Xboxlife forum

Spørgsmål til rat til xbox one

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Spørgsmål til rat til xbox one

Indlægaf Niki Lauda DK » 2. mar 2016 21:59

Ja, jeg prøver alt muligt som jeg har fundet på tm's hjemmeside og isrtv har også en tråd om emnet. Jeg fik det kortvarigt til at connecte til pcen hvor det kalibrerede sig selv to gange i træk, men nu er det dødt igen.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Spørgsmål til rat til xbox one

Indlægaf Niki Lauda DK » 2. mar 2016 22:10

Nå, efter at have voldbollet USB sikkerhedsstikket en masse gange kunne jeg endelig få den til at connecte igen og få opdateret firmwaren via pc'en. Første gang jeg satte den i Xboxen kalibrerede den sig selv og jeg kan nu igen bruge rattet. Meget mystisk.....
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Spørgsmål til rat til xbox one

Indlægaf Rechain » 2. mar 2016 23:04

Nygaard skrev:Jeg har lige købt et Logitech G920, jeg indtil videre er fuldt tilfreds med. Jeg syntes at rattet er federe end det der sidder på Thrustmaster TX standard, og det er betrukket med læder.

Det der dog gjorde forskellen for mig var, som dig formoder jeg, prisen. Jeg vil have koblingspedal og skifter. Logitech G920 kommer standard med 3 pedaler, og fås billigst hos Elgiganten til 2300. En gearskifter gav jeg 500 for i Elgiganten, dvs. hele sættet med koblingspedal og gearskifter står mig i 2800. Havde jeg valgt TX havde det med sættet med koblingspedal og H-skifter hurtigt rendt et stykke over de 3.000, især hvis rattet skulle opgraderes til en af de mere spændende udgaver.

Tjek anmeldelse af Logitech her:

https://www.youtube.com/watch?v=sUMOOLbbsKA

Edit:
Jeg har købt dette:
http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... CERUNNERDK

samt denne:
https://www.proshop.dk/Spil-tilbehoer/D ... =pricesite

Jeg ved ikke om priserne på rettet ryger opad igen på et tidspunkt, den vejledende pris ligger i omegnen af 3.000.

Har selv anskaffet mig dette rat OG det er virkelig lækkert :) har indtil videre kun benyttet det til Truck Simulator på PC (ATS og ETS2) men skal have det brugt til Forza på Xbox One også. Har gode erfaringer med Logitech og deres mange produkter. Kunne også have valgt udgaven til PS4, men var Forza på Xbox der afgjorde valget og ikke Project Cars som jeg har til PS4 udover at jeg bedre kan lide designet på G920 end G29. Glæder mig til at få det afprøvet på Xbox One. Har brugt over 30 timer i ATS (PC) med det :) købte det forresten selv hos CDON til 2.738kr (uden gear skifter, da jeg benytter automat gear) så fin pris for mig.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+2

Re: Spørgsmål til rat til xbox one

Indlægaf Nygaard » 3. mar 2016 09:21

Jeg er også stadig fuldt tilfreds med mit. Det skal dog siges at der var en fejl på det første, men Elgiganten byttede det uden at blinke.

Gearskifter føles lidt billig, men det var den jo også :) Det kan jeg leve med!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: Spørgsmål til rat til xbox one

Indlægaf normann » 3. mar 2016 16:23

hej niki
Det er højst sandsynligt det lille stykke usb sikkerheds kabel der er ved at gå i stykker ,det har der været problemer med, jeg har fået byttet et sæt rat og pedaler pga. det ,og der var sættet en måned gammelt man kan det kabel på amazon
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron