Xboxlife forum

PC Master race tråden

Generelt snak om alt vedrørende PC

Re: PC Master race tråden

Indlægaf p1co9210 » 24. nov 2014 13:39

Major Oblivious skrev:Jeg stoppede med at spille PC dengang en kraftig processer hed 100 mhz, og lydkort var the shizzzz.. Men denne konsol-generation er nok er den sidste for mit vedkommende, da jeg spiller mere og mere for mig selv, og kan lige så vel gøre dét på en PC koblet til TV´et i stuen.

Hvad er budget-rammen for en god stationær gamer PC, hvor støj ikke er et problem, og den kan trække spillene i høj opløsning og masser af detaljer ?



Hvis du vil have en færdigsamlet, så tjek www.topdata.dk. Deres priser er ret fornuftige. Men jeg anbefaler dog man samler selv.
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Haugboelle » 25. nov 2014 21:16

Der tilbud på wow pt basic 5 euro og complete inkl den nye expansion og en gratis lvl 90 boost 50 euro.

Nogen der ved hvad 5 euro udgaven indeholder? Er det kun standard spillet, eller følger der nogen expnsions med?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: PC Master race tråden

Indlægaf iPwnd94 » 26. nov 2014 10:02

Haugboelle skrev:Der tilbud på wow pt basic 5 euro og complete inkl den nye expansion og en gratis lvl 90 boost 50 euro.

Nogen der ved hvad 5 euro udgaven indeholder? Er det kun standard spillet, eller følger der nogen expnsions med?


Mener vidst at den indeholder fra Vanilla til Cata, så skal du bare købe på MoP og WoD ved siden af :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Haugboelle » 26. nov 2014 11:24

iPwnd94 skrev:
Haugboelle skrev:Der tilbud på wow pt basic 5 euro og complete inkl den nye expansion og en gratis lvl 90 boost 50 euro.

Nogen der ved hvad 5 euro udgaven indeholder? Er det kun standard spillet, eller følger der nogen expnsions med?


Mener vidst at den indeholder fra Vanilla til Cata, så skal du bare købe på MoP og WoD ved siden af :)


Fedt fedt, tak. Så det købt, så må de to andre vente til de blir billige. Der masser af classes mm jeg ikke har prøvet, stoppede netop ved cataclysm :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Mike JezZ » 26. nov 2014 11:33

Det eneste man ska købe i dag er wow og wod. Selv mop følger med wow i dag
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Haugboelle » 26. nov 2014 11:41

Mike JezZ skrev:Det eneste man ska købe i dag er wow og wod. Selv mop følger med wow i dag

Sådan :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Major Oblivious » 26. nov 2014 12:02

p1co9210 skrev:
Major Oblivious skrev:Jeg stoppede med at spille PC dengang en kraftig processer hed 100 mhz, og lydkort var the shizzzz.. Men denne konsol-generation er nok er den sidste for mit vedkommende, da jeg spiller mere og mere for mig selv, og kan lige så vel gøre dét på en PC koblet til TV´et i stuen.

Hvad er budget-rammen for en god stationær gamer PC, hvor støj ikke er et problem, og den kan trække spillene i høj opløsning og masser af detaljer ?



Hvis du vil have en færdigsamlet, så tjek http://www.topdata.dk. Deres priser er ret fornuftige. Men jeg anbefaler dog man samler selv.


Jeg vil bare ikke vide, hvor henne jeg skulle starte og slutte.. Også derfor at konsollerne altid har tiltalt mig, da man får en færdig pakke som (mere eller mindre) fungerer uden større overvejelser og research.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: PC Master race tråden

Indlægaf iPwnd94 » 26. nov 2014 14:29

Major Oblivious skrev:
p1co9210 skrev:
Major Oblivious skrev:Jeg stoppede med at spille PC dengang en kraftig processer hed 100 mhz, og lydkort var the shizzzz.. Men denne konsol-generation er nok er den sidste for mit vedkommende, da jeg spiller mere og mere for mig selv, og kan lige så vel gøre dét på en PC koblet til TV´et i stuen.

Hvad er budget-rammen for en god stationær gamer PC, hvor støj ikke er et problem, og den kan trække spillene i høj opløsning og masser af detaljer ?



Hvis du vil have en færdigsamlet, så tjek http://www.topdata.dk. Deres priser er ret fornuftige. Men jeg anbefaler dog man samler selv.


Jeg vil bare ikke vide, hvor henne jeg skulle starte og slutte.. Også derfor at konsollerne altid har tiltalt mig, da man får en færdig pakke som (mere eller mindre) fungerer uden større overvejelser og research.


Det er faktisk meget nemt, var selv for ikke lang tid siden, meget ustabil ang. det med computer dele.
Det eneste du faktisk skal er google lidt (Google er din ven), og så læs om det. Alt det research er også meget sjov/godt læse stof ;)

Edit: Køber en Zotac GTX 970, nå lønnen kommer. Hvis du selv samler, så gå efter 900 serien :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Jibla » 26. nov 2014 14:56

http://www.esrb.org/ratings/synopsis.js ... 0alive%205

DoA 5 Last Round kommer til PC. Så mangler vi bare en officiel Tekken 7 annoncering. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: PC Master race tråden

Indlægaf iPwnd94 » 26. nov 2014 14:58

Jibla skrev:http://www.esrb.org/ratings/synopsis.jsp?Certificate=33752&Title=Dead%20or%20Alive%205%20Last%20Round&searchkeyword=dead%20or%20alive%205

DoA 5 Last Round kommer til PC. Så mangler vi bare en officiel Tekken 7 annoncering. :D


Har aldrig sagt mig noget, desværre. Udover når game grumps eller andre youtubere spiller det ;)

"I came for the boobs".
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Blauwy » 26. nov 2014 15:26

iPwnd94 skrev:
Køber et Zotac GTX 970, når lønnen kommer.


Hvorfor lige Zotac? Hvorfor ikke MSI, som skulle være de mest lydløse og kølige kort? :)

Det er altså også et frækt kort :P

Billede
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Jibla » 26. nov 2014 15:30

iPwnd94 skrev:Har aldrig sagt mig noget, desværre. Udover når game grumps eller andre youtubere spiller det ;)

"I came for the boobs".


Jeg er heller ikke så vild med det, men vi mangler fighting alternativer på PC der fungerer online, og samtidig er det blot rart at se at DoA kommer, for så kommer Tekken 7 (og mange andre fighting games) helt sikkert også. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: PC Master race tråden

Indlægaf iPwnd94 » 26. nov 2014 15:35

Blauwy skrev:
iPwnd94 skrev:
Køber et Zotac GTX 970, når lønnen kommer.


Hvorfor lige Zotac? Hvorfor ikke MSI, som skulle være de mest lydløse og kølige kort? :)

Det er altså også et frækt kort :P

Billede


Ja MSI foretrækker jeg også, men det koster lige 500 bucks mere, og dem kunne jeg måske bruge til andet sjovt, måske en ny HDD eller RAM (Ingen idé endnu).

Kender mig nok selv til at, når det endelig komme til at jeg skal købe det, så bliver det sikkert MSI. For alt skal være i TIP TOP STAND! :D

Det er herre frækt..

EDIT: Det er en udskiftning af mit GTX770, som også er MSI ;)
Senest rettet af iPwnd94 26. nov 2014 15:41, rettet i alt 1 gang.
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Blauwy » 26. nov 2014 15:40

Ja det var også min tanke, at det var pga den lidt billigere pris. Personligt vil jeg hellere give lidt mere og få noget der er ekstra lækkert. Men det lyder også som om du har det på samme måde når alt kommer til alt :D

Har i hvertfald været glad for mit MSI 770, der aldrig siger en lyd medmindre det ryger over 75c og det gør det sjældent.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Jibla » 26. nov 2014 19:44

Så er der steam efterårs udsalg:

http://store.steampowered.com/

Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


ForegåendeNæste

Tilbage til PClife

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron