Xboxlife forum

PC Master race tråden

Generelt snak om alt vedrørende PC

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Major Oblivious » 27. nov 2014 11:41

iPwnd94 skrev:
Det er faktisk meget nemt, var selv for ikke lang tid siden, meget ustabil ang. det med computer dele.
Det eneste du faktisk skal er google lidt (Google er din ven), og så læs om det. Alt det research er også meget sjov/godt læse stof ;)

Edit: Køber en Zotac GTX 970, nå lønnen kommer. Hvis du selv samler, så gå efter 900 serien :)


Det kan være, at jeg skal springe ud i det - nu har jeg heldigvis også et par år at løbe på endnu, da jeg ikke regner med at PS4 og XB1 bliver udskiftet med PS5 og XB2 lige foreløbigt :lol:
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Slimjay DK » 27. nov 2014 12:24

Blauwy skrev:Har i hvertfald været glad for mit MSI 770, der aldrig siger en lyd medmindre det ryger over 75c og det gør det sjældent.


Ja, Minestryger og minecraft trækker ikke så mange resourcer :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Blauwy » 27. nov 2014 13:48

Slimjay DK skrev:
Blauwy skrev:Har i hvertfald været glad for mit MSI 770, der aldrig siger en lyd medmindre det ryger over 75c og det gør det sjældent.


Ja, Minestryger og minecraft trækker ikke så mange resourcer :D


Pffft hvad snakker du om mand..





7 Kabale er den evige favorit. :mrgreen:
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: PC Master race tråden

Indlægaf iPwnd94 » 28. nov 2014 12:38

Blauwy skrev:
iPwnd94 skrev:
Køber et Zotac GTX 970, når lønnen kommer.


Hvorfor lige Zotac? Hvorfor ikke MSI, som skulle være de mest lydløse og kølige kort? :)

Det er altså også et frækt kort :P

Billede


Så er det købt! MSI udgaven ;)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Jibla » 4. dec 2014 20:38

Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: PC Master race tråden

Indlægaf iPwnd94 » 5. dec 2014 08:30



Stadig ikke det helt store for mig, men ingen online del? Wut?

(Ved at det kommer senere, men det er da lidt ringe?..)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Rasmusdc » 5. dec 2014 09:03

30fps lås på PC udgaven af the CREW, som dog blev sat op til 60 (heldigvis)

Alle nye spil er såkaldte PORTS, og anmeldelser til PC hedder ikke længere PC reviews, men hedder PORT reports.

RTS genren er uddød, eller tæt på, da det ikke rigtigt fungere på en konsol, så hvorfor skal pc have den..

og konsollerne som i 360 / PS3 generationen = en god pc, er i denne generation = en billig spand, med et lowend GFX..

det er sgu lidt trist, og det er da ved at skade PC generationen, som stadig er en af de store spilbaser.

Spil som egentligt kunne se MEGET bedre ud, er kun middelmådige, og det sjove er at ports, til tider kører VILDT elendigt med lave FPS på en pc, simplethen fordi port kvaliteten er elendig.
Jeg savner virksomheder som er villige til at ligge kræfter i at køre MAX udvikling på platformen, og få skabt et visuelt imporende produkt.

VAr godt nok også solgt på Project Cars, BETA´en så godt ud, men efter XBox one PS4 kom med i loopet, så begynder jeg at blive nervøs for spillet..

for man når altså hurtigt den diskussion der heder "PARITY"... VI kan jo ikke have et spillet ser 10-15 x bedre ud på en pc, så folk dropper at købe det på konsollen. JEG forstår indgangsvinkel, for havde jeg ikke en SUPER pc, men så spillet hos en mate, og det lignede en milliard, og den udgave jeg kunne købe, var en PS4 udgave, der lignede en budget udgave, så ville jeg helt lade være med at spille spillet, eller jeg ville blive skuffet.

jeg lever stadig med en GTX670 og en I5 3570k, har haft fingeren på knappen til at bestille en 2011V3 løsning med 2x970GTX, men hvad er ideen, jeg sad og spillede et par af de nye spil, og det eneste der kan gøre dem krævende, så min GTX670 kommer under 60fps, er diverse filtre, som reelt i sidste ende, ikke gør meget ved det visuelle, andet end at "tvære" det lidt ud, og fjerne jaggies.

det er som at tage de gamle NES spil, smække på en emulator, og kører med Super Eagle eller 2xres filter... og så har vi opløsning, men det gør heller ikke tingene meget bedre at kører dem i 4k istedet for 1080p, jeg mangler FED FYSIK, FEDE effekter....
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Mike JezZ » 5. dec 2014 09:41

Rasmusdc skrev:30fps lås på PC udgaven af the CREW, som dog blev sat op til 60 (heldigvis)


Hvorfor skal PC spil overhoved låses? Jeg har hardware og en skærm der kan trække 120 FPS, så vil gerne have fuld afbenyttelse af min tech.

Rasmusdc skrev:Alle nye spil er såkaldte PORTS, og anmeldelser til PC hedder ikke længere PC reviews, men hedder PORT reports.


Det var primært den grund til at jeg købte en Xbox One. Jeg har altid foretrukket at være Pc Gamer (Elsker FPS spil og de er bedre med mus og tastatur), men efter jeg gang på gang har været uheldige med at købe spil der er portet elendigt til PC (Watch Dogs især), så gad jeg ikke mere og købte en XO.

Køber stadig PC spil, omend det ikke er ligeså ofte.

RTS genren er uddød, eller tæt på, da det ikke rigtigt fungere på en konsol, så hvorfor skal pc have den..

og konsollerne som i 360 / PS3 generationen = en god pc, er i denne generation = en billig spand, med et lowend GFX..

Rasmusdc skrev:det er sgu lidt trist, og det er da ved at skade PC generationen, som stadig er en af de store spilbaser.


Det begyndte allerede at skade PC generationen under X360 og PS3. Det begyndte tydeligt, i midten af generationen, at se hvilke spil der var portet og hvilke spil der var blevet brugt flere kræfter på en PC version, se både Battlefield 3 og Alan Wake, hvor PC versionen ikke blev holdt tilbage af den gamle hardware.

Rasmusdc skrev:Spil som egentligt kunne se MEGET bedre ud, er kun middelmådige, og det sjove er at ports, til tider kører VILDT elendigt med lave FPS på en pc, simplethen fordi port kvaliteten er elendig.
Jeg savner virksomheder som er villige til at ligge kræfter i at køre MAX udvikling på platformen, og få skabt et visuelt imporende produkt.


Der er tilsyneladende ikke penge i det, siden de ikke gider at gøre det. Et stort fokus er på konsol, om vi vil have det eller ej.


Rasmusdc skrev:for man når altså hurtigt den diskussion der heder "PARITY"... VI kan jo ikke have et spillet ser 10-15 x bedre ud på en pc, så folk dropper at købe det på konsollen. JEG forstår indgangsvinkel, for havde jeg ikke en SUPER pc, men så spillet hos en mate, og det lignede en milliard, og den udgave jeg kunne købe, var en PS4 udgave, der lignede en budget udgave, så ville jeg helt lade være med at spille spillet, eller jeg ville blive skuffet.


Jeg har aldrig forstået den vrede, der er over Assassins Creed: Parity og alle de andre spil - ikke fordi jeg er ejer af den "svagere" konsol Xbox One, men fordi jeg som PC spiller mere eller mindre har været vant til det gennem de sidste 6-7 år.

Først bliver man vred, så irriteret, så skuffet, og så ender man med at må acceptere det eller finde sig en ny hobby. Dette var dog kun forbeholdt PC spillerne, men nu hvor det også påvirker PS4 spillerne, uha nej så skal høtyvene og faklerne ferm...
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: PC Master race tråden

Indlægaf fodbod1232 » 3. feb 2015 22:19

Star Wars bundle på humblebundle

https://www.humblebundle.com/
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: PC Master race tråden

Indlægaf iPwnd94 » 15. apr 2015 10:23

Nogen som er igang med GTA 5 til PC nu? Måske vi kunne lave nogle jobs sammen eller bare freemode? :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: PC Master race tråden

Indlægaf JohnH » 15. apr 2015 12:08

iPwnd94 skrev:Nogen som er igang med GTA 5 til PC nu? Måske vi kunne lave nogle jobs sammen eller bare freemode? :)


Husk at vente med at streame spillet , indtil det er startet helt op! Mange har fået nuppet koden til spillet, fordi det står nede i bunden af startskærmen, bare til info. :wink:

Har kun spillet til X1
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Muggs » 17. apr 2015 19:38

Har lige solgt min PS4 pga. Meget fattigt udvalg af eksklusiver. Overvejer at hoppe på PC ræset efter noget der ligner 10 års fravær.
Har dog stadig min X1.
Men er der nogen PC eksklusiver man bare SKAL tjekke ud?
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Blauwy » 17. apr 2015 20:02

Muggs skrev:Har lige solgt min PS4 pga. Meget fattigt udvalg af eksklusiver. Overvejer at hoppe på PC ræset efter noget der ligner 10 års fravær.
Har dog stadig min X1.
Men er der nogen PC eksklusiver man bare SKAL tjekke ud?


Nææh hvor dejligt! Velkommen, Broder! (PCMR er en sekt..)

Der er SÅ mange titler man skal prøve, men det handler også om hvad du er til.

Men jeg kan da nævne et par stykker som er mine yndllings:

Divinity: Orginal Sin.
Pillars Of Eternity
S.T.A.L.K.E.R Serien
Company Of Heroes. 1'eren, med DLC. 2'eren er..eeeeh.
Civilization V
Doorkickers
Hotline Miami

Andre gode titler, random nævnt.
ARMA
Crysis
The Witcher
Skyrim, med mods. Av for savtan det kan se godt ud.
Half Life 1 og 2
Starcraft 2

Også er der spil som også fåes på konsol, men spilles meget bedre på PC:
The Witcher 2
Deus Ex: Human Revolution
Bioshock Infinite
Fallout 3 og New Vegas
Mass Effect 2 og 3
Borderlands 1 og 2
Metro serien ser især godt ud, men kræver også en god pc for at køre dem tilstrækkeligt.

Men, igen, der er så mange titler at det er umuligt at liste alle sammen. Men et lille tip: gem 500kr til dit første Steam Sale, her til Juni/Juli, mener jeg, og du vil sagtens kunne få mange af disse spil jeg har nævnt ovenover :)
Jeg tager nok ikke meget fejl hvis jeg siger du vil kunne få 30-40 spil, en hel del AAA spil også, for det beløb.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Niculla » 17. apr 2015 20:19

Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til PClife

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron