Xboxlife forum

PC spillet - Cities: Skylines

Generelt snak om alt vedrørende PC

Re: PC spillet - Cities: Skylines

Indlægaf tryllehans » 12. mar 2015 19:21

I den normale version kan du åbne op til 9 zoner af samme størrelse og med mods og en kraftig maskine helt op til 25 zoner
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: PC spillet - Cities: Skylines

Indlægaf Morten Skou » 12. mar 2015 19:24

tryllehans skrev:I den normale version kan du åbne op til 9 zoner af samme størrelse og med mods og en kraftig maskine helt op til 25 zoner


Er zoner på samme måde som i Sim City, hvor det var seperate byer? Og hvad med størrelsen?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: PC spillet - Cities: Skylines

Indlægaf BulletEyeDk » 12. mar 2015 20:03

Den kan jeg lige klare.... :)

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: PC spillet - Cities: Skylines

Indlægaf Morten Skou » 12. mar 2015 20:09

Tak :-D Men hvor stort føles de der 36km2 ? Synes at man ret hurtigt løb tør for plads i Sim City nemlig. Kan desværre ikke selv prøve det før i weekenden :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: PC spillet - Cities: Skylines

Indlægaf Rasmusdc » 12. mar 2015 22:36

en zone er større end en region i simcity..

9 zoner føles ENORMT stort, meget større end noget simulerings spil i denne genre før..

selvfølgelig kan du udfylde 9 zoner med lidt arbejde, men det er stadig et enormt område.

det simcity også gør, er at mange bygninger fylder meget, de er mindre i Cities, det gør også spillet "større", det er en væsentligt forbedring af Simcity 5 på mange områder, og jeg mener generelt det er bedre end samtlige sim city spil der har været udgivet + at det levere alt hvad sim city 5 lovede, omkring simulering, det er en fantastisk titel til de 170-200kr
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807

+2

Re: PC spillet - Cities: Skylines

Indlægaf Bavi » 13. mar 2015 14:10

Jeg fatter hat af det spil... :/ Det viser gode og lovende takter, men er ikke i tvivl om, at det bliver mods der bærer dette spil til himlen, for der er en hel del makværk i blandt de gode takter... Jeg vil så gerne have tingene til at stå pænt på linje... Men det er ikke meningen med det åndssvage spil!! :P

Så kaster jeg mig over Sid Meiers Starships istedet! Det er genialt og eneste mangel er desværre at det mere er et minispil end et egentligt fuldt spil. At prisen så også kun er 100 kr., er jo så til at leve med. kunne dog snildt have kastet en plov efter Starships, for så at få langt mere indhold.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: PC spillet - Cities: Skylines

Indlægaf Rechain » 1. maj 2015 18:49

Overvejer stadig at investere i dette her spil :) gik død i de nyere SimCity spil..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: PC spillet - Cities: Skylines

Indlægaf Morten Skou » 1. maj 2015 19:54

Jeg har desværre ikke haft tid til at prøve det endnu, men vil ellers gerne... må håbe at jeg får tid på et tidspunkt :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Foregående

Tilbage til PClife

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron