Xboxlife forum

Udstyr til pCARS

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf RuneDK » 31. dec 2015 16:00

Så var der lige et par billeder af Pro modellen.

Billede

Bremsen
Billede

Speederen
Billede

På bremsen kan man se at der er en fjeder inde i fjederen, så en lidt kraftigere fjeder og en så en mindre kraftig inden i. Bremsen er også den der er mest modstand i, hvilket jo er naturligt.

På speederen er der kun én fjeder og den har umiddelbart samme dimensioner som den mindste fjeder på bremsen. Koblingen har også kun én fjeder og er smule svagere end den på speederen.
RuneDK
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Kongens Lyngby

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Benja190782 » 31. dec 2015 17:10

^^
Fjedrene på speeder og kobling er identiske på PRO modellen. Ellers ville det jo ikke give mening, når man kan vende dem rundt ligesom jeg har gjort. :mrgreen:

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf RuneDK » 31. dec 2015 19:47

Hehe, nej det har du ret i Benja, min fejl. Jeg synes bare den virkede så let den kobling, men det nok fordi jeg har bremset med venstre fod, når jeg har kørt uden kobling.
RuneDK
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Kongens Lyngby

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf mortnDK » 1. jan 2016 18:26

Jeg har lige prepaid på sådan en fyr her idag

Billede

Den giver mulighed for at jeg kan smide dem her på mit Thrustmaster TX

Fanatec CSR Elite pedals med inversion kit

Billede
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+3

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 1. jan 2016 20:21

Et stk. Wheelstand Pro V2 Deluxe er hermed bestilt. Så slipper jeg for at mit trebenede sofabord rutcher rundt og tipper når der bliver rykket i rattet :roll:
Billede
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Benja190782 » 1. jan 2016 23:43

^^
Ser godt, Steet! :D

Til alle: jeg fandt lige denne her, som forklare FFB helt fantastisk godt i spillet - for mig er det nok den største hjælp til opsætning af god FFB, som er lavet indtil nu.

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf RuneDK » 2. jan 2016 11:18

Cool, det tror jeg du bliver glad for Street. :)

Benja, jeg prøvede den Fy+SoP Lateral og rigtig nok og som du gav udtryk for den anden dag, så giver den mere fornemmelse for hvad bagenden på bilen gør, synes jeg også. :)
RuneDK
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Kongens Lyngby

+2

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 2. jan 2016 11:34

@StreetRacer DK - det bliver du rigtig glad for, det er en god løsning og et virkelig veludført stand.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf normann » 2. jan 2016 20:57

I giver den godt nok gas på udstyret ,jeg bliver snart nød til at opdatere camping stolen he he
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+2

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. jan 2016 08:30

Når man googler efter udstyr, så dukker benjas billeder op alle vegne. Det er sgu lidt sejt at det setup er verdensberømt 8)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf ShumwayDK » 4. jan 2016 10:50

Jer der kører med t3pa-pro pedaler (sikkert kun Benjamin :wink: ) hvilken brake mod bruger I ?
Standard (ingen), spring brake mod, eller conical rubber brake mod ??

Hvis der følger de samme brakemods med til non-pro udgaven, så gælder spørgsmålet naturligvis også der :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 4. jan 2016 11:08

Der medfølger en enkelt gummikegle + beslag med T3PA (nonpro), men jeg bruger den ikke. Jeg venter istedet på at Bodin får lavet nogle flere Loadcell mods, som skulle være den bedste og mest realistiske løsning :D

Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf mortnDK » 4. jan 2016 12:23

StreetRacer DK skrev:Der medfølger en enkelt gummikegle + beslag med T3PA (nonpro), men jeg bruger den ikke. Jeg venter istedet på at Bodin får lavet nogle flere Loadcell mods, som skulle være den bedste og mest realistiske løsning :D



Loadcell er suuuper fedt!

Jeg går bare og venter på den adapter længere oppe så jeg kan komme igang med mine fanatec som har loadcell,

loadcell gør at bremsen reagerer på hvor hårdt du hamrer til pedalen, f.eks. 25% trykket ned men med alt du kan sparke til pedalen gør at du kan blokere hjulene, men helt i bund meget langsomt giver dig en gradvis nedbremsning. Det er så fedt at køre med!
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BoblereN » 4. jan 2016 12:57

Den loadcell der er vist i en video ser i hvert fald meget skrøbelig ud.. Monteret på sådan en lille din-skinne og så skal man træde hårdt... :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf runekc » 4. jan 2016 18:05

ShumwayDK skrev:Jer der kører med t3pa-pro pedaler (sikkert kun Benjamin :wink: ) hvilken brake mod bruger I ?
Standard (ingen), spring brake mod, eller conical rubber brake mod ??

Hvis der følger de samme brakemods med til non-pro udgaven, så gælder spørgsmålet naturligvis også der :D


Jeg bruger T3PA-pro pedaler med Conical Rubber, super fedt, har haft Fanatec Clubsport pedaler med load cell og for mig virker de ens, jeg indstiller bremse sensitiviteten i spillene så når jeg rammer "gummiet" så ved jeg at jeg bremser så meget at det er lige før jeg blokerer.
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster