Xboxlife forum

Windows 10

Generelt snak om alt vedrørende PC

Re: Windows 10

Indlægaf tue69 » 21. jan 2015 21:35

Meh - får vist ikke et svar her uanset såeh... Edited for justice.
Senest rettet af tue69 21. jan 2015 22:04, rettet i alt 1 gang.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Windows 10

Indlægaf DinesJ » 21. jan 2015 21:37

Blauwy skrev:Beklager drenge. :)


Stærkt Blauwy :D
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Windows 10

Indlægaf ALIE » 21. jan 2015 21:40

Morten Skou skrev:Æv, at man kun kan gøre det på sit hjemmenetværk :-.(

Billede


Det er Playstation da også, Men der har jeg spillet ude fra hjemmet.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Windows 10

Indlægaf cigi silk » 21. jan 2015 21:53

Ja beklager - men gider bare ikke lade sådan noget stå usagt. Tilbage til emnet.

Jeg tænker at Holographic - eller Holo Deck som det vil tidliger hed, lyder totalt vildt. Hvis de kan levere varen på det som blev vist, kan både Occulous og Morpheous godt ligge sig ned.

Og med hensyn til adoption rate, så er det nok vigtigt at holde fast i at både win 7 og 8 vil kunne opgradere gratis indenfor det første år. Så det skulle vel give udviklerne nok potentiale til at udvikle til DX12.

Our Exclusive Hands-On With Microsoft’s Unbelievable New Holographic Goggles
http://www.wired.com/2015/01/microsoft-hands-on#x
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Windows 10

Indlægaf Thorpedo29 » 21. jan 2015 22:03

De bliver godt nok ved at smide nye features efter os, virkeligt fedt.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Windows 10

Indlægaf IkkNico » 21. jan 2015 22:05

Ja, det er #ThisIs4ThePlayers :mrgreen:

Mike JezZ skrev:
IkkNico skrev:Hmm, det her kan jo i princippet betyde goddag på XBO til PS4 eksklusiv titler som Planetside og Street Fighter V. Det første gad jeg godt prøve


Det er streaming fra xbox one, ikke til.

Sony ejer planetside 2 så tvivler stærkt :)

Jo men Spencer sagde jo netop, at fordi Win10 kommer til Xbox one, så kan man afvikle alle sine programmer på Xbox one, men han forventede ikke at folk ville bruge den til deres regneark. Med sådan en kommentar lyder det som om XBO kan afvikle windows programmer, herunder også spil (uanset hvem der ejer dem).
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Windows 10

Indlægaf tue69 » 21. jan 2015 22:06

IkkNico skrev:Jo men Spencer sagde jo netop, at fordi Win10 kommer til Xbox one, så kan man afvikle alle sine programmer på Xbox one, men han forventede ikke at folk ville bruge den til deres regneark. Med sådan en kommentar lyder det som om XBO kan afvikle windows programmer, herunder også spil (uanset hvem der ejer dem).


Selvfølgelig ikke.

Publisher derimod...!

:mrgreen:
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Windows 10

Indlægaf Morten Skou » 21. jan 2015 22:10

IkkNico skrev:Ja, det er #ThisIs4ThePlayers :mrgreen:

Mike JezZ skrev:
IkkNico skrev:Hmm, det her kan jo i princippet betyde goddag på XBO til PS4 eksklusiv titler som Planetside og Street Fighter V. Det første gad jeg godt prøve


Det er streaming fra xbox one, ikke til.

Sony ejer planetside 2 så tvivler stærkt :)

Jo men Spencer sagde jo netop, at fordi Win10 kommer til Xbox one, så kan man afvikle alle sine programmer på Xbox one, men han forventede ikke at folk ville bruge den til deres regneark. Med sådan en kommentar lyder det som om XBO kan afvikle windows programmer, herunder også spil (uanset hvem der ejer dem).


Han sagde, at det ville gøre det lettere for udviklere at bringe software til Xbox One platformen, ikke at alle Windows 10 programer kunne afvikles, så vidt jeg husker? Jeg er overbevist om, at Xbox One fortsat vil være en lukket platform, der kræver certifikation osv.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Windows 10

Indlægaf cigi silk » 21. jan 2015 22:49

Så med andre ord så er det op til MS hvad der kan køre på Xbox one - det er ikke en teknisk begrænsning. Der har kørt en del rygter om at Steam også kommer til XBOX one. Jeg er dog lidt lunken, da MS har deres egen store, men teoretisk ville de kunne gøre det.

Ms kigger også på streaming den anden vej fra PC til XBOX

http://www.polygon.com/2015/1/21/786832 ... o-xbox-one

Microsoft is "really looking at" enabling streaming from a Windows 10 PC to an Xbox One, Xbox head Phil Spencer said following a Windows 10 event today.

Earlier today, Spencer took the stage at the event to reveal a Windows 10 feature that works in the opposite way, allowing streaming Xbox One games to any Windows 10 PC or tablet. Games must support the feature, which will be possible with Wi-Fi on a local network.

"People ask about the streaming in the opposite direction — can I stream from my PC to my Xbox? — and I'll just say it's something that we're really looking at," Spencer said. "This announcement is what we have, but if you think about that vision — my games are my games wherever I am, and I can play with whoever I want to play with — we want to be able to land solutions that are as native as the one we showed there. We just have to kind of work with the physics of time and try to work it development schedules."
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


Re: Windows 10

Indlægaf IkkNico » 21. jan 2015 23:11

*host* GaaS kommer *host*

:mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Windows 10

Indlægaf Slimjay DK » 21. jan 2015 23:26

At streame sine PC spil til xbox one, hvad fanden skulle ideen være med det ? Det kan jeg ikke rigtig se hvorfor de gider at spilde tid på. Det virker for mig umiddelbart lidt tåbeligt ....

Streaming af spil har ikke den samme kvalitet, det bliver noget blurred shit i en lavere opløsning. Så hvorfor ikke bare trække et HDMI kabel fra PC til TV, hvis man gerne vil spille PC spil på sit stuealter ?? og hvis man synes det er sjovt at have både PC og X1 tændt samtidigt, så kan man bruge HDMI in på X1 .....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Windows 10

Indlægaf Mike JezZ » 21. jan 2015 23:47

Slimjay DK skrev:At streame sine PC spil til xbox one, hvad fanden skulle ideen være med det ? Det kan jeg ikke rigtig se hvorfor de gider at spilde tid på. Det virker for mig umiddelbart lidt tåbeligt ....


Jeg synes at streaming fra xbox til pc er ligeså tåbelig.

Hvoefor sku jeg som pc gide at streame fra min xbox til pc istedet for bare at spile på tv'et?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Windows 10

Indlægaf GrillBillerDK » 21. jan 2015 23:51

Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:Hvoefor sku jeg som pc gide at streame fra min xbox til pc istedet for bare at spile på tv'et?


Det finder du ud af den dag du får en kæreste der har stjålet tvtiden til ncis og bones...
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172

+1

Re: Windows 10

Indlægaf DinesJ » 21. jan 2015 23:51

Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:At streame sine PC spil til xbox one, hvad fanden skulle ideen være med det ? Det kan jeg ikke rigtig se hvorfor de gider at spilde tid på. Det virker for mig umiddelbart lidt tåbeligt ....


Jeg synes at streaming fra xbox til pc er ligeså tåbelig.

Hvoefor sku jeg som pc gide at streame fra min xbox til pc istedet for bare at spile på tv'et?


Det kunne jo tænkes at tv'et kunne være optaget af andre i huset/familien. :wink:
DinesJ
Niveau 2
 
Indlæg: 156
By: København N


Re: Windows 10

Indlægaf Mike JezZ » 21. jan 2015 23:59

Nu har jeg både tv i stuen og soveværelset, troede jeg var ret Common :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til PClife

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron