Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 16. aug 2015 19:25

mortnDK skrev:
ShumwayDK skrev:Nu er der lagt et par practice tider op for GT3 på Imola. Jeg mangler lidt at sammenligne med, så jeg ved ikke helt hvordan de er, men jeg tror de er konkurrence dygtige. :)

Det er tæt på at kampvognen bliver kørt i garage. RUF'en er jo super at køre. Jeg får dog lidt stress af alle de gearskift i forhold til AMG'en :D

Jeg kører 1:48:xx i RUF :P


Jeg prøvede lige RUF'en i GT3 serien på Imola med CONTROLLEREN i stedet for mit TX rat - og kørte et Quick Race hvor jeg på tredje omgang sætter en tid der hedder 1:47:232 og omgangen efter var jeg 0.764 sek. hurtigere i sector 2, men så røg jeg sgu af banen, haha! Blev lidt for ivrig! :mrgreen:

Nu har jeg KUN kørt med mit TX rat siden release, men besluttede at give controlleren en chance - og må sige at jeg har fundet et fint setup på den.

Ryster helt af adrenalin! :lol:

Det er VIRKELIG fedt det spil! =D>
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 16. aug 2015 19:28

Ja genialt spil... der kun bliver bedre (med patches)

Husk at melde dig til løbet inde på pCARS siden og brug endelig "practice notater" til at opdatere dine tider... på den måde er det ret nemt at sammenligne sig selv med de øvrige, der også typisk "tør træner" lidt op til et kommende løb :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 16. aug 2015 19:35

@Shumway: kører du med controller eller TX rat? Fordi 1:44:xxx er fan'me hurtigt! ;)

Hvilke assists har du på? Jeg kører godt nok uden assist, hverken ABS eller noget - selv på controlleren! -men det er sgu også med at holde tungen lige i munden, haha!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 16. aug 2015 19:36

Han kører med rat... men havde vist også controller i starten af spillet...

Men en tid på "practise times" vises ude til højre med enten controller eller rat alt efter hvad man har opdateret på sin profil...

EDIT: vær du glad for at BoblereN pt. ikke deltager... han var mindst ligeså hurtig :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 16. aug 2015 20:08

Korrekt. Jeg kører med TX rat. Jeg startede med controller, men jeg synes spillet fortjente et rat og et Playseat :D

Til at begynde med kørte jeg uden assists.
Men jeg har skiftet til at køre med Real Assists af to grunde. For det første, hvis de gør brug af diverse assists i virkeligheden, hvorfor skulle jeg så ikke også gøre det. Vi taler jo meget om realisme i spillet :wink:
For det andet, da jeg tilmeldte mig pCars community'et her, der så jeg at Real Assists var sat til Forced på løbene, så for at træne i samme setup som løb, så besluttede jeg mig for st skifte.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 16. aug 2015 20:09

Og ja. BoblereN kunne/kan jeg ikke følge med alligevel 8)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 16. aug 2015 20:11

Det der med "Force Realistic Driving Aids".
Betyder det at jeg bliver tvunget til at kører med Traction Control i GT3 serien, fordi de biler har TC i virkeligheden?

Jeg har i øvrigt tilmeldt mig løbet nu, så vi er 8 i alt.. :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 16. aug 2015 20:15

Det er ikke låst som sådan mht. assist, vi har bare kørt med et setup hvor det var valgt med realistisk opsætning...
men det er da noget vi kan ændre...

Fedt du er meldt til ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 16. aug 2015 20:17

ShumwayDK skrev:Korrekt. Jeg kører med TX rat. Jeg startede med controller, men jeg synes spillet fortjente et rat og et Playseat :D

Til at begynde med kørte jeg uden assists.
Men jeg har skiftet til at køre med Real Assists af to grunde. For det første, hvis de gør brug af diverse assists i virkeligheden, hvorfor skulle jeg så ikke også gøre det. Vi taler jo meget om realisme i spillet :wink:
For det andet, da jeg tilmeldte mig pCars community'et her, der så jeg at Real Assists var sat til Forced på løbene, så for at træne i samme setup som løb, så besluttede jeg mig for st skifte.


1:44:xxx det er edder spark'me hurtigt! Kører du med manuelt gear eller automatisk? -og får du ikke nogle advarsler for at "cutte" nogle steder? Eller det gør du vil ikke, fordi så ville tiden nok ikke blive optaget... #-o

Har du lavt benzin indhold i tanken for at sætte så hurtig en tid?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 16. aug 2015 20:31

Hvordan gemmer jeg en tid inde på siden?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 16. aug 2015 20:41

Det er med manuelt gear. Jeg sætter tiderne med mit kval-setup. Det lyder flot, men det er ikke meget anderledes end mit race setup. :D Det er som regel kun mængden af brændstof, der er til forskel.

Jeg registrerer kun tider hvis de er godkendt. Normalt er de sat i free practice, men hvis jeg sætter en hurtig tid i f.eks kvalifikation under et af vores løbs sessioner, så registrerer jeg den kun, hvis jeg kan sige med 100% sikkerhed, at der ikke har været noget drafting involveret.

Setup'et på RUF er stort set standard. Jeg har kun pillet ved dæktryk og brakeduct. jeg har desværre måtte sande, at de hurtige tider ikke kommer af at sidde og rode med setup af bilen. :D
Det er træning og det at lære banen at kende, der udgør 98-99%
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 16. aug 2015 20:45

Benja190782 skrev:Hvordan gemmer jeg en tid inde på siden?


I menuen foroven, vælger du kører, herunder finder du "practice notater"

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 16. aug 2015 20:58

Okay, Shumway.. Det med 1:44:xxx er åbenbart ikke helt så urealistik, som jeg først troede, hehe!

Jeg tog lige 2 hurtige omgange på Imola med controlleren igen i RUF'en, med Real Assist slået til.
Så blev tiden 1:45:546 og det føles klart som om jeg kunne hente mere. ;)

Det bliver vist rigtig sjovt på tirsdag! :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 16. aug 2015 21:51

BulletEyeDk skrev:Det er ikke låst som sådan mht. assist, vi har bare kørt med et setup hvor det var valgt med realistisk opsætning...
men det er da noget vi kan ændre...


Det synes jeg faktisk ikke vi nødvendigvis skal.
Jeg synes det er med til netop at gøre det realistisk, eftersom vi kører med det, som de bruger i virkeligheden, uanset hvilken klasse vi vælger at sætte løb op i.
At jeg så der herinde, var bare det sidste skub for at jeg fik det ændret. Jeg havde nok ændret det alligevel, da jeg havde gjort mig tanker om det.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 17. aug 2015 06:12

Jeg syntes også det har fungeret meget godt indtil videre...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron