Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 14. dec 2015 16:02

Så blev der endelig købt et ordenligt sportssæde i læder! :D
Jeg var virkelig heldig her - fandt dette FK Automotive fra Tyskland til kun 400 kr. og nyprisen er altså 1999,-
Det har aldrig været monteret og det står som nyt! Købte det af en dame, hvis mand ikke fik det brugt til crosskart alligevel.

Så fik jeg lige +5 HK ekstra, haha!

Tjek det ud her - lækker Tysk kvalitet og så til 400 kr. :lol: :mrgreen:

Billede
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+5

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 14. dec 2015 17:08

FEDT =D> - det er eddermagme billigt, gad godt jeg selv havde plads til et sæde...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 14. dec 2015 18:30

Super cool Benja. Tillykke med det. Det var sgu billigt!

Men jeg tror du har forregnet dig lidt. Du får ikke ekstra HK af det. Til gengæld mister du lidt topfart pga den ekstra vægt :mrgreen:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+4

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 15. dec 2015 07:44

Fedt! Holder du lige et øje åben for mig? Hvis du finder et må du gerne lige prikke mig... Er det med fragt for 400,- kr i tyskland?! :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mrnybroe » 15. dec 2015 08:46

Det er sgu lækkert det der Benja - sælger du den for 450 ? ;)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 15. dec 2015 21:01

BoblereN skrev:Fedt! Holder du lige et øje åben for mig? Hvis du finder et må du gerne lige prikke mig... Er det med fragt for 400,- kr i tyskland?! :)


Nej du misforstod mig vist. :lol:
Sædet er produceret i Tyskland, men når man køber sæder er det næsten altid et sæt.
Jeg var bare så heldig (og tålmodig) at en kvinde fra Thisted havde sat sin mands sæde tilsalg, fordi han ikke længere kørte crosskart og de derfor aldrig fik det brugt.

Hun har så forsøgt, at sælge det sprit nye sæde i 9 måneder, hvor jeg har holdt øje med det. Først til 1500 kr. så til 1000 kr. og for en måned siden kom hun ned i 700 kr. Jeg bød (skambød) så 400 kr. og hun accepterede det! :mrgreen:

Der gik en helt måned inden handelen gik igennem, fordi hendes mand var rødglødende over hun havde solgt det til 400 kr. Haha! :mrgreen:
Men som hun siger "folk vil normalt købe et sæt og ikke et enkelt sæde".

Det er simpelthen et røverkøb uden lige! :lol:

-og hold kæft man sidder kanon godt i det! Lækker støtte på vingerne og det hele! 8)

mrnybroe skrev:Det er sgu lækkert det der Benja - sælger du den for 450 ? ;)


Haha! Jeg har faktisk tænkt på at prøve og sælge det, men jeg kan simpelthen ikke slippe det igen! :lol:
Jeg sidder i det inde i stuen og ser TV imens konen ryster på hovedet, haha! :lol:

Det' gas! :wink: Skal vi sige 1200 kr. ?? :mrgreen:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron