippet er det vist kun placeringen der er forkert. Det var kampen om 5. pladsen. Jeg tror livery på Ivan's bil passer.
http://xboxclips.com/ShumwayDK/66b9675d-d577-4221-9fa7-f1937cd1ad2b
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf Morten Skou » 24. mar 2016 14:34

Jeg skal lige have luret hvordan man rent faktisk afspiller replayet... kan godt finde stedet hvor jeg kan se at jeg har 4 replays liggende, men synes ikke lige at den vil afspille dem.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf ShumwayDK » 24. mar 2016 14:51

Der hvor du har listen med replay's, der vælger du bare det replay du vil se og trykker A. Så kommer der en menu hvor du bl.a. kan vælge View og Delete.
Du vælger naturligvis View, og så kan der gå rigtigt meget lang tid, hvor det virker som om der ikke sker noget. Her skal du med så meget andet med dette spil bare være tålmodig :D
Lige pludseligt så starter replay'et.

Hvis du i den periode hvor der ikke rigtigt sker noget hopper ud til f.eks. hovedmenuen, så starter replay'et vistnok ikke.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf Morten Skou » 24. mar 2016 14:56

Ah ok, så har jeg gjort det rigtigt men bare været utålmodig - tak :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 24. mar 2016 15:33

Eneste måde at checke om bil/kører er korrekt er vidst på start grid'en... forsøger at danne mig et overblik over hvad vi kan regne med... regner med at køre replay enhanceren på det, så må vi se... om ikke andet kan det muligvis blive nødvendigt på de forskellige sekvenser at lave et popup layout der viser hvem der kører bilen som ses ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf Nygaard » 24. mar 2016 17:27

Jeg kører med forkerte reklamer på bilen, men det er ikke replay'ets skyld! Mener at jeg røg afsted ned noget Gerhardt motorsport el lign. Skal lige have grejet hvordan jeg ændrer team i lobbyen, troede at det var tilstrækkeligt at gøre det forinden :mrgreen:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf Niki Lauda DK » 24. mar 2016 17:31

Grabo og jeg har begge fået 19 point for løbet på Zolder, så der er nok sket en tastefejl fra überchefens side :mrgreen:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf Morten Skou » 24. mar 2016 18:05



Her er klippet der var lige på et hængende hår.. når jeg ser det igen synes jeg egentlig ikke at det virker så voldsomt som lige i situationen :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf Nygaard » 24. mar 2016 18:15

Morten Skou skrev:

Her er klippet der var lige på et hængende hår.. når jeg ser det igen synes jeg egentlig ikke at det virker så voldsomt som lige i situationen :D


Jeg kan næsten ikke tro at det er mig der holder så pænt parkeret i mercer #16 :lol: Vidst godt at jeg ikke kørte under de rette farver igår - team AFDelta ville have skammet sig :mrgreen:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 24. mar 2016 19:09

Niki Lauda DK skrev:Grabo og jeg har begge fået 19 point for løbet på Zolder, så der er nok sket en tastefejl fra überchefens side :mrgreen:


check... tak for den info, det er hermed rettet... men i og med det er dit ringeste løb i denne sæson tæller seneste løb slet ikke med 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 24. mar 2016 19:22

Mens vi venter på selve rang/skill udregningen, er her tiderne fra løbet:

Kvalifikation:
Billede

Race:
Billede

EDIT: først nu ser jeg at mrnybroe underligt nok er placeret som nr.13 i kvalifikationen, men med en væsentlig bedre tid, er det en fejl eller startede mrnybroe som nr. 7 på grid'en ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf Morten Skou » 24. mar 2016 20:15

Det kan ikke være fordi han kun har kørt 1 lap og den første ikke rigtigt tæller?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 24. mar 2016 20:24

nej, for den første lap er inkl. turen igennem pitten, det vil ikke være en konkurrence dygtig tid
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 24. mar 2016 21:13

mortnDK har skrevet til mig, at han desværre er nødt til at melde fra på de resterende løb i denne løbsserie... han er pt. ophængt af en svendeprøve...

Håber vi ser ham igen snarest ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf Niki Lauda DK » 24. mar 2016 22:13

Måske er det pga. Cut-track ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron