Xboxlife forum

PC Master race tråden

Generelt snak om alt vedrørende PC

Re: PC Master race tråden

Indlægaf fodbod1232 » 24. apr 2015 09:39

fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537


Re: PC Master race tråden

Indlægaf SocomGriseNN » 24. apr 2015 09:41

Muggs skrev:Er der egentlig stadig gang i BF3 og BFBC2 på pc?

Der var stadig gang i BF3 for et par måneder siden. BC2 ved jeg ikke :)
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Muggs » 24. apr 2015 09:43

Well jeg har svinet med pengene og taget chancen. 69 kr for BC2 med Vietnam.
Bc2 er det bedste onlinespil jeg har spillet på konsol. Så vil prøve det på pc'en :-)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Blauwy » 24. apr 2015 10:09

fodbod1232 skrev:Farvel gratis mods :(
http://steamcommunity.com/games/Skyrim/ ... 0913885583


Ja, det er dælme ikke et godt valg de har taget der. Man kan håbe de gode moddere stadig ligger dem op på Nexus.
Det fede ved Steam mods var jo at det var gratis, og man kunne lige prøve nogle man var usikker på.
Det er stadig små beløber, men hvis man er storbruger af mods så kan det hurtigt løbe op.

Jeg kan godt lide Steam, men det her er sgu ikke lige det bedste valg de har taget de sidste par år.

Edit: Og nu er folk blevet midlertidigt bannet fra Steam, fordi de lufter deres utilfredshed på Steam boardet. Imponerende. Det kan dog være Bethesda der står bag, men det er nok ikke til at vide.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Niculla » 24. apr 2015 15:00

Jeg har lige afleveret en akademisk rapport, der netop pointere vigtigheden af gratistjenesterne for at skabe sammenhørighed mellem værdierne mellem PC-gamere og Steam. Ærgerligt jeg ikke lige nåede at få denne betragtning med i.

Herudover pointerede jeg faktisk at deres moderators kunne skabe yderligere ravage i værdi-samhørigheden, da de har potentialet til at udøve for meget magt.

I øvrigt er deres beslutning om at lave Steam Machine også direkte modstridende med de generelle værdier fra PC-community'et.

De skal til at passe på nu, hvor potentielt højtydende GaaS-systemer er ved at være modne nok til at tage kampen op.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+1

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Jibla » 24. apr 2015 18:45

Muggs skrev:Well jeg har svinet med pengene og taget chancen. 69 kr for BC2 med Vietnam.
Bc2 er det bedste onlinespil jeg har spillet på konsol. Så vil prøve det på pc'en :-)


Fortæl endelig gerne hvordan det er på PC og om det er aktivt nok til at investere i, for ja, det var pisse fedt på Xbox 360.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: PC Master race tråden

Indlægaf JohnH » 24. apr 2015 21:05

Jibla skrev:
Muggs skrev:Well jeg har svinet med pengene og taget chancen. 69 kr for BC2 med Vietnam.
Bc2 er det bedste onlinespil jeg har spillet på konsol. Så vil prøve det på pc'en :-)


Fortæl endelig gerne hvordan det er på PC og om det er aktivt nok til at investere i, for ja, det var pisse fedt på Xbox 360.


Det ER stadig fedt på Xbox 360, jeg har spillet det for nyligt og der har da været helt fyldte servere flere gange.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Muggs » 24. apr 2015 22:25

Jibla skrev:
Muggs skrev:Well jeg har svinet med pengene og taget chancen. 69 kr for BC2 med Vietnam.
Bc2 er det bedste onlinespil jeg har spillet på konsol. Så vil prøve det på pc'en :-)


Fortæl endelig gerne hvordan det er på PC og om det er aktivt nok til at investere i, for ja, det var pisse fedt på Xbox 360.

Altså nu får jeg monster tæv i BF4, da jeg kager rundt i styringen. Men jeg synes det er endnu værre i BFBC2, da tempoet er lidt højere og man dør nemmere. Men er ret sikker på det holder når jeg får styr på det.
Grafikken er faktisk rigtig pæn, selvom det er ved at være et gammelt spil. 1080p med alt på high, ser sgu nærmest pænere ud end et nyt CoD (Ikke at det imponerer nogen, men alligevel).
Og mht. aktivitet, så er der ligenu ca. 10 helt fyldte Rush servere, nogle halvfyldte, og endnu flere Conquest servere.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: PC Master race tråden

Indlægaf Muggs » 24. apr 2015 22:26

JohnH skrev:[
Det ER stadig fedt på Xbox 360, jeg har spillet det for nyligt og der har da været helt fyldte servere flere gange.

Ja det tror jeg gerne :) Men ejer ik en X360 mer ;)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: PC Master race tråden

Indlægaf iPwnd94 » 29. apr 2015 07:42

Der er godt nok åbnet sig en helt ny verden indenfor PC hos mig da!
Fik min DS4 til at virke på min desktop, så nu kan jeg bare spille derud af og "næsten" glemme alt om keyboard og mus! :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Mike JezZ » 29. apr 2015 08:09

iPwnd94 skrev:Der er godt nok åbnet sig en helt ny verden indenfor PC hos mig da!
Fik min DS4 til at virke på min desktop, så nu kan jeg bare spille derud af og "næsten" glemme alt om keyboard og mus! :)


Håber ikke at du er glad for at spille FPS online, for så har jeg ondt af dig :P

Hvorfor bruge en skod contoller som DS4 når du på PC kan bruge lige den controller du ønsker? :?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Muggs » 29. apr 2015 08:17

Købte lige et gtx760 mere til min maskine igår. For helvede SLi sparker røv!
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: PC Master race tråden

Indlægaf iPwnd94 » 29. apr 2015 08:50

Mike JezZ skrev:
iPwnd94 skrev:Der er godt nok åbnet sig en helt ny verden indenfor PC hos mig da!
Fik min DS4 til at virke på min desktop, så nu kan jeg bare spille derud af og "næsten" glemme alt om keyboard og mus! :)


Håber ikke at du er glad for at spille FPS online, for så har jeg ondt af dig :P

Hvorfor bruge en skod contoller som DS4 når du på PC kan bruge lige den controller du ønsker? :?


Det er vel ren smagsag? Synes nu den er udmærket....
Du behøver skam ikke have ondt af mig, for sparker røv med den. Spillede lige competitive CS:GO med den, og ja blev MVP og vores hold vandt.. Så ved ikke hvorfor du skal have ondt af mig :P
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: PC Master race tråden

Indlægaf Niculla » 29. apr 2015 10:04

Så lige D4 kommer til PC også. Der er ikke mange eksklusive titler tilbage efterhånden til X1.

Jeg kan ikke rigtig få Xbox One controlleren til at virke med CS:GO. Måske DS4 skal prøves så. Haha.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: PC Master race tråden

Indlægaf iPwnd94 » 29. apr 2015 10:41

Niculla skrev:Så lige D4 kommer til PC også. Der er ikke mange eksklusive titler tilbage efterhånden til X1.

Jeg kan ikke rigtig få Xbox One controlleren til at virke med CS:GO. Måske DS4 skal prøves så. Haha.


Jeg installerede bare en del software, og så virkede min DS4 controller.
Men husk at gå ind under console og skriv: exec controller.360.cfg
I CS:GO ellers virker den ikke.

Synes i hver fald det virker godt! Da en thumpstick mange gange er mere steady end en mus, så man ikke bare skyder i alle retninger + det er sjovere med udfordring ;)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til PClife

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron