Xboxlife forum

pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf mrnybroe » 18. nov 2015 20:05

Benja190782 skrev:Jeg har kørt 01:46:112 på Monza med controller, men det ser ikke ud til at jeg kan notere tiden, uden at det går ud over min tid med rat. :?

Er du allerede træt af dit nye rat ? Køber det gerne billigt ;)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf Benja190782 » 18. nov 2015 20:18

mrnybroe skrev:Er du allerede træt af dit nye rat ? Køber det gerne billigt ;)


500 kr. så er det dit!

Haha! Ej det er gas - skulle bare lige prøve med controlleren og fandt faktisk et ret godt setup, men jeg havde dog aldrig troet, at jeg rent faktisk ville være hurtigere med rat en dag. Fordi jeg altid har været knivskarp i bilspil med controlleren. :D

Fik i hvert fald bekræftet endnu engang hvor meget Project CARS er bedre med rat og pedaler. 8)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf mortnDK » 18. nov 2015 20:33

Shiiit.. Har glemt at opdatere mit pCars :P Hurra for 300mbit
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf TigerJax007 » 18. nov 2015 22:01

Jeg er simpelthen så skuffet over det her lort. Jeg havde virkelig glædet mig. Jeg tror desværre ikke jeg lige kan gennemskue, hvordan jeg skal være i stand til at fixe problemet. Jeg har orden i alt mht forbindelse, og jeg har som nævnt geninstalleret spillet inden i dag. Er bange for at der ikke er anden løsning end at trække mig fra løbsserien. Jeg føler ikke jeg kan være bekendt at ligge og trække røgslør rundt på hele banen uge efter uge. Og hvis mit rat har tænkt sig at opføre sig sådan her igen fremover, så er jeg alligevel heller ikke i stand til at gennemføre et løb. Den var helt vanvittig at styre. Øv øv øv.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf Benja190782 » 18. nov 2015 22:52

Tak for et godt løb på Monza, gutter! :mrgreen:

Er virkelig ked af at det skulle gå sådan for dig, Tiger - det er sgu noget lort! Jeg kan sagtens forstå din frustration, men jeg syntes godt nok det ville være trist, at miste dig fra løbsserien.

Håber der kan findes en løsning - om ikke andet, så få afprøvet en anden bil måske?
Det der med, at rattet ryster som om den kører på småsten, det kan ske for os alle og det kan vi ganske enkelt ikke gøre noget ved, så vidt jeg ved. Det er heldigvis meget sjældent, at det sker.
Jeg har kun oplevet det 2 gange i al den tid jeg har spillet.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 19. nov 2015 00:12

Tak for endnu et godt løb =D>

Virkelig surt med Tigerjax007's bil og ikke mindst FFB, vanvittigt at han nu skal døje med 2 fejl, jeg aner ikke hvordan vi får hans bil til at opføre sig korrekt igen?

Jeg har endnu ikke set replay fra løbet, men en ting der er helt sikkert.... jeg taber fuldstændig hovedet på lap3 eller 4, hvor jeg fuldstændig misser mit bremsepunkt ved indgangen til sving3, her rammer jeg BoblereN (mener jeg) og det skaber vist også lidt mere balade. Jeg er faktisk i tvivl om jeg får generet andre i den situation...

Men der skal ikke herske nogen som helst tvivl, det var virkelig ikke godt kørt, jeg håber ikke det ødelagde noget for jer oppe foran ??

Jeg var i øvrigt allerede på omgangen før lidt i kontakt med BoblereN vidst endda i samme sving, her tror jeg simpelthen vi måske begge tager fejl af at vi har hinanden liggende på siden ? - skal nok få det set igennem på replay, heldigvis var det kun en mindre kontakt, men så vidt jeg husker fik BoblereN en straf på den beskostning, det er jeg selvfølgelig ikke helt stolt af, for den ligger nok alligevel på mine skuldre... det må du sgu undskylde.

Personligt er jeg lidt ærgelig over at jeg på 5 eller 6 lap smider bilen i barrieren ved chikanen ved sving7 og derfor er nødt til at foretage et tidligt pitstop... jeg kørte denne gang med en halvtank fuel modsat mange af de andre løb hvor der har været fuld tank.... jeg har da helt misset at man således ikke får fyldt det ønskede antal liter på, men at der fyldes op til den mængde pitstrategien er sat til... det kostede dermed lige et ekstra pit sidst i løbet da jeg manglede ca. 20 liter...

Jeg har opdateret GP point for løbet og kun det... resten opdateres en gang i morgen aften

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf mrnybroe » 19. nov 2015 08:37

BulletEyeDk skrev:Tak for endnu et godt løb =D>

Virkelig surt med Tigerjax007's bil og ikke mindst FFB, vanvittigt at han nu skal døje med 2 fejl, jeg aner ikke hvordan vi får hans bil til at opføre sig korrekt igen?

Jeg har opdateret GP point for løbet og kun det... resten opdateres en gang i morgen aften

Det er sgu pisse øv med Tiger og hans problemer !! Håber han kan overtales til at hoppe i en anden bil en dag. Jeg er klar til at tage en test med ham, for at se om det også er et problem i fx en BMW Z4 eller anden model. Kræver nok der er flere med, fordi som jeg forstod det så havde han ikke problemet med Bullet.
Da den begyndte at ryge igår, der var det efter en udskridning - var det ikke også problemet løbet før? At efter en udskridning så kom røgen?

Omkring løbet i aftes, så var det hyggeligt som altid. Lå faktisk efter mortendk det meste af løbet, dog ikke så tæt som ønsket. Jeg lå tæt i starten, men det var vist fordi mortendk kom for hurtigt ind i nogle sving.
Havde min tro følger i Ivan efter mig den første halvdel af løbet - fun som vi næsten køre samme omgangstider :)

Kan se at der er kamp om 5 pladsen - 13 point imellem nr. 5 og nr. 9. FEDT FEDT!!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 19. nov 2015 09:16

Enig, det er fedt der stadig er rigtig meget at køre om selvom ens chance for en podie placering er forholdsvis lille :lol:

Benja190782 ser ud til stille og roligt bare at tage det hele hjem med fuldt hus på sejrene, jeg kan ikke umiddelbart se hvem der skulle kunne true ham, hvis han skal miste grebet om mesterskabet må de ene og alene ske på personlige fejl, ikke bare i et løb men næsten alle de resterende.... :mrgreen:

2-4 pladsen ser ret interessant ud, her er intet givet endnu, ShumwayDK, DalingoDK og BoblereN kører alle tilpas stærkt til at de på en god dag hvor tingene flasker sig alle kan tage 2.pladser i løbene... i og med alle 3 har brugt deres "dårlige" løb, så kan det være fatalt ikke at levere varen i de sidste 3 løb.
BoblereN har faktisk været dobblelt uheldig, da han har "brændt" 2 løb af på ingenting, det kan reelt set koste ham en podieplacering, det bliver ualmindeligt spændende at følge...

5-9 pladsen ser også ualmindelig åben ud, pt. er point spændet på "kun" 13 point, hvilket ikke er noget som helst.
Her har Mrnybroe og undertegnede pt. en stærk hånd i og med dårligste løb pt. er på 10 point, de øvrige har alle et dårligt løb på 0 point, hvilket sætter dem under yderligere pres til de resterende 3 løb.

Grabovac88 må siges at være en reel outsider til en placering blandt 5-10 placeringen, da han har vist opadgående form og virkelig også har fundet god fart i bilen på det seneste... ærgeligt for ham, at han også allerede har et halvdårligt løb med "kun" 6 point... jeg mener helt klart, at man ikke kan afskrive ham til at kunne blande sig i striden om de halvgode placeringer... :mrgreen:

3 løb tilbage, det bliver ualmindeligt spændende... =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf BoblereN » 19. nov 2015 09:33

BulletEyeDk skrev:Tak for endnu et godt løb =D>

Virkelig surt med Tigerjax007's bil og ikke mindst FFB, vanvittigt at han nu skal døje med 2 fejl, jeg aner ikke hvordan vi får hans bil til at opføre sig korrekt igen?

Jeg har endnu ikke set replay fra løbet, men en ting der er helt sikkert.... jeg taber fuldstændig hovedet på lap3 eller 4, hvor jeg fuldstændig misser mit bremsepunkt ved indgangen til sving3, her rammer jeg BoblereN (mener jeg) og det skaber vist også lidt mere balade. Jeg er faktisk i tvivl om jeg får generet andre i den situation...


Det er super ærgeligt med TigerJax... Udover at det er en kæmpe skam for ham, er det også et stort tab for serien.
Kunne være fedt af få ham hooket op på en ny konsol. Simpelthen så mystisk at det kan ske for ham gang på gang, og I har kørt løb med AI's uden problemer :\

På 3-4 omgang var det ikke mig du tog ud :P
Dalingo havde netop gået forbi mig, og jeg kunne se du kom i h... fart op mod sving 3. Jeg var dog sikker på du ville ligge dig ind bagved mig og komme med igennem på rækken, men da jeg i spejlet kunne se du stadig lå på indersiden og kom med fuld hammer da jeg var begyndt at bremse holdte jeg tilbage og så kom der ellers et missil der tog Dalingo af banen.. (Han har nok været mest fokuseret på mig i spejlet da jeg lå helt oppe i kofangeren på ham...)
Umiddelbart ved jeg ikke om der skete den store skade med Jer ved uheldet, men da dalingo vendte tilbage på banen kunne jeg ikke undgå at ramme ham med højre side af min front... og det sammenstød betød jeg tabte 10-15 km/t på langsiderne, så lå de første 9-10 omgange og kæmpede med at køre 1.49 tider... Tog så et tidligt pitstop og håbede på at kunne hente det tabte... Men det virkede til at shumway, dalingo og jeg lå meget identisk tidsmæssigt rundt på banen... Blot en skam vi lå med 10sek i mellem hinanden, så der aldrig blev en kamp ud af det..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf Grabovac88 » 19. nov 2015 09:38

Tusind tak for endnu et sjovt ræs.
Ja det er lidt utroligt at vi ligger med næsten ens omgangstider Nybroe, og du må meget undskylde at jeg misser mit bremsepunkt, og kører ind dig.
Men ser frem til næste duel :D

Havde desværre et solouheld på 3. eller 4. omgang, hvilket resulterede i et uønsket pitstop.
Men fik heldigvis fart i bilen igen.

Bliver godt nok overrasket hver gang, over hvor hurtige mine omgangstider bliver hen midt i løbet. Med slidte dæk, og en masse brændstof sætter jeg alligevel personlig bedste tid. Men øvelse gør mester :)

Jeg vil gøre hvad jeg kan for at komme i betragtning til den meget prestigefyldte 9. plads :mrgreen:
Grabovac88
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 19. nov 2015 09:43

BoblereN skrev:
BulletEyeDk skrev:Tak for endnu et godt løb =D>

Virkelig surt med Tigerjax007's bil og ikke mindst FFB, vanvittigt at han nu skal døje med 2 fejl, jeg aner ikke hvordan vi får hans bil til at opføre sig korrekt igen?

Jeg har endnu ikke set replay fra løbet, men en ting der er helt sikkert.... jeg taber fuldstændig hovedet på lap3 eller 4, hvor jeg fuldstændig misser mit bremsepunkt ved indgangen til sving3, her rammer jeg BoblereN (mener jeg) og det skaber vist også lidt mere balade. Jeg er faktisk i tvivl om jeg får generet andre i den situation...


Det er super ærgeligt med TigerJax... Udover at det er en kæmpe skam for ham, er det også et stort tab for serien.
Kunne være fedt af få ham hooket op på en ny konsol. Simpelthen så mystisk at det kan ske for ham gang på gang, og I har kørt løb med AI's uden problemer :\

På 3-4 omgang var det ikke mig du tog ud :P
Dalingo havde netop gået forbi mig, og jeg kunne se du kom i h... fart op mod sving 3. Jeg var dog sikker på du ville ligge dig ind bagved mig og komme med igennem på rækken, men da jeg i spejlet kunne se du stadig lå på indersiden og kom med fuld hammer da jeg var begyndt at bremse holdte jeg tilbage og så kom der ellers et missil der tog Dalingo af banen.. (Han har nok været mest fokuseret på mig i spejlet da jeg lå helt oppe i kofangeren på ham...)
Umiddelbart ved jeg ikke om der skete den store skade med Jer ved uheldet, men da dalingo vendte tilbage på banen kunne jeg ikke undgå at ramme ham med højre side af min front... og det sammenstød betød jeg tabte 10-15 km/t på langsiderne, så lå de første 9-10 omgange og kæmpede med at køre 1.49 tider... Tog så et tidligt pitstop og håbede på at kunne hente det tabte... Men det virkede til at shumway, dalingo og jeg lå meget identisk tidsmæssigt rundt på banen... Blot en skam vi lå med 10sek i mellem hinanden, så der aldrig blev en kamp ud af det..


Ahh så skal der helt sikkert lyde en undskyldning til ham, jeg ved ærlig talt ikke hvordan jeg kan misse det bremsepunkt så grælt, jeg må have haft tunnelsyn - og du har ret der var virkelig fart i Audi'en der, måske jeg har været båret lidt frem af drag ? og på den vis haft væsentlig mere fart på end ellers og derved også skulle bruge mere bremselængde ?

Jeg skal nok kaste lys over mine eskapader senere i aften... smækker en film eller 2 sammen... :oops:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 19. nov 2015 13:51

SMS har lavet en spørgeskema undersøgelse, så de kan tilrette fremtidige produkter/dlc osv. bedre... find den her -> http://www.projectcarsgame.com/survey.html
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf BoblereN » 19. nov 2015 14:56

Såfremt tiger selv har modet til at prøve igen, vil jeg gerne stemme for at han har frit kan prøve at udskifte bilen?
Dem der har det på samme måde kan blot "like" dette indlæg.

Personligt håber jeg han har mod på det, men jeg forstår også lystrn til at kaste håndklædet i ringen!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+8

Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf normann » 19. nov 2015 17:56

Lyder som om i haft et udemærket glæder til jeg kan være med næste gang mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS løbsserie 5/8 (11-11-2015)

Indlægaf normann » 19. nov 2015 17:57

Alså udemærket løb he he
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron