Xboxlife forum

K Mag i F1 - PCARS

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

K Mag i F1 - PCARS

Indlægaf BoblereN » 3. feb 2016 13:58

Så blev det officielt at Kevin skal køre for Renualt Sport Racing F1 i 2016 i deres RS16 ræser..
Kunne man forstille sig med det gode samarbejde mellem Renualt og SMS at der kom en udgave af RS16’eren i pcars?

Det kunne være lækkert!!

Og gad vide hvad bestseller har lagt for at få magnussen ind og "JACK & JONES" på både fronten og siden :P
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: K Mag i F1 - PCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 3. feb 2016 15:02

Ja det bliver sgu fedt med Kevin tilbage i F1 igen... jeg så noget af lanceringen, men så faktisk ikke engang, at der var Jack & Jones reklamer på vognen... det har helt sikkert ikke været billigt :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: K Mag i F1 - PCARS

Indlægaf ShumwayDK » 3. feb 2016 17:45

Det er super fedt! =D>
Så ikke meget af sidste sæson, for med det nuværende reglement, så er F1 sgu lidt kedeligt. Men nu er jeg helt sikkert at finde foran skærmen til alle løb i år.

Nu skal vi ikke forvente alt for meget. Renault skal jo bruge denne sæson til at komme op i omdrejninger, men jeg regner da med at Renault'en er hurtigere end McLaren fra start.

Det vigtigste er at Kevin er hurtigere end Jolyon (eller Joleen som John Nielsen blev ved med at kalde ham :lol: ), og det tror jeg han er.

Det har nok ikke været helt billigt for Anders Holch Povlsen, for jeg synes Jack&Jones logoet var pænt fremtrædende på bilen. Fedt at se at der er nogen (en?) i dansk erhvervsliv der tror på det.

Kunne også være fedt med en RS16 i pCars :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1


Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron