Xboxlife forum

Windows 10

Generelt snak om alt vedrørende PC

Re: Windows 10

Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2015 20:54

ALIE skrev:Med pc apps der muligvis kunne komme til One. Betyder det vi kunne se Xbmc på Xbox?


Mit gæt er, at det nok ikke er så synligt for os brugere at de skifter til Windows 10 på Xbox One. Den kører jo en række af sine apps på Windows 8 i dag, så det er vel bare den del af Xbox One som de opgraderer til Windows 10. Så det bliver nok ikke ligefrem start-knap og muligheden for at køre alle Windows programmer som man lyster - men jeg ved det selvfølgelig ikke :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Windows 10

Indlægaf IkkNico » 21. jan 2015 21:02

Øv, streaming kan ikke gøres hjemmefra og til en enhed udenfor hjemmet :(

Game Streaming. Thanks to the deep integration of Xbox on Windows 10, games on Xbox One can be streamed through your home network to your Windows 10 PC or tablet, anywhere in your house.


Spencer recap fra Win10 præsentationen kan læses her:
http://news.xbox.com/2015/01/xbox-one-p ... -10-gamers

Til gengæld bliver Win10 en gratis opdatering for Win7 og 8 brugere det første år :)
http://www.theverge.com/2015/1/21/78666 ... -8-1-users
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Windows 10

Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2015 21:06

Æv, at man kun kan gøre det på sit hjemmenetværk :-.(

Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Windows 10

Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2015 21:09

Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Windows 10

Indlægaf tue69 » 21. jan 2015 21:13

hackNICE1112@ skrev:Xbox head teases Battletoads with t-shirt at Windows 10 event

Ja han er snedig ham Phil Spencer :-)

http://www.theverge.com/2015/1/21/78670 ... in/7630402


Ha ha, sejt lavet!

Mon der kommer et remake?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Windows 10

Indlægaf CaptainKicker » 21. jan 2015 21:14

Nogen bud på W10 releasedate? Har ikke fulgt med, så kunne sikkert have misset det.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Windows 10

Indlægaf cigi silk » 21. jan 2015 21:19

Blauwy skrev:Var det virkelig endnu et event som Cigi havde hypet op der endte med ikke at levere..?

Seriøst, fik de fortalt noget som vores egen Messias har snakket om? De nævnte kort DX12 så jeg, men ikke mere end det?


Endnu engang er du "way off" Blauwy - der er i hvert fald ikke meget Messias over dig - du kan jo ikke engang kigge tilbage! =D>

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=89929&p=1291357#p1291357
Jeg tror heller ikke det er XBOX one som bliver i fokus - det bliver mere fordelene mellem ET API på tværs af platforme fra mobil til pc til xbox. Og så nok en form for cross buy - den er jeg med på. XBOX One kommer senere - jeg har tidligere sagt at hvis man lagde tallene sammen på den præsentation som MS lavede om WIN 10, så var der en begivenhed der blev vist, som hed "..Soon time to talk about XBOX. Tallene kunne give en dato der hed d. 9.2.2015. Jeg tror det er her vi får første indsigt fra MS side - mens E3 i år vil vise det i praksis.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Windows 10

Indlægaf IkkNico » 21. jan 2015 21:22

Hmm, det her kan jo i princippet betyde goddag på XBO til PS4 eksklusiv titler som Planetside og Street Fighter V. Det første gad jeg godt prøve
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Windows 10

Indlægaf Blauwy » 21. jan 2015 21:23

Jeg har virkelig ikke energi til at undersøge hvad du har og ikke har sagt Cigi :lol:

Du har sagt så meget lort efterhånden at det er umuligt at følge med.
Jeg er ingen Messias, nej. Har jeg sagt det? Eller har jeg leget at jeg ved en hel masse, ligesom du har? Hmm?

Men du har da helt ret, for en gangs skyld hypede du ikke et event op. Flot klaret, den tager jeg på min kappe og beklager. :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Windows 10

Indlægaf Mike JezZ » 21. jan 2015 21:25

IkkNico skrev:Hmm, det her kan jo i princippet betyde goddag på XBO til PS4 eksklusiv titler som Planetside og Street Fighter V. Det første gad jeg godt prøve


Det er streaming fra xbox one, ikke til.

Sony ejer planetside 2 så tvivler stærkt :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Windows 10

Indlægaf cigi silk » 21. jan 2015 21:29

@Blauwy; Godt så - hvis du ikke har energi til at undersøge hvad jeg har sagt, så skulle du måske lade være med at udtale dig om det en anden gang, specielt i den latterliggørende tone. TAK ;-)

Men på den anden side er der jo heller ikke noget nyt der.

Mht. Planetside, så får XBOX One jo Windows 10 og vil principielt kunne afvikle alle Win 10 spil, hvad skulle Sony kunne gøre ved det? - jeg kan ikke vide det med sikkerhed - men tror de vil kunne gøre det..
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Windows 10

Indlægaf DinesJ » 21. jan 2015 21:31

Blauwy skrev:Var det virkelig endnu et event som Cigi havde hypet op der endte med ikke at levere..?

Seriøst, fik de fortalt noget som vores egen Messias har snakket om? De nævnte kort DX12 så jeg, men ikke mere end det?


STOP!

cigi silk skrev:
Blauwy skrev:Var det virkelig endnu et event som Cigi havde hypet op der endte med ikke at levere..?

Seriøst, fik de fortalt noget som vores egen Messias har snakket om? De nævnte kort DX12 så jeg, men ikke mere end det?



Endnu engang er du "way off" Blauwy - der er i hvert fald ikke meget Messias over dig - du kan jo ikke engang kigge tilbage! =D>

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=89929&p=1291357#p1291357
Jeg tror heller ikke det er XBOX one som bliver i fokus - det bliver mere fordelene mellem ET API på tværs af platforme fra mobil til pc til xbox. Og så nok en form for cross buy - den er jeg med på. XBOX One kommer senere - jeg har tidligere sagt at hvis man lagde tallene sammen på den præsentation som MS lavede om WIN 10, så var der en begivenhed der blev vist, som hed "..Soon time to talk about XBOX. Tallene kunne give en dato der hed d. 9.2.2015. Jeg tror det er her vi får første indsigt fra MS side - mens E3 i år vil vise det i praksis.



STOP!

Blauwy skrev:Jeg har virkelig ikke energi til at undersøge hvad du har og ikke har sagt Cigi :lol:

Du har sagt så meget lort efterhånden at det er umuligt at følge med.
Jeg er ingen Messias, nej. Har jeg sagt det? Eller har jeg leget at jeg ved en hel masse, ligesom du har? Hmm?

Men du har da helt ret, for en gangs skyld hypede du ikke et event op. Flot klaret, den tager jeg på min kappe og beklager. :)


STOP!

PLEASE! PLEASE PLEASE
lad os andre få lov til at beholde denne tråd uden at kapre den, til den uendelige diskussion der allerede er i gang i 2 andre tråde! Please lad os andre nu bare få lov til at glæde os en smule over det aftenens præsentation handler om, uden at skulle forholde os til alt muligt andet! PLEASE! :shock:
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N

+4

Re: Windows 10

Indlægaf tue69 » 21. jan 2015 21:32

DinesJ skrev:PLEASE! PLEASE PLEASE
lad os andre få lov til at beholde denne tråd uden at kapre den, til den uendelige diskussion der allerede er i gang i 2 andre tråde! Please lad os andre nu bare få lov til at glæde os en smule over det aftenens præsentation handler om, uden at skulle forholde os til alt muligt andet! PLEASE! :shock:


It's sad because it's true...
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Windows 10

Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2015 21:32

DinesJ skrev:lad os andre få lov til at beholde denne tråd uden at kapre den, til den uendelige diskussion der allerede er i gang i 2 andre tråde! Please lad os andre nu bare få lov til at glæde os en smule over det aftenens præsentation handler om, uden at skulle forholde os til alt muligt andet! PLEASE! :shock:


Enig i ovenstående - hold lige tråden on-topic ... og så tilbage til emnet :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Windows 10

Indlægaf Blauwy » 21. jan 2015 21:35

Beklager drenge. :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til PClife

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron