Xboxlife forum

Løbsserie #2 - løb 4/6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 24. mar 2016 22:24

ja det kunne det jo som sådan godt være.... dvs. omgangen er registreret som den tid der vises, men pga. cut track tæller den ikke og han er dermed sidst ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf TigerJax007 » 24. mar 2016 22:50

ATOM-DK skrev:Tak for super løb alle sammen! =D> =D>
Det lader til min Mic er stået af, for der var ingen der svarede når jeg talte. :cry:

Er super godt tilfreds med min 4. plads, efter kun 2 dages øvelse. :mrgreen:
Vinder hurtigt 4 pladser lige efter T1, da ShumWay gnubber Racing Bull og sig selv i gruset. Da vi når ned til 1. chikane, skal Tiger lige op og kysse mig i rumpetten. Måske er han misundelig over at jeg kører Sierra! [-X Bilen ud af balance og et godt stykke hen over kurben til højre. Sidder bare og venter på en slowdown, men den kommer ikke. :D
På 2. omg, får Grabovac venstre hjulpar i græsset, i svinget før den lille baglangside. Ved ikke om han sætter farten ned, for pludseligt er han lige foran og jeg må kaste bilen til højre for ikke at ramme. Oppe på 3. plads.
Ligger og holder 4-6 sek til Tiger, indtil jeg går i pit på 14. omg.
Mens jeg holder kommer Tiger også ind. Jeg fik 45l og skiftet alle 4 dæk. Hvis jeg havde øvet lidt mere kunne jeg måske have nøjes med venstre fordæk, men jeg turde ikke satse og det kostede 3. pladsen. Tiger kører ud før mig.
Joiner på 6. pladsen, 5 sek efter Rune. Spoler ham hurtigt ind og Rune når Skou som lader ham forbi i svinget før mål. Jeg bliver ikke lukket forbi, kan jo ikke sige jeg er bag ham uden mic. Skou kommer lidt u i rabatten i den lange højre og jeg kommer forbi. 2 sek til Rune. På 18. omg får Rune højre hjulpar i gruset i T1 og jeg kommer med nød og næppe forbi inden næste sving. 6 sek til Tiger. Men allerede i Svinget før baglangsiden, får jeg bremset for sent og Rune kommer forbi, men han spinder rundt lige foran og med et mulehår undgår jeg at ramme ham. Overkorrigerer og kommer i gruset på venstre side. Skou kommer bagfra, jeg kommer for langt ud på banen, men han undgår mig med nød og næppe. Måske bukse skift? Oppe på 5. Skou må være nede med 1 omg for det er Tiger der ligger på 4. plads 11 sek foran. Vil gerne hurtigt forbi Skou, men han ser mig ikke og kører sine linjer. Han spinner dog af og jeg er forbi.
Da jeg kører ud på 20. omg Går Tiger forbi Racing Bull. Jeg er 10 sek efter. Da jeg når den lille bag langside, kommer Racing Bull ud fra gruset. Jeg kommer forbi og oppe på 4. plads, hvor jeg også slutter.

@Tiger: Hvad er det for sludder med en Sierra ikke kan køre i regnvejr? :^o :^o :^o
@Bullit: Jeg har 6GB optagelse incar med chat. Kan jeg uploade et sted så du kan klippe en film?


Det kan den ikke på Monaco med fuld turbo :)

Med hensyn til pitstoppene er der da ingen tvivl om forskellen efter din beskrivelse. Jeg starter mine løb med alt det brændstof jeg skal bruge. Jeg fylder derfor ikke på i pitten. Og eftersom dit pitcrew ikke må skifte dæk og fylde brændstof på samtidig, så kørte jeg videre imens du fik brændstof på. Mysteriet hermed løst ;)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf ATOM-DK » 25. mar 2016 09:36

TigerJax007 skrev:Det kan den ikke på Monaco med fuld turbo :)

Med hensyn til pitstoppene er der da ingen tvivl om forskellen efter din beskrivelse. Jeg starter mine løb med alt det brændstof jeg skal bruge. Jeg fylder derfor ikke på i pitten. Og eftersom dit pitcrew ikke må skifte dæk og fylde brændstof på samtidig, så kørte jeg videre imens du fik brændstof på. Mysteriet hermed løst ;)


Jeg kørte heller ikke med fuld turbo. Havde skruet den alvorligt ned. :wink:

Selvom jeg havde startet på fuel til hele løbet, havde jeg nok ikke kunne holde afstand til dig i 1. halvdel, for i 2. halvdel med samme mængde fuel, kunne jeg ikke hente dig, så resultatet havde nok været det samme. :P
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf ATOM-DK » 25. mar 2016 18:16

Så er den nye optagelse oppe.
Senest rettet af ATOM-DK 28. mar 2016 08:59, rettet i alt 1 gang.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+4

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 26. mar 2016 10:27

Rang/skill point efter løb 4 er nu opdateret... selve løbet regner jeg med at få opdateret i løbet af dagen...

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf ShumwayDK » 26. mar 2016 10:29

ATOM-DK skrev:(Kæft hvor i snakker! HØNSEGÅRD! :roll: :roll: )


Synes faktisk folk var rimeligt disciplinerede i chat'en i onsdags. Så skal du høre når der går strikkeklub i den. :lol: :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+4

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf TigerJax007 » 26. mar 2016 10:56

ATOM-DK skrev:Tak for super løb alle sammen! =D> =D>
Det lader til min Mic er stået af, for der var ingen der svarede når jeg talte. :cry:

Er super godt tilfreds med min 4. plads, efter kun 2 dages øvelse. :mrgreen:
Vinder hurtigt 4 pladser lige efter T1, da ShumWay gnubber Racing Bull og sig selv i gruset. Da vi når ned til 1. chikane, skal Tiger lige op og kysse mig i rumpetten. Måske er han misundelig over at jeg kører Sierra! [-X Bilen ud af balance og et godt stykke hen over kurben til højre. Sidder bare og venter på en slowdown, men den kommer ikke. :D
På 2. omg, får Grabovac venstre hjulpar i græsset, i svinget før den lille baglangside. Ved ikke om han sætter farten ned, for pludseligt er han lige foran og jeg må kaste bilen til højre for ikke at ramme. Oppe på 3. plads.
Ligger og holder 4-6 sek til Tiger, indtil jeg går i pit på 14. omg.
Mens jeg holder kommer Tiger også ind. Jeg fik 45l og skiftet alle 4 dæk. Hvis jeg havde øvet lidt mere kunne jeg måske have nøjes med venstre fordæk, men jeg turde ikke satse og det kostede 3. pladsen. Tiger kører ud før mig.
Joiner på 6. pladsen, 5 sek efter Rune. Spoler ham hurtigt ind og Rune når Skou som lader ham forbi i svinget før mål. Jeg bliver ikke lukket forbi, kan jo ikke sige jeg er bag ham uden mic. Skou kommer lidt u i rabatten i den lange højre og jeg kommer forbi. 2 sek til Rune. På 18. omg får Rune højre hjulpar i gruset i T1 og jeg kommer med nød og næppe forbi inden næste sving. 6 sek til Tiger. Men allerede i Svinget før baglangsiden, får jeg bremset for sent og Rune kommer forbi, men han spinder rundt lige foran og med et mulehår undgår jeg at ramme ham. Overkorrigerer og kommer i gruset på venstre side. Skou kommer bagfra, jeg kommer for langt ud på banen, men han undgår mig med nød og næppe. Måske bukse skift? Oppe på 5. Skou må være nede med 1 omg for det er Tiger der ligger på 4. plads 11 sek foran. Vil gerne hurtigt forbi Skou, men han ser mig ikke og kører sine linjer. Han spinner dog af og jeg er forbi.
Da jeg kører ud på 20. omg Går Tiger forbi Racing Bull. Jeg er 10 sek efter. Da jeg når den lille bag langside, kommer Racing Bull ud fra gruset. Jeg kommer forbi og oppe på 4. plads, hvor jeg også slutter.

@Tiger: Hvad er det for sludder med en Sierra ikke kan køre i regnvejr? :^o :^o :^o
@Bullit: Jeg har 6GB optagelse incar med chat. Kan jeg uploade et sted så du kan klippe en film?


...og i øvrigt var jeg ikke oppe og kysse dig i rumpetten. Jeg var på din venstre side. Jeg forsøgte at gå indenom dig. Du har et noget tidligere bremsepunkt end mig i den dobbeltchikane, og derfor stod du lige pludselig praktisk talt stille. Uagtet om jeg var bag dig eller på siden af dig, så var det klart min fejl. Jeg troede der var plads til overhalingen, men det var der ikke. :?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+3

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf ATOM-DK » 26. mar 2016 11:59

TigerJax007 skrev:...og i øvrigt var jeg ikke oppe og kysse dig i rumpetten. Jeg var på din venstre side. Jeg forsøgte at gå indenom dig. Du har et noget tidligere bremsepunkt end mig i den dobbeltchikane, og derfor stod du lige pludselig praktisk talt stille. Uagtet om jeg var bag dig eller på siden af dig, så var det klart min fejl. Jeg troede der var plads til overhalingen, men det var der ikke. :?


No harm, no foul. =D>

Det er svært at se når man kun har bakspejlet.
Så kan man huske at gemme replay kan man. Note 2 self! :mrgreen:
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BoblereN » 26. mar 2016 19:07

Fed kommentar Nygaard kommer med i ATO's video; "Jeg får lige en cut track der, er det normalt?!"
:lol: :lol:
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf normann » 26. mar 2016 20:16

Super ræs bortset fra pitstop det virker ikke for mig,for mit vedkommende er der ikke mere at køre for .
Så jeg springer over til næste løbsserie jeg gider ikke rigtig bruge tid på setup og testkøre for at set hele akal ryge på gulvet pga pitstop
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf Nygaard » 26. mar 2016 21:39

BoblereN skrev:Fed kommentar Nygaard kommer med i ATO's video; "Jeg får lige en cut track der, er det normalt?!"
:lol: :lol:


:mrgreen:

Jeg må indrømme at jeg tænkte mit, da bilen nærmest gik i stå midt på banen :lol:

Men det er selvfølgelig en ret effektiv måde at afstraffe på! Bare en skam jeg ikke tog ved lære efter første gang :mrgreen:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf mrnybroe » 27. mar 2016 16:55

BulletEyeDk skrev:Hvad sker det med dit løb i dag mrnybroe ??

Virkelig surt med dig Teddy, jeg aner ikke hvordan vi får det løst?

Efter at have lagt i druk siden løbet i onsdag, pga. min mildt sagt ringe indsats, så ser jeg frem til næste løb.

For at være med "fremme" midt i feltet, hvor jeg føler jeg skal ligge, så må jeg konkludere at jeg SKAL træne en del. Jeg kan ikke stille op i en rus af smertestillende piller og uden træning, ligesom Tiger kan - der skal bare træning til på banen.
Den manglende træning spillede ind i mit løb. Jeg lavede ALT for mange fejl, fordi jeg ikke lige kendte banen. Gav gas for tidligt i svingene så røg en del af banen. Så er bare glad for at jeg ikke tog nogle med i fandet.

At min kone også lige valgte at slukke xbox'en under kvalifikationen - det hjalp ikke lige på mit humør. Så tak fordi der var en som der havde tid til, at lave en invite til mig under kvalifikationen.
Den tid jeg satte i kvalifikationen er ikke sat helt af mig, havde gang i en super runde da konen valgte at slukke xbox'en - så ved ikke om AI'en den har overtaget den og derved har registreret tiden?? Jeg startede sidst i feltet.

Jeg valgte at retire efter 17 omgange - så brugte tiden på at se lidt race. Og det var da underholdende at se Jer andre køre. Og især se den duel som Ivan og Lars havde undervejs. PIsse godt kørt at begge og fedt at se at man ikke bare kører hinanden af. =D>
Btw så fucked min pitstop også op første gang jeg var inde. Lavede ved det næste pitstop manuelle ændringer, så fik korrekte dæk på. Så laver lige en re-install af spillet til næste gang - så kommer til at træne, for at finde frem til mit setup igen :D :D

Ses til næste løb !!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf Chokofanten » 27. mar 2016 19:22

mrnybroe skrev:
BulletEyeDk skrev:Hvad sker det med dit løb i dag mrnybroe ??

Virkelig surt med dig Teddy, jeg aner ikke hvordan vi får det løst?

Efter at have lagt i druk siden løbet i onsdag, pga. min mildt sagt ringe indsats, så ser jeg frem til næste løb.

For at være med "fremme" midt i feltet, hvor jeg føler jeg skal ligge, så må jeg konkludere at jeg SKAL træne en del. Jeg kan ikke stille op i en rus af smertestillende piller og uden træning, ligesom Tiger kan - der skal bare træning til på banen.
Den manglende træning spillede ind i mit løb. Jeg lavede ALT for mange fejl, fordi jeg ikke lige kendte banen. Gav gas for tidligt i svingene så røg en del af banen. Så er bare glad for at jeg ikke tog nogle med i fandet.

At min kone også lige valgte at slukke xbox'en under kvalifikationen - det hjalp ikke lige på mit humør. Så tak fordi der var en som der havde tid til, at lave en invite til mig under kvalifikationen.
Den tid jeg satte i kvalifikationen er ikke sat helt af mig, havde gang i en super runde da konen valgte at slukke xbox'en - så ved ikke om AI'en den har overtaget den og derved har registreret tiden?? Jeg startede sidst i feltet.

Jeg valgte at retire efter 17 omgange - så brugte tiden på at se lidt race. Og det var da underholdende at se Jer andre køre. Og især se den duel som Ivan og Lars havde undervejs. PIsse godt kørt at begge og fedt at se at man ikke bare kører hinanden af. =D>
Btw så fucked min pitstop også op første gang jeg var inde. Lavede ved det næste pitstop manuelle ændringer, så fik korrekte dæk på. Så laver lige en re-install af spillet til næste gang - så kommer til at træne, for at finde frem til mit setup igen :D :D

Ses til næste løb !!


Det med at konen slukkede for xbox'en synes, at jeg har læst/hørt før.
Ikke sandt BoblereN?

Jeg har endelig fået køre tid igen, og er påbegyndt træningen.
Det er en svær bane, synes jeg.
Men træning skal dertil.
Vi ses til næste løb.

Mvh.
Kim.

PS.
Nybroe, du er ikke en Tiger, som bare kan køre på de blå piller.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf ATOM-DK » 28. mar 2016 09:00

Jeg har lagt den nye video op. Nu i 1080p
viewtopic.php?f=92&t=93501&p=1319112#p1319112
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf normann » 28. mar 2016 19:27

Ja med den snakken havde jeg forventet at se flere med albuen ud af vinduet
Det lyder meget hygligt
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster