Xboxlife forum

pCARS Apps

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

pCARS Apps

Indlægaf Niki Lauda DK » 5. jan 2016 14:23

Jeg tænkte at vi kunne poste billeder af de forskellige apps og custom setups vi hver især bruger.

Jeg har selv købt HUD dash fra Sebastian Barz til Android og har lavet to designs indtil videre:

Til ræs:
Billede

Til opsætning:
Billede

EDIT: har ændret titlen så vi generelt kan bruge den til pCARS Apps - /BulletEyeDK
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS Apps

Indlægaf BulletEyeDk » 9. jan 2016 11:37

CrewChief er netop opdateret til version 4 for dem der kører det på PC

Hent den direkte her -> http://crewchief.isnais.de/CrewChiefV4.msi
NB. gratis på PC !! =D>

Programmet skal bare installeres, herefter vil man formentlig se, at "Sound pack is not detected, click to download", denne klikker man, så downloader den automatisk alle lyde.

På samme vis kan man hente driver names, hvis man kører en del mod AI.

Herefter vælger man i App'en under 'game' = Project Cars (network data) så napper den data fra konsollen helt automatisk.

Jeg har selv justeret "Message volume" til max og "Background volume" til næsten ingen ting, det syntes jeg fungerer bedst.

Der er ualmindeligt mange parametre man kan ændre, som udgangspunkt kører det fint pr. default, dog har jeg selv justeret nogle parametre til, men det er en smagssag hvor meget/lidt man vil belemres med i løbene.

Når man har valgt "Project Cars (network data)" så skal man bare klikke "Start Application", herefter bør man kunne høre et "radio check", hører man det, er man good to go ;)

EDIT: check evt. CrewChief tråden på det officielle forum, for meget mere info om App'en -> http://forum.projectcarsgame.com/showth ... ole-amp-PC

Smed denne test video op da jeg prøvede det første gang:


Nu kører jeg med kabel direkte fra PC -> ind i headset, således lyden blandes med xbox one lyden, fungerer helt upåklageligt 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS Apps

Indlægaf BulletEyeDk » 9. jan 2016 11:40

Har selv for noget tid siden investeret i pCARS Dash, der kan køres fra bla. en iPad, det virker fortrinligt...
Mener prisen er 38,- på AppStore

Smed disse video'es op ifm. test


BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS Apps

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. jan 2016 16:25

Et par pics af mine seneste kreationer:BilledeBillede
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS Apps

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jan 2016 18:44

Hvad er det for en App du har indsat som det første billede... det er ret overskueligt med de informationer man skal have...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS Apps

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. jan 2016 20:22

Det er den der hedder hud dash. Det fede er at man selv sammensætter alt som man vil. Hver funtion kan forstørres og formindskes og flyttes rundt og man kan lave så mange man vil og swiper imellem dem. Der er diverse baggrunde at vælge imellem og man også vælge om hele skærmen skal lyse rød når der skiftes, eller bare lave en firkant bag gearindikatoren så det kun er den der lyser når der skal skiftes.
Derudover kan man selv justere på hvornår de forskellige ting skal advare en. Det kan f,eks være hvor mange procent omdrejninger man skal op i før shiftlighten lyser eller hvornår vandtemperaturmåleren skal advare om overophedning. Det er ikke 100% op til en selv, hvordan alt skal være men der er masser af muligheder og jeg synes personligt det er sjovt at lege med. Dog er der nogle funktioner som ikke virker, men i beskrivelsen lover han at opgradere løbende og jeg har også fået en enkelt update indtil videre.
Senest rettet af Niki Lauda DK 21. jan 2016 20:28, rettet i alt 1 gang.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS Apps

Indlægaf Benja190782 » 21. jan 2016 20:24

Kan man gøre det på en iPad Air 2 eller hvordan?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS Apps

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. jan 2016 20:33

Det ved jeg desværre ikke da jeg er på android. Men det kan du finde ud af ved at søge efter 'HUD Dash' og navnet 'sebastian barz'
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS Apps

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jan 2016 20:47

Spændende... tak for oplysningerne, det lyder meget godt faktisk, selvom jeg egentlig er meget godt tilfreds med pCARS Dash
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS Apps

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. jan 2016 20:58

Der er en gratis prøversion hvor man frit kan vælge imellem alt, men max bruge 3 funktioner ad gangen. Den bruger jeg nogle gange som reserve, så jeg har to skærme kørende. Dog kan man ikke bruge 3, men det er også fair nok :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS Apps

Indlægaf Benja190782 » 21. jan 2016 21:49

Øv, ser ikke ud til at den kan fåes til en iPad.. Er ellers vild med det speedometer på billede nr. 2
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn



Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron