Xboxlife forum

PC: DiRT Rally

Generelt snak om alt vedrørende PC

PC: DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 27. apr 2015 21:06

For dem der ikke har set det, så har Codemasters idag lanceret et nyt DiRT spil, der efter sigende skulle være meget mere realistisk end de forrige DiRT spil.

Endvidere skulle spillet fokusere udelukkende på rally delen og ikke noget smart gymnaka som vi så i det seneste DiRT3...

Codemasters oplyser at de løbende vil opdatere spillet med nye baner, nye biler osv... og involvere brugerne alt efter hvad de ønsker (det er godt nok helt nyt i CM regi)

Indtil videre er det kun til PC, men som jeg har forstået det, kan konsol versionerne komme på tale alt efter hvor godt PC versionen sælger, og hvor godt det bliver modtaget - det kunne nu være meget godt med et solidt rally spil til xboxen ;)

FAQ:
http://steamcommunity.com/games/310560/ ... 0927998940

Steam Store:
http://store.steampowered.com/app/310560

Relevante videoer:

BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: PC: DiRT Rally

Indlægaf Benja190782 » 28. apr 2015 18:57

Jeg er SÅ skuffet over at det er PC only - nu kommer der endelig et realistisk bilspil - og så er det kun til PC!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: PC: DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 28. apr 2015 20:03

Helt enig, det er IKKE godt nok, men som jeg har forstået på en større tråd på et større site, så mener nogle at ideén med et "early access" spil på den måde som CM har lavet her, kan give dem en saltvands indsprøjtning rent økonomisk, hvis spillet går hen og får en god modtagelse.

Ingen tvivl om at CM forsøger at malke lidt nemme penge og nok derfor spillet er ude som "early access", og helt sikkert også derfor det kun er til PC.

Lad os håbe vi ser det til Xbox, efter hvad jeg har læst indtil videre skulle det være ret godt (styring, føling osv), rent grafikmæssigt kører det vidst på samme motor som DiRT3, så det kan sikkert være noget bedre.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: PC: DiRT Rally

Indlægaf Benja190782 » 28. apr 2015 20:15

Altså den motorlyd er noget af det bedste jeg har hørt ud over R3E.
Prøv lige at nyd den metalliske onboard lyd ved 1:57 min.
http://youtu.be/B5AzKZhrZHQ
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: PC: DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 28. apr 2015 20:48

Ja lyden fejler vidst ikke noget, det lyder sgu meget godt...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: PC: DiRT Rally

Indlægaf Muggs » 29. apr 2015 08:47

JA FOR HELVEDE! Det har jeg ventet på siden de gode gamle Colin McRae rally spil!
Hader alt det Gymkhana og popkulturs-pis de har fået moslet ned i halsen på DiRT spillene.
Giv mig god gammeldags rally! Og gerne hvor vi har en Gruppe-B klasse, fra 80'erne, med! :)
Jeg skal straks igang med at downloade!
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: PC: DiRT Rally

Indlægaf Muggs » 29. apr 2015 18:46

Så har jeg fået spillet de to første rally events. Og det spiller som jeg havde håbet. Dejligt med noget simulation og realisme! Svært at mestre. Xbox one controlleren er fuldt integreret og fungerer perfekt!
Grafikken er so-so. Ikke noget vildt, men det ser pænt ud, og vigtigst af alt, det kører super smooth!
Jeg er helt ovenpå, da jeg intet havde hørt om at det skulle komme, og vupti, så er der et lækker rallyspil klar! :D
Og det skal nok blive endnu mere lækkert når de får tilføjet en helt masse mere.

Det bliver nemt for dem at udgive det på consol. Som nævnt at controlleren fuldt integreret. De skal bare justere detaljer og opløsning ned så det kører tilfredsstillende og bum! :) Menu'er osv. er klar til konsol.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: PC: DiRT Rally

Indlægaf Benja190782 » 29. apr 2015 19:15

Lyder fedt! Håber SÅ meget det kommer til Xbox One!
Dyrk lige denne video hvor han kører ned i vandet..
http://youtu.be/4CWOXsaqS0c
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: PC: DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 29. apr 2015 19:23

Muggs skrev:Så har jeg fået spillet de to første rally events. Og det spiller som jeg havde håbet. Dejligt med noget simulation og realisme! Svært at mestre. Xbox one controlleren er fuldt integreret og fungerer perfekt!
Grafikken er so-so. Ikke noget vildt, men det ser pænt ud, og vigtigst af alt, det kører super smooth!
Jeg er helt ovenpå, da jeg intet havde hørt om at det skulle komme, og vupti, så er der et lækker rallyspil klar! :D
Og det skal nok blive endnu mere lækkert når de får tilføjet en helt masse mere.

Det bliver nemt for dem at udgive det på consol. Som nævnt at controlleren fuldt integreret. De skal bare justere detaljer og opløsning ned så det kører tilfredsstillende og bum! :) Menu'er osv. er klar til konsol.


Lyder godt, også hvad mange andre skriver.. at det skulle være et ganske fint realistisk rally spil.

Spillet var ikke på nogen måde annonceret, Codemasters bragte nyheden om spillet og nævnte så til sidst, at det kunne hentes i early access med det samme ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: PC: DiRT Rally

Indlægaf Muggs » 29. apr 2015 19:45

De er snedige. Men fedt træk af dem. Når man tænker på vi ellers nærmest kun får udsættelser.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke



Tilbage til PClife

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron