Alt i forhold til hvor hurtig manden kan gå/løbe eller hvor højt han kan hoppe osv. kan justeres ved at ændre nogle få tal. Da jeg ikke ved om vi ønsker et hurtigt actionorienteret gameplay eller et mere langsommeligt og præcisionskrævende, har der ikke været nogen grund til at justere variablerne.
Angående at fødderne står i luften. Man bruger en simplificeret model (i forhold til den grafiske du kan se), når man skal beregne om en figur rammer ind i noget. Den mest normale figur er en capsule som jeg også bruger her. Da jeg blot bruger en testfigur jeg havde liggende, var der ikke nogen grund til at justere capsulen, sådan at den passer perfekt til figuren
Derfor kan du måske se ham hænge i luften eller lignende. Jeg ved f.eks. at capsulen ikke dækker figurens hovede, så hvis du hopper op i platformen kan man se, at hovedet går igennem, og at figuren først stopper når skuldrene rammer ind i platformen. Igen så er dette ting der simpelt kan justeres i Unity Editoren.
Testen her er mest for at tjekke at der ikke er problemer med at køre spillet på ens computere, og for at give folk lidt blod på tanden omkring projektets udvikling