Xboxlife forum

Project CARS 60fps 1080p??

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Benja190782 » 10. jan 2014 22:30

Det her bliver et af de spil, som kommer til at afgøre om jeg spiller på Xbox One eller PS4! Uden tvivl. Håber lidt begge konsoller kan klare 60fps 1080p her. Det er et must!

Fandt lige et klip her, hvor der bliver kørt multiplayer. Når det første rod lige er væk, bliver der VIRKELIG kørt ræs!
http://youtu.be/qFbqifFS2Tg

Forza 5 får altså modstand her! Kæft det' råt! :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf CvKM » 10. jan 2014 22:56

Jeg skal helt sikkert have det til min Xbox One, men jeg håber bare at de laver det sådan at bilen ikke lyder lige så larmende inde som ude. Kan du følge mig? Det irriterer mig bare grænseløst at de formår at lave et næsten perfekt bilspil, dem der nu laver det, og så larmer en gammel Corvette lige så meget ude som inde. Sådan en racerbil larmer helt sikkert også når du sidder i den for real, men der er nu altså alligevel en foreskel på lyden end hvis du stod ved siden af bilen når den kørte. Ellers ser spillet helt perfekt ud!
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf JohnH » 11. jan 2014 12:30

Racerbiler larmer altså også indeni, så gør som i virkeligheden, ørepropper i og en hjelm på hovedet, så føles det også mere real ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf ice_hiboy » 27. jan 2014 02:55

Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BulletEyeDk » 2. apr 2014 21:17

Officiel hjemmeside opdateret her for nylig... -> http://www.projectcarsgame.com/

Ser sgu godt ud, helt sikkert et spil jeg skal have :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Rasmusdc » 3. apr 2014 09:00

jeg elsker Forza til Box´en men er skuffet over det bliver et multiplatforms spil, håber ikke det begrænser pc versionen..

nu er forza jo reelt ikke RIGTIG simulation, det er som GT5 et konsol syn på simulation, håber project cars, bliver det polerede Assetto Corsa til pc.... hvor tingene ser bedre ud, men du kan køre med dit 3 skærms setup / rift, head tracing, shift lights, analog dials... og alt det her.

men ser godt ud, skal dog for mig spille på pc, har også gjort mig klar til Clubsport rat (fanatec) og pedaler og shifter og skal have fundet et sæde setup
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Slimjay DK » 3. apr 2014 18:03

Det ser ret godt ud :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Benja190782 » 12. maj 2014 20:17

Nogle der ved om PS4/XB1 bliver identisk med PC versionen - altså hvor man kan ændre på FOV og lign. detaljer i options? Det kunne være så fedt!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Benja190782 » 12. maj 2014 20:22

SHIT SHIT SHIT - not again... Hvis ikke snart den Xbox One kan klare de forpulede 60fps 1080p, så sælger jeg sgu lortet!

It is a known fact that Slightly Mad Studios is targeting 1080p and 60 Frames per Second for their drastically-close-to-reality racing videogame, Project CARS both on Xbox One and Playstation 4. However, whether or not the studio got any luck with their projected resolution/FPS has not been divulged until now.

While replying to fans on Eurogamer Comments Section, head of the developing studio, Ian Bell mentioned ‘both consoles’ when he talked about 1080p/60FPS. However, he seemed a little more confident about the Playstation 4 version by stating that the game is already very close to running at 1080p/60FPS on PS4.

We’re already there on PS4, so high. :)

It shouldn’t come as a surprise that no details regarding the Xbox One version has been provided. Hell, I wouldn’t be surprised if the Xbox One version turns out to be running at 900p or less; given its previous records.

Though I hope, Xbox One version of the game will enjoy similar fate. When talking about the PS4 version, Bell also stated that it will support all PS4 steering wheels whether be it on day one or after a patch.
We will support all PS4 wheels, Walch. Be it on release day or patch when the wheel ships.
Project CARS is slated to launch in November, 2014 on Playstation 4, Xbox One, PC, Wii U, and Steam OS.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Slimjay DK » 13. maj 2014 08:45

PS4 version vil også understøtter PS4's nye VR headset.

Men lad os nu se .. der er langtid til November ;) Og jeg har jo hørt et par stykker herinde synge om hvor vidunderligt DX12 er, så mon ikke de kan presse den op på det ønskede :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Shooter DK » 13. maj 2014 11:25

Slimjay DK skrev:PS4 version vil også understøtter PS4's nye VR headset.

Men lad os nu se .. der er langtid til November ;) Og jeg har jo hørt et par stykker herinde synge om hvor vidunderligt DX12 er, så mon ikke de kan presse den op på det ønskede :wink:


DX12 er sikkert et super redskab, men jeg er mere spændt på om det bliver almen værktøj for udviklerne og ikke kun microsofts studier.
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Rasmusdc » 13. maj 2014 11:35

klart skuffende hvis Xbox igen skrotter på opløsningen, men konsollerne er vel aldrig den rigtige platform hvis vi snakker simulation.

da du ikke kan køre 3 skærme med 1080p opløsning, og du ikke har tilgang til et super rat setup, er også lidt nervøs for VR headsæt, da du bliver begrænset på opløsningen.

glæder mig enormt meget til både project cars, men også til at assetto corsa bliver færdig poleret.

klart noget af det jeg spiller mest, dog ikke på konsol, og havde virkeligt håbet at man holdte dem væk fra konsollen, da det tit begrænser PC udviklingen. og jeg kan ikke forstille mig at konsol udgaven vil kunne nærme sig pc udgaven, hvis det har været 1ste platform fra starten.

jagter selv 3x46" tv lige nu til et setup... tror man skal være klar på W9´ere nu hvor 4K bliver det nye, så kan man nok samle et par 1080p´ere op billigt.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf GrillBillerDK » 13. maj 2014 11:43

Jeg ser ikke rigtigt VR som noget stort...

Det var fremme i slut 90'erne...
og der forsvandt hurtigt igen.. da det havde den bivirkning at det kunne fremkalde elepiske anfald.

ang. 1080p...
Slå lige koldt vand i blodet... PS4 lider jo af framedrops pga. det...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Slimjay DK » 13. maj 2014 12:06

GrillBillerDK skrev:Jeg ser ikke rigtigt VR som noget stort...

Det var fremme i slut 90'erne...
og der forsvandt hurtigt igen.. da det havde den bivirkning at det kunne fremkalde elepiske anfald.

ang. 1080p...
Slå lige koldt vand i blodet... PS4 lider jo af framedrops pga. det...


Der er jo ligesom sket en del siden slut 90'erne, hvilket efterhånden er 15 år siden :wink: bl.a. fandtes Xbox ikke dengang :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf DinesJ » 13. maj 2014 12:32

GrillBillerDK skrev:Jeg ser ikke rigtigt VR som noget stort...

Det var fremme i slut 90'erne...
og der forsvandt hurtigt igen.. da det havde den bivirkning at det kunne fremkalde elepiske anfald.

ang. 1080p...
Slå lige koldt vand i blodet... PS4 lider jo af framedrops pga. det...


Nu skal man aldrig sige aldrig! MEN jeg kan godt nok heller ikke forestille mig at sidde med sådan en "brille" på hovedet! Måske er jeg bare blevet gammel og konservativ, men ser absolut intet tiltalende ved det! Er der en der gider komme med er bud på det fede ved VR? :)
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Næste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron