Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 12. aug 2015 09:10

Jeg regner med at køre lidt i Lotus'en i aften på Zolder eventuelt. Jeg er slet ikke færdig med den bil, den er vildt fed! :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 12. aug 2015 09:32

Chokofanten skrev:Jeg vil også lige sige tak for en hyggelig aften.
Jeg var lidt spændt på niveauet, da det var første gang.
Jeg er med igen en anden gang, hvis det passer i kalenderen.
Det første ræs kunne vi godt have undgået, for det var til at lukke op og ----- i.
I må gerne lave løb igen.
Til alle som har interesse i at køre online med andre danskere, så er det sjovt og de bider ikke. :D


Ja det er skide sjovt... og hyggeligt at ræse med andre ligesindede danskere...

Helt enig mht. første løb, det havde sikkert været ok hvis ikke det havde regnet - men vi tager ikke random vejr med igen, før der er styr på pitstops bugs'ne, hvilket dog ser ud til at være rettet i patch 3.0
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 12. aug 2015 09:34

mortnDK skrev:Jeg regner med at køre lidt i Lotus'en i aften på Zolder eventuelt. Jeg er slet ikke færdig med den bil, den er vildt fed! :D


God idé, du kan jo evt. prøve at oprette et løb på siden, og så se om der er nogen som bider på med kort varsel :)

Hvis i ender med at køre, så husk, som minimum oplysninger om:

- Placeringer i kvalen, og folks LAP times
- I løb bare placeringen på folk

Selve opdateringen skal jeg nok stå for efterfølgende, da den stadig kun kan gøres delvist automatisk...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mrnybroe » 12. aug 2015 09:48

Jeg vil også sige tak for i aftes !!

Det var sgu sjovt at køre med andre. Må da sige at ens hænder rystede lidt den første runde :)
Første løb var sgu spændende.
Tror også jeg skal have en tur mere i den Lotus, fik jo ikke sååå mange runder igår :)

Ser frem til næste gang der skal køres.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 12. aug 2015 11:02

BulletEyeDk skrev:
mortnDK skrev:Jeg regner med at køre lidt i Lotus'en i aften på Zolder eventuelt. Jeg er slet ikke færdig med den bil, den er vildt fed! :D


God idé, du kan jo evt. prøve at oprette et løb på siden, og så se om der er nogen som bider på med kort varsel :)

Hvis i ender med at køre, så husk, som minimum oplysninger om:

- Placeringer i kvalen, og folks LAP times
- I løb bare placeringen på folk

Selve opdateringen skal jeg nok stå for efterfølgende, da den stadig kun kan gøres delvist automatisk...


Perfekt :D Den er oprettet :)

Billede
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Rasbred » 12. aug 2015 14:41

jeg kan desv ikke i aften :( selvom jeg elsker zolder.. den er absurd fed og hurtig :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 12. aug 2015 15:52

Jeg kommer måske på... kommer an på nogle andre ting, der lige skal falde på plads ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf JohnH » 12. aug 2015 16:02

Lidt forsinket, men regner med at få samlet min 'simulator' på Lørdag og så skal jeg igang med at træne så jeg forhåbentligt kan følge lidt med :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 12. aug 2015 16:11

Det lyder skisme godt John... håber du kører tilpas stærkt, vi mangler en mand der kan give de "BoblereN" og "ShumwayDK" lidt konkurrence :shock:

Hvis ikke det er tilfældet må du bare ned og slås om de sekundære placeringer i flokken hos os andre, he he... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 12. aug 2015 17:23

Så er resultaterne fra i går aftes opdateret...

Den aktuelle rangliste ser således ud:
Billede

NB. det var et dyrt "crash" mrnybroe havde i sidste løb... en plads helt bagerst giver ikke mange rangpoint...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf JohnH » 12. aug 2015 17:26

BulletEyeDk skrev:Det lyder skisme godt John... håber du kører tilpas stærkt, vi mangler en mand der kan give de "BoblereN" og "ShumwayDK" lidt konkurrence :shock:

Hvis ikke det er tilfældet må du bare ned og slås om de sekundære placeringer i flokken hos os andre, he he... 8)


Hehe , er helt sikker på at jeg lander nederst til at starte med, men vi må se :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 12. aug 2015 18:26

Så er jeg tilbage efter nogle dages fravær. Jeg kommer dog nok ikke til at deltage i aften, selvom det er et godt initiativ fra mortnDK, og kan forstå at det er en rigtigt underholdende bil.

Jeg fik forvildet mig væk fra xboxen og ud i naturen, og er lige kommet hjem efter nogle dages campingtur, så jeg føler mig ganske smadret, og ved ikke helt om jeg orker at hive i rattet og trampe i pedalerne. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 12. aug 2015 18:28

Iøvrigt fedt at se, at der er kommet nye til. Velkommen! Jeg glæder mig til at køre ræs imod jer. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 12. aug 2015 18:45

Ja det er skidegodt... bliver også godt når ATO-DK får sit rat, så han kan være med igen...

Jo flere jo bedre - og heldigvis bliver spillet også gradvist mere solidt med patches, ser virkelig frem til patch 3.0
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 12. aug 2015 18:51

Det bliver svært at forsvare den førsteplads fra tilskuerpladserne! :P

Tillykke med sejren til Morten og Morten.. og 2 poles til Bullet, stærkt!

Mærkeligt at mange har så store problemer med pitstops. Jeg har endnu ikke haft et pitstop der har fejlet, efter jeg fik lavet pitstopstrategier..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron