Xboxlife forum

pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf Benja190782 » 9. dec 2015 20:15

Skal weather progression godt nok være x20...??
Man når jo faktisk ikke at få regnvejrsdæk på før de skal af igen.. :lol:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 9. dec 2015 20:27

Hov... ja det er en fejl... det billede er ikke opdateret efter vi snakkede om at den nok skulle være "sync to race", hvilket den også er hvis du ser løbs detaljer på pCARS siden ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 9. dec 2015 20:31

Jeg inviteret som vanligt til party chat ca. 20:55... vi ses 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf ShumwayDK » 9. dec 2015 20:37

Vi skal vel også snart have testet ingame chatten?
Skulle de ikke have fikset det på nuværende tidspunkt?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf ShumwayDK » 9. dec 2015 20:43

Og har I forresten husket at mappe en knap til viskerne.

Just in case.... 8)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf Chokofanten » 9. dec 2015 21:01

Jeg har problemer med chatten
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 10. dec 2015 00:10

Chokofanten skrev:Jeg har problemer med chatten


Det var godt nok mærkeligt med din chat, du stod med et stort X i oversigten, hvor der samtidig bare stod disconnected.

Da du var i vores party chat var det ikke muligt at invitere til spillet, det var det først, da du forlod partyet, det har jeg godt nok ikke set før.

Du snakkede om en netværksfejl i beskeden til mig på xboxen ?

Ualmindeligt surt når nu rattet var på plads igen... :cry:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 10. dec 2015 01:09

Så fik vi med møje og besvær kørt det sidste løb i løbsserien... desværre var der problemer med både chat, og vores nye mand x Street One X kom til at forlade spillet i warm up og kunne ikke komme med igen, det var lidt surt.

Men 9 mand stillede til start i en vanskelig kvalifikation, ha ha... - Aldrig har vi set så dårligt vejr i Barcelona :mrgreen:

Tillykke til BoblereN for hans præstation på Barcelona banen, virkelig en stærk tid han satte i kvalifikationen og godt kørt i selve løbet...

Efter tildeling af GP point fra løbet kan det konstateres, at ShumwayDK og DalingoDK står helt lige med 188 point, jvf. reglerne tælles herefter antal bedste placeringer, og her trækker ShumwayDK det længste strå. - Surt for DalingoDK at miste en 3.plads på stregen.

Vinderen af løbsserie #1 GT3 blev Benja190782, der vinder i overlegende stil - godt gået =D> - der er et stk. 12 måneders xboxlive kode til dig. (send mig en besked med din email adresse)

Samtidig har jeg foretaget lodtrækning om endnu et stk. 12 måneders xboxlive kode, og denne blev vundet af mrnybroe (du sender også lige en besked med din email adresse)

Tak til alle der deltog i vores første løbsserie =D>

Planen fremadrettet er pt. 2 løbsdage med test løb, et endurance løb og herefter måske endnu et par test løb i det nye år, inden vi kan starte en ny løbsserie op.

Billede

Som vanligt er det pt. udelukkende GP point der er opdateret, rangpoint / skill bliver opdateret senest fredag...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+4

Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf BoblereN » 10. dec 2015 08:16

Flotte præmier!

Tillykke til Benja med den samlede sejr i den første serie, så er der kridtet op til næste serie.

Stort bifald til Bullet for flot afvikling af en vellykket første serie til trods for mere eller mindre ustabil multiplayer.
Det blev håndteret til UG og med respekt for alle.

Jeg er spændt på hvad det kan udvikle sig til :)

Fedt der stadig dropper lidt nye ind, og lad os alle tage hånd om dem og hjælpe dem godt igang med league racing, så vi kan sikre en stabil tilmelding og en grid der imponerer mig hver gang.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf dalingo » 10. dec 2015 09:21

Ja tillykke til de tre på podiet. Ingen tvivl om at i var de bedste! Føler dog at den samlede 3. plads blev stjålet fra mig i starten af løbet da jeg blev vendt rundt lige efter start, røg i banden og måtte i pit. Føler mig overbevist om at uden problemer havde jeg taget en 4. plads i løbet og derved sikret den samlede 3. plads. Men sådan er online racing og sjovt har det sku været!

Er det muligt at køre med rullende start efter en kvalifikation? Jeg tænker at det kunne være en mulighed for at minimerer den mange mere eller mindre tilfældige uheld i de første par sving, da vi vil ligge lidt mere spredt. Det er lidt surt at træne op til at løb og så er det mere eller mindre slut på 1. omgang.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 10. dec 2015 09:50

dalingo skrev:Ja tillykke til de tre på podiet. Ingen tvivl om at i var de bedste! Føler dog at den samlede 3. plads blev stjålet fra mig i starten af løbet da jeg blev vendt rundt lige efter start, røg i banden og måtte i pit. Føler mig overbevist om at uden problemer havde jeg taget en 4. plads i løbet og derved sikret den samlede 3. plads. Men sådan er online racing og sjovt har det sku været!

Er det muligt at køre med rullende start efter en kvalifikation? Jeg tænker at det kunne være en mulighed for at minimerer den mange mere eller mindre tilfældige uheld i de første par sving, da vi vil ligge lidt mere spredt. Det er lidt surt at træne op til at løb og så er det mere eller mindre slut på 1. omgang.


Ja jeg er enig i dine betragtninger... hvis ikke jeg havde ramt dig havde du helt sikkert været med helt fremme... jeg må ærligt indrømme, at jeg overhovedet ikke kunne undgå dig, da vi kørte for fuld gas ad langsiden... pludseligt og et stykke før bremsezonen mistede du meget fart... jeg vil meget gerne se det i replay igen, hvis grabovac88 kan få det lagt op... jeg missede selv replay

Hvis du ser på det næste planlagte løb, så er de faktisk sat op med rullende start, jeg tror som dig, at vi kan minimere de værste problemer i starten af løbene med at gøre det på den måde... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf Grabovac88 » 10. dec 2015 10:23

Jeg skal nok gøre hvad jeg kan, for at opklare mysteriet omkring starten.
Er ikke sikker på at jeg har tid idag, men der kommer noget hurtigst muligt
Grabovac88
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf dalingo » 10. dec 2015 12:00

Jeg så faktisk relay efter løbet i går og må må gi dig ret i at det ser ud til at jeg taber fart, eller måske er det dig der bliver rykker frem. Som jeg skrive så tror jeg der er pga. det er et online ræs og sync mellem konsoller ikke er 100% hele tiden. Jeg holder i hvert fald fuld gas på hele tiden. Men på baggrund af det jeg ser på replay'et så tror jeg ikke man kan bebrejde dig noget.

Derved vender vi tilbage til mit ønske om at lave rullende start så der kan komme lidt mere sikkerheds afstand mellem bilerne.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 10. dec 2015 12:11

dalingo skrev:Jeg så faktisk relay efter løbet i går og må må gi dig ret i at det ser ud til at jeg taber fart, eller måske er det dig der bliver rykker frem. Som jeg skrive så tror jeg der er pga. det er et online ræs og sync mellem konsoller ikke er 100% hele tiden. Jeg holder i hvert fald fuld gas på hele tiden. Men på baggrund af det jeg ser på replay'et så tror jeg ikke man kan bebrejde dig noget.

Derved vender vi tilbage til mit ønske om at lave rullende start så der kan komme lidt mere sikkerheds afstand mellem bilerne.


Ok jeg er lettet over at høre at det kan være et sync problem og ikke en fejl fra min side... jeg tror de rullende starter bliver rigtigt godt - de test løb jeg lavede med dem, ser faktisk ud til at gøre starten noget mere glidende... det burde vi måske have indført for noget tid siden
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 8/8 (9-12-2015)

Indlægaf mrnybroe » 10. dec 2015 14:02

Jeg vil også gerne her efter sidste løb sige tak for 8 super fede onsdage. Det har sgu været fedt at skulle sidde og køre lidt race med andre kører.
Selvom jeg allerede inden sæson start vidste at jeg ikke ville være med i løbet om sejren, så har det været fedt. Fordi vi er så mange, så er der sgu næsten altid nogle at kæmpe med nede bag i feltet.

Siger også mange tak for præmien !!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron