Xboxlife forum

Løbsserie #2 - nogle ideér til formatet?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Hvordan ser du helst løbsserie #2 afvikles

Afstemning sluttede 12. jan 2016 18:53

En bilklasse, 8 løb
0
Ingen stemmer
En bilklasse, 6 løb
2
25%
En bil fælles for alle, 8 løb
2
25%
En bil fælles for alle, 6 løb
0
Ingen stemmer
Multiclass løb, der dystes internt i klassen, 8 løb
0
Ingen stemmer
Multiclass løb, der dystes internt i klassen, 6 løb
4
50%
Noget helt andet, uddyb venligst
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer : 8

Re: Løbsserie #2 - nogle ideér til formatet?

Indlægaf BulletEyeDk » 29. jan 2016 10:15

Niki Lauda DK skrev:Jeg overvejer lidt at droppe løbsserien. Jeg har nemlig som Tigerjax heller ikke altid den nødvendige tid til forberedelse og kan nemt blive forhindret i deltagelse. Når man så samtidig skal slås så meget med spillets fejl og mangler, såsom at miste alle sine data så er det endnu sværere at holde sig til. Jeg måtte desværre melde afbud til løbet i går og løbet på tirsdag kan jeg desværre heller ikke deltage i :?
Lysten er der 100% men på det her niveau kræver det faktisk en del tid som jeg personligt har svært ved at finde...

Bliver løbene fastsat til hver onsdag og får vi en liste om rækkefølgen af løb, så man kan træne i god tid og opsætte bil mv. ?


Jeg håber du er med Niki... har fuld forståelse for at det er svært at nå træning, setup osv. specielt set i lyset af mistede save games osv...

Som BoblereN skriver, så bliver der 14. dage mellem løbsserie løbene... jeg forventer vi har første løb onsdag i uge 6, dvs. 10. februar.... og herefter onsdag i lige uger frem til 20.april hvor sidste løb køres...

Lige som seneste løbsserie, så er der plads til at man mister et løb... da ens bedste 5 løb tæller med i den samlede score...

Jeg regner med at åbne op for tilmelding her i weekenden, hvor også alle løb vil blive annonceret...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - nogle ideér til formatet?

Indlægaf Niki Lauda DK » 29. jan 2016 17:30

Ok. Med 14 dages mellemrum burde det kunne lade sig gøre. Det skal det fandme !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Løbsserie #2 - nogle ideér til formatet?

Indlægaf BoblereN » 29. jan 2016 18:09

Og jeg har hørt grabo arbejder på et spread sheet hvor du nemt kan ligge dit setup ind i... I tilfælde af mistet save!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron