Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Chokofanten » 18. okt 2015 17:44

Nu er jeg tilmeldt.
Efter længe overvejelse, da det er onsdag og der er som regel Champions League disse dage.
Så må jeg optage og se det bagefter.
Et enkelt spørgsmål:
Jeg har et rat, hvordan foregår det Mht. Chatte?
Jeg har haft store problemer med spillet, da jeg ikke kunne køre time trial hver gang spillet startede op.
Andre gange når jeg har kørt et løb og vil tilbage til start menuen, låser spillet.
Så er jeg nød til at starte et andet spil, for derefter at gå ind i Project Cars igen. Pisse irriterende.
Nu har jeg installeret det igen, og det er det samme.
De save games i snakker om, hvor gemmer de sig?
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+3

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 18. okt 2015 18:03

Nice!

Det lyder bestemt som om du bør prøve at reinstallere spillet.

Savegame:
Finder du hvis du vælger pCars tilen og trykker på Menu-knappen på controlleren (den med de 3 vandrette streger), og vælger Administrer Spil.
Siden der dukker op viser spillet og alle addons. Hvis du drøner til højre på skærmen, så kommer savegame frem, som du kan vælge at slette.

Chat med rat:
Headsettet skal kobles til controlleren, som igen kobles til xboxen med USB kabel. Dette er for at undgå at controlleren slukker efter lidt tid.
Du starter pCars som normalt, når skærmen kommer hvor du skal trykke A for at starte, der trykker du istedet på Menu-knappen på rattet for at starte spillet.
Hvis du har flere profiler på boxen, så vil den spørge hvem du er, og du vælger din profil. (Jeg ved faktisk ikke helt hvad der sker, hvis man bare har en profil :) )
Og så spiller det faktisk bare.
Hvis du ikke bruger Menu-knappen istedet for A, så vil controlleren agere rat istedet.

Min erfaring siger mig, at når så der kommer en invite til partychat, og beskeden popper op på skærmen og skriver at du skal holde xbox-knappen inde for at joine, så skal du gøre det på controlleren.
Hvis jeg gør det på rattet, så vil lyden kommer over højtalerne, og kinecten vil blive brugt som mikrofon. Det sker aldrig hvis jeg joiner via controlleren.
Og når så inviten til spillet popper op, så holder jeg xbox-knappen inden på rattet for at joine. Jeg ved ikke om det er nødvendigt, men det virker :)

EDIT: Jeg er automatisk gået ud fra at du har et Thrustmaster TX rat, hvilket ovenstående fremgangsmåde virker på, men det er naturligvis ikke en selvfølge at du har sådan et :D
Senest rettet af ShumwayDK 18. okt 2015 18:08, rettet i alt 1 gang.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 18. okt 2015 18:06

Chokofanten skrev:Nu er jeg tilmeldt.
Efter længe overvejelse, da det er onsdag og der er som regel Champions League disse dage.
Så må jeg optage og se det bagefter.
Et enkelt spørgsmål:
Jeg har et rat, hvordan foregår det Mht. Chatte?
Jeg har haft store problemer med spillet, da jeg ikke kunne køre time trial hver gang spillet startede op.
Andre gange når jeg har kørt et løb og vil tilbage til start menuen, låser spillet.
Så er jeg nød til at starte et andet spil, for derefter at gå ind i Project Cars igen. Pisse irriterende.
Nu har jeg installeret det igen, og det er det samme.
De save games i snakker om, hvor gemmer de sig?



Hej Kim, fedt du også er meldt til, det er sgu i orden =D>

Løbsdag blev onsdag, da det er denne dag flest har meldt tilbage, at det passer dem bedst her... det er ikke nemt mht. CL, det gad jeg sgu også godt selv se :mrgreen:

Hvilket rat sidder du med ? Jeg tror der er lidt forskel på hvordan vi hver især får chat funktion, når vi sidder med et rat, personligt har jeg ikke et problem, da mit turtle beach headset er direkte på xboxen og virker uanset controller, så andre må lige byde ind her.

Den fejl du får med spillet hvor det låser, har det altid været et problem, og sker det også hvis du bruger controller ?

Jeg er ret sikker på at du finder savegames når du står ude i selve xbox menuerne, her klikker på menu funktion på spillet og vælger "manage", ved ikke lige hvad den skriver på dansk... her kan du formentlig se dine saves

EDIT: alt alt for langsom...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf he1nz » 19. okt 2015 06:41

Hej BulletEye Dk

Jeg vil meget gerne deltage i ligaen hvis der stadig er plads! :)

Jeg har skrevet en PB til dig her inde.. men den hænger i udbakken pt, derfor skriver jeg lige her..

vh heinz
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 19. okt 2015 08:55

Hej Heinz

Din besked er modtaget, den "hænger" i udbakken indtil den er læst af modtageren 8)

Har svaret dig...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 19. okt 2015 12:57

Kan se grabovac88 netop har meldt sig under fanen... godt at se 8)

dvs. vi i skrivende stund er 14... det bliver virkelig godt - jeg håber eddermagme pCARS kan håndtere det i MP, mener kun vi maksimalt har været 9, men det har også kørt uden problemer.... det er trods alt en del måneder siden vi sidst havde problemer.

Dengang var det givetvis nok pga. den smadrede in-game chat... at spillet gik ned...

Hvad er folk til mht. chatten... er det ikke mest oplagt, at vi splitter folk op i 2 party chats ?

EDIT: Grabovac88, husk at vælg din bil :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 19. okt 2015 14:58

Reglerne til løbsserie #1 er justeret med et par småting jvf. det vi har vendt de sidste par dage mht. sanktioner...
http://pcars.xbl.dk/series_rules.php

Kom gerne med input, hvis der skulle være andet, vi endnu ikke har haft fokus på.

Ydermere, som jeg skrev tidligere, så regner jeg med, at vi deler os op i 2 partychats, hvordan vi gør det kommer der mere om...

Folk må også meget gerne sikre, at man er tilføjet som venner med dem der nu er meldt til.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 19. okt 2015 15:20

Det er helt vildt vi er så mange! Kæft det bliver godt! :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf normann » 19. okt 2015 19:49

Er der ikke andre der skal køre i bmw m3
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 19. okt 2015 19:55

normann skrev:Er der ikke andre der skal køre i bmw m3
Mvh teddy


Eller for den sags skyld Audi R8 ;)

Vi kommer således til at skille os helt ud, vi kan ikke gemme os, he he...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf runekc » 19. okt 2015 20:09

Hej, jeg har kun PC versionen af Project Cars og syntes det er godt men har ikke prøvet X1 udgaven, har nogen af jer prøvet begge versioner? Overvejer kraftigt at købe X1 udgaven for at kunne deltage i "jeres" Liga.

Mvh
Rune
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 19. okt 2015 20:26

normann skrev:Er der ikke andre der skal køre i bmw m3
Mvh teddy


Jeg havde virkelig overvejet, at vælge den - især fordi jeg fandt et virkelig godt setup til bilen på nettet.
Dog er den sikkert ikke hurtig nok, når det kommer til stykket.

Jeg havde også tænkt på BMW Z4, da den har nogle af de bedste tider på de forskellige leaderboards, men nu er der jo så mange der har valgt den, at det må være rigeligt - og jeg har trods alt min kærlighed til RUF'en. :mrgreen:

Men den BMW M3 er faktisk hurtig med det rigtige setup! :D
____________________________________________________________________

runekc skrev:Hej, jeg har kun PC versionen af Project Cars og syntes det er godt men har ikke prøvet X1 udgaven, har nogen af jer prøvet begge versioner? Overvejer kraftigt at købe X1 udgaven for at kunne deltage i "jeres" Liga.

Mvh
Rune


Det har jeg, og det er uden tvivl bedst på PC - men Xbox version er blevet meget bedre siden release! Rigtig meget!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf runekc » 19. okt 2015 20:31

Ok, tak for svar :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 19. okt 2015 20:38

runekc skrev:Ok, tak for svar :)


Altså hvis din PC er lidt hardcore, så får du nok et mindre chok på Xbox'en - altså rent grafisk.
Det er ik' helt det samme, hehe.

Men hvis du tager spillet seriøst, og har benzin i blodet, så betyder det ikke en skid. Bare husk, at lave en "hard reset" på Xbox'en en gang i mellem, (Ligesom du rydder op på din PC) så kører det fint. Mit hakkede voldsomt idag til træning, indtil jeg lavede en HR.

Har du har et TX rat som mig, så er det kun et plus, fordi det virker både til PC og XB1.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf runekc » 19. okt 2015 20:43

Ved ikke om min PC er hardcore men har et GTX 980 ti og en 4790k CPU så det kører fint, alt på max men du har ret i at grafik ikke er alt. Har TX rat. :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron