Xboxlife forum

Udstyr til pCARS

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 18. maj 2016 19:36

Ser vanvittig fedt ud dit setup Niki... helt enig med Benjamin med dine speedometre's ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf runekc » 18. maj 2016 22:45

hej, så er vi kommet lidt videre. Det arbejdes på et mere realistisk gearskift og en skærmholder.

Den idé som "LynxDK" indtil videre arbejder på kræver at gearskiftet bliver noget højere end standard da der er brug for plads til det mekaniske som skal give det mere realistiske gearskift men alt i ser her er jo stadig i BETA så intet design er endeligt endnu.

Kom gerne med konstruktive kommentarer og ideer :)
Hvis man vil se hvad LynxDK ellers fremstiller kan i tage et kig på hans hjemmeside
http://lynx.dk

BilledeBillede
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BoblereN » 20. maj 2016 12:03

God pris på et Thrustmaster TX

http://www.dba.dk/andet-thrustmaster-god-e/id-1024509699/

Hvis nogen skulle være interesseret vil jeg gerne hjælpe med at tjekke sættet efter da jeg selv kommer fra samme by som sælger, sig blot til :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 20. maj 2016 12:35

Oplagt for din kammerat, der kørte forleden =D>

God pris, helt sikkert
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 20. maj 2016 12:40

runekc skrev:Hvis man vil se hvad LynxDK ellers fremstiller kan i tage et kig på hans hjemmeside
http://lynx.dk


Der er helt klart muligheder... var lige et smut forbi hans side, kan se han roder med nogle "button boxes"

Jeg læste forleden på det officielle forum, at man kan tilslutte keyboards og assigne keys i pCARS (også xbox one), det åbner helt klart op for muligheden med en "button box", har du overvejet det ?

EDIT: ser virkelig fedt ud det han laver, meget proffessionelt - holder helt sikkert øje med hvad i kan finde på, kan ikke udelukke, jeg kunne være interesseret i noget på et tidspunkt
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf runekc » 20. maj 2016 12:47

Hej, ja button boxes er også noget han (LynxDK) har tænkt på men der er jo allerede nogle på markedet så tror ikke det bliver lige nu, fokus lige nu er nok mest "tilbehør" til selve TX/T300 basen da der ikke rigtig findes noget på markedet. Men LynxDK kan jo selv lige komme med indspark om hvad han ellers har i tankerne :)

UPDATE: undskykd jeg misforstod dig, jeg tænkte på PC vedr. Button Box.
Senest rettet af runekc 20. maj 2016 17:43, rettet i alt 1 gang.
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Nygaard » 20. maj 2016 17:41

BulletEyeDk skrev:
runekc skrev:Hvis man vil se hvad LynxDK ellers fremstiller kan i tage et kig på hans hjemmeside
http://lynx.dk


Der er helt klart muligheder... var lige et smut forbi hans side, kan se han roder med nogle "button boxes"

Jeg læste forleden på det officielle forum, at man kan tilslutte keyboards og assigne keys i pCARS (også xbox one), det åbner helt klart op for muligheden med en "button box", har du overvejet det ?

EDIT: ser virkelig fedt ud det han laver, meget proffessionelt - holder helt sikkert øje med hvad i kan finde på, kan ikke udelukke, jeg kunne være interesseret i noget på et tidspunkt


Hvor har du læst det med keyboard support Bullet? Mig bekendt understøtter Xbox one ikke keyboards mv. endnu. Jeg har selv Googlet en del, men har endnu ikke fundet et sted der bekræfter understøttelse af button box el keyboards til project cars/xbox one endnu.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 20. maj 2016 18:14

Tråd på pcars forum om keyboard på xbox one:
http://forum.projectcarsgame.com/showth ... a-keyboard
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 20. maj 2016 19:18

Ja netop Niki... jeg ved ikke lige om det var den tråd, men det var fra det officielle forum, og i en tråd hvor flere bekræftede, at det virkede på begge konsoller
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Nygaard » 20. maj 2016 19:34

Fedt! Det var jeg faktisk ikke klar over. Kunne var man skulle anskaffe sig et billigt keyboard.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+2

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Benja190782 » 21. maj 2016 19:37

Så skal der testes keyboard i aften! :D
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Nygaard » 21. maj 2016 19:50

Benja190782 skrev:Så skal der testes keyboard i aften! :D
Billede


Fedt!

Kan det bruges til andre funktioner en kamera?

Kunne være fedt om alle de enkelte funktioner tildeles en tast!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf runekc » 21. maj 2016 20:05

Så kom vi lidt videre :) Vi mangler stadig at finpudse et centreringssystem af skærm og et system så man kun køber et styk skærm-holder (universal) hvortil man så kan købe forskellige "mellemlægs-plader" så det passer til alle de gængse skærmstørrelser.
Så hvis man nu køber ny skærm/telefon så bestiller man bare en ny "plade" og så passer skærmen stadig, på den måde skal man ikke igen købe en komplet ny skærm-holder.

Billede
Billede

Billede
Billede
Billede
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia

+3

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 21. maj 2016 22:14

@Rune - det ser virkelig fedt ud, hvor er vi henne sådan rent prismæssigt ?? ca.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf runekc » 21. maj 2016 22:35

BulletEyeDk skrev:@Rune - det ser virkelig fedt ud, hvor er vi henne sådan rent prismæssigt ?? ca.

Hej, prisen er ikke fundet endnu men vi er nok i den lidt dyrere ende, det hele koster og det tager temmelig lang tid at producere. Så snart vi er færdige med den første model kommer der en pris.
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron