Xboxlife forum

Windows 10

Generelt snak om alt vedrørende PC

Re: Windows 10

Indlægaf Blauwy » 21. jan 2015 20:20

Var det virkelig endnu et event som Cigi havde hypet op der endte med ikke at levere..?

Seriøst, fik de fortalt noget som vores egen Messias har snakket om? De nævnte kort DX12 så jeg, men ikke mere end det?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Windows 10

Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2015 20:20

Bavi skrev:Tror MS' servere er ved at være i knæ.. Der er vidst ekstremt tryk på Windows Insider.. Ville lige boote den gamle spand op med Windows 10 tech preview, men det har aldrig før gået så langsomt med download.


Hehe, det sad jeg også og overvejede at installere, men droppede det :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Windows 10

Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2015 20:21

Blauwy skrev:Var det virkelig endnu et event som Cigi havde hypet op der endte med ikke at levere..?

Seriøst, fik de fortalt noget som vores egen Messias har snakket om? De nævnte kort DX12 så jeg, men ikke mere end det?


Jeg synes da, at de kom med nogle ret fede ting?
- Crossplay er tilbage
- Streaming af spil fra Xbox One til andre devices
- Windows 10 på Xbox One
- HoloLens
... og så alt det andet Windows 10 gejl :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Windows 10

Indlægaf Bavi » 21. jan 2015 20:23

Morten Skou skrev:
Bavi skrev:Tror MS' servere er ved at være i knæ.. Der er vidst ekstremt tryk på Windows Insider.. Ville lige boote den gamle spand op med Windows 10 tech preview, men det har aldrig før gået så langsomt med download.


Hehe, det sad jeg også og overvejede at installere, men droppede det :D


jeg legede med tech preview helt tilbage i starten, men var bange for, at jeg ville miste data... Efter jeg har købt en Mac, tænkte jeg at jeg da skal tilbage på bølgen, nu der endeligt kommer flere sprogpakker... Jeg hader, når OS skal være på engelsk.. Men sådan er vi jo så forskellige.. :) Synes det alt i alt var en meget meget lækker keynote/display-of-what-to-come de havde.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Windows 10

Indlægaf ALIE » 21. jan 2015 20:24

Morten Skou skrev:
Blauwy skrev:Var det virkelig endnu et event som Cigi havde hypet op der endte med ikke at levere..?

Seriøst, fik de fortalt noget som vores egen Messias har snakket om? De nævnte kort DX12 så jeg, men ikke mere end det?


Jeg synes da, at de kom med nogle ret fede ting?
- Crossplay er tilbage
- Streaming af spil fra Xbox One til andre devices
- Windows 10 på Xbox One
- HoloLens


Og mere om directx 12 var godt.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Windows 10

Indlægaf Bavi » 21. jan 2015 20:24

Phil Spencer kom da også med en hurtigt indskudt bemærkning om, at hele Xbox One bibliotektet også var tilgængeligt på PC'en? Eller var jeg bare uopmærksom og hørte det jeg ville høre?
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Windows 10

Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2015 20:25

Bavi skrev:Phil Spencer kom da også med en hurtigt indskudt bemærkning om, at hele Xbox One bibliotektet også var tilgængeligt på PC'en? Eller var jeg bare uopmærksom og hørte det jeg ville høre?


Den del forstod jeg som om, at man kunne SE sine Xbox spil i Xbox Appen på PC...
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Windows 10

Indlægaf Blauwy » 21. jan 2015 20:25

Det så jeg, Skou, men det var ikke det jeg snakkede om :)

Jeg snakkede om alt det Cigi har snakket om det sidste stykke tid om DX12, compute og hvad ved jeg. Alt det "vigtige" for XBO. Det nævnte de intet om, selvom herren selv mente at den 21. var en stor dato for Xbox.

Ja der kom vel en enkelt kommentar med at DX12 gjorde et spil flottere, men det var vidst også dét?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Windows 10

Indlægaf Bavi » 21. jan 2015 20:26

Morten Skou skrev:
Bavi skrev:Phil Spencer kom da også med en hurtigt indskudt bemærkning om, at hele Xbox One bibliotektet også var tilgængeligt på PC'en? Eller var jeg bare uopmærksom og hørte det jeg ville høre?


Den del forstod jeg som om, at man kunne SE sine Xbox spil i Xbox Appen på PC...


Jeg forstod det som; Har du Diablo 3 på Xbox One.. Så tag din mus og keyboard frem og spil det på PC, efter det har installeret? Det ville j ogive mening hvis Xbox One skal have Windows 10, og Windows 10 på PC er, ja..... Windows 10?
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Windows 10

Indlægaf Mike JezZ » 21. jan 2015 20:27

Jeg blev virkeligt ked af ingen cross buy :(
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Windows 10

Indlægaf Bavi » 21. jan 2015 20:28

Blauwy skrev:Det så jeg, Skou, men det var ikke det jeg snakkede om :)

Jeg snakkede om alt det Cigi har snakket om det sidste stykke tid om DX12, compute og hvad ved jeg. Alt det "vigtige" for XBO. Det nævnte de intet om, selvom herren selv mente at den 21. var en stor dato for Xbox.

Ja der kom vel en enkelt kommentar med at DX12 gjorde et spil flottere, men det var vidst også dét?


Venstre screen gik jo i NUL FPS!!!!! DX12 fortsatte bare ufortrødent! Det var jo den vildeste magtdemostration! All hail the DX12!!!!
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg

+1

Re: Windows 10

Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2015 20:28

Bavi skrev:
Morten Skou skrev:
Bavi skrev:Phil Spencer kom da også med en hurtigt indskudt bemærkning om, at hele Xbox One bibliotektet også var tilgængeligt på PC'en? Eller var jeg bare uopmærksom og hørte det jeg ville høre?


Den del forstod jeg som om, at man kunne SE sine Xbox spil i Xbox Appen på PC...


Jeg forstod det som; Har du Diablo 3 på Xbox One.. Så tag din mus og keyboard frem og spil det på PC, efter det har installeret? Det ville j ogive mening hvis Xbox One skal have Windows 10, og Windows 10 på PC er, ja..... Windows 10?


Ja, via streaming? Hvis man bare kunne spille alle Xbox One spil på PC, så ville det jo ikke være nødvendigt med streaming featuren?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Windows 10

Indlægaf Bavi » 21. jan 2015 20:30

Streaming er vel mest tiltænkt en tablet.. Hvis du har tiden/spanden til det så installer og spil PC :D

Men det var en meget hurtig indskudt bemærkning som vi kan tolke på indtil det udkommer. Jeg skal ikke spille på PC anyway. Xbox og bigscreen er fint for mig..
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Windows 10

Indlægaf ALIE » 21. jan 2015 20:38

Med pc apps der muligvis kunne komme til One. Betyder det vi kunne se Xbmc på Xbox?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Windows 10

Indlægaf hackNICE1112@ » 21. jan 2015 20:42

Xbox head teases Battletoads with t-shirt at Windows 10 event

Ja han er snedig ham Phil Spencer :-)

http://www.theverge.com/2015/1/21/78670 ... in/7630402
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til PClife

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron