Xboxlife forum

RL - Rollefordeling

Forum for spiludvikling af Rustica Ludum.

Redaktør: XNA Crew

Re: RL - Rollefordeling

Indlægaf pstudio » 28. jul 2012 23:10

nielsen94 skrev:Men jeg synes det er lidt sløjt at folk ikke deltager mere, nu når der er så mange der havde meldt sig til projektet.

Sådan er det nu engang ofte med denne slags projekter. Man kan jo ikke tvinge folk til deltage, og man må bare håbe der er nok folk de r melder sig.
MR eg HALOman skrev:Det havde nok også hjulpet lidt på det, hvis tråden blev bumped til forsiden, når man skrev i den..

Men på den anden side skal vi ikke sammen andre folks forside med en masse tråde, der kun henvender sig til os.
pstudio
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: RL - Rollefordeling

Indlægaf Marcusnoergaar » 29. jul 2012 15:35

Marcusnoergaar
Niveau 3
 
Indlæg: 283


Re: RL - Rollefordeling

Indlægaf Smolle » 30. jul 2012 21:41

Har først lige opdaget hele det her projekt nu og må indrømme at jeg ikke har sat mig 100% ind i hvad det hele går ud på, men det jeg har læst lyder spændende.

Jeg arbejder som spilprogrammør i et mindre dansk spilfirma, hvor jeg er med til at udvikle et Xbox/Kinect spil i Unity i øjeblikket. Kan ikke sige så meget mere om det lige nu, men jeg har arbejdet på projektet i lidt over et år nu, så har efterhånden lidt erfaring på området. Er uddannet medialog fra Aalborg Universitet København, hvor jeg dimmiterede sidste år. Så hvis I mangler lidt hjælp eller gode råd, så står jeg gerne standby og hjælper til hvor jeg har tid, lyst og mulighed for det :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: RL - Rollefordeling

Indlægaf pstudio » 31. jul 2012 22:00

Du er velkommen til at følge med i projektet fra sidelinjen. Hvis der er noget du gerne vil hjælpe til med, så bare sig, og hvis der er noget specifikt vi har brug hjælp til, skal jeg nok spørge dig ;)
pstudio
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: RL - Rollefordeling

Indlægaf makta » 2. aug 2012 16:07

Sørens... Er sgu sent på den. Ville ellers gerne have været med til at skrive historien.

Held og lykke med projektet. Glæder mig til at se nogle billeder.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Foregående

Tilbage til Spiludvikling - Rustica Ludum

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron