Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

FIFA 18

Indlægaf Morten Skou » 5. jun 2017 16:09

Der er lige kommet en ny FIFA 18 reveal trailer:



... Den har desværre PlayStation vandmærke på, hvilket vel godt kunne indikere, at PlayStation nu igen er den "officielle FIFA konsol". Det var ikke længe at Xbox kunne holde på det spil, hvis det altså er tilfældet?

Hvad kunne I godt tænke jer at nyheder i FIFA 18? Hvad kunne forbedres?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 5. jun 2017 16:12

Trist. Håber ikke det ændre noget ift. 10 timers EA Access, selvom FIFA 17 var noget værre møg af et spil.

EDIT: Kan se at legender er på alle platformer nu. Så, yay for Playstation-folket?

EDIT 2: Ser også ud til at early access med EA Access forbliver - altid noget.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+2

Re: FIFA 18

Indlægaf Benja190782 » 5. jun 2017 17:24

Er spændt på hvilke nye tiltag de disker op med denne gang.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 18

Indlægaf tue69 » 5. jun 2017 19:57

Jeg er selvfølgelig glad for at legender (eller icons) nu også kommer til ps4 men det er lige så fedt at det er Cross platform og ikke en eksklusiv aftale der går ud over Xbox.

Generelt er jeg ikke så meget for de der eksklusiv aftaler. Det er mærkeligt, at man skal snydes eller vente på noget indhold, bare fordi at man ejer det ene frem for det andet.

Men fedt med den rigtige Ronaldo som icon!

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/fut-icons
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 6. jun 2017 13:13

Set fra EA's side er det også et håbløst kommercielt træk at holde legender på én platform! Når man ser på hvor pengegriske EA er i forhold til FUT, har det stået skrevet i stjernerne længe at Legends/Icons ville komme på PS4 før eller siden - Da det potentielt kan give EA en masse ekstra penge! Og jeg forstår dem da ganske udmærket! De har bare ventet på den aftale med MS udløb. Men det er klart det er en torn i øjet på MS.

MS er virkelig nødt til at præstere fra dag ét af med Scorpio, for ellers tror jeg virkelig konsol krigen er tabt. Jeg ved godt af MS fanboys vil fastholde at Sony's forspring kan indhentes, men fejler Scorpio, ser det virkelig skidt ud.

Jeg kunne godt tænke mig at historien delen blev udviklet lidt mere. Jeg kunne faktisk rigtig godt lide idéen men jeg savnede lidt flere scenarier og måske også at det blev udviklet med flere ligaer, for at give en form for replay value :) Jeg håber at der en dag kommer bedre forbindelse online - for det er det der ødelægger FUT for mig hvert år desværre.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf Benja190782 » 11. sep 2017 19:03

Nogle der ved hvorfor jeg ikke kan downloade FIFA 18 demo'en? Den udkommer d. 12/9 og jeg har sat min lokation til New Zealand hvor klokken er over tre om natten den 12/9.

Har MS lukket det hul måske?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 18

Indlægaf YCSMS » 12. sep 2017 12:14

Benja190782 skrev:Nogle der ved hvorfor jeg ikke kan downloade FIFA 18 demo'en? Den udkommer d. 12/9 og jeg har sat min lokation til New Zealand hvor klokken er over tre om natten den 12/9.

Har MS lukket det hul måske?


Worldwide udgivelse. Skulle være kl 19 i aften.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 12. sep 2017 15:09

YCSMS skrev:
Benja190782 skrev:Nogle der ved hvorfor jeg ikke kan downloade FIFA 18 demo'en? Den udkommer d. 12/9 og jeg har sat min lokation til New Zealand hvor klokken er over tre om natten den 12/9.

Har MS lukket det hul måske?


Worldwide udgivelse. Skulle være kl 19 i aften.


Det er også hvad jeg har kunne læse mig frem til. Inde på FIFA forum skriver de dog at udgivelsestiden kan variere fra konsol til konsol og fra land til land.

Men satser også selv på kl 19 ca. :) Glæder mig til at prøve det og få spillet en masse kampe.

Web App åbnes d. 20 og Ny Companion App kommer d. 21.

Nu må det gerne bare snart blive d. 26 så man kan spille med Icon Edition :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Benja190782 » 12. sep 2017 17:47

^^
Du mener nu må det gerne snart blive d. 21 så man kan spille sin Icon Edition med EA Access! ;)

Håber der er noget mindre ping pong passing og mere rigtig fodbold, som på TV.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 12. sep 2017 18:06

Benja190782 skrev:^^
Du mener nu må det gerne snart blive d. 21 så man kan spille sin Icon Edition med EA Access! ;)

Håber der er noget mindre ping pong passing og mere rigtig fodbold, som på TV.


Hvor længe har i adgang med EA Acces - er det 10 timer? :) Tror du i kan spille FUT i den periode egentlig?

Det er mange år siden jeg har været SÅ hyped på FIFA, som jeg er i år. Både fordi Milan for første gang i mange år har fået et fedt hold som jeg vil spille med i FUT- men også fordi vi i år får Icons på PS4, samt Squad battles ligner et fedt tiltag som jeg vil få glæde af, da jeg sjældent har tiden til at spille WL :) Det tegner til at blive et rigtig fedt FIFA år :D [-o<

EDIT:
Demo er ude på PS4 nu :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 12. sep 2017 18:26

Store er brudt sammen. Umuligt at hente demoen nu.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 12. sep 2017 19:13

Cena skrev:
Benja190782 skrev:^^
Du mener nu må det gerne snart blive d. 21 så man kan spille sin Icon Edition med EA Access! ;)

Håber der er noget mindre ping pong passing og mere rigtig fodbold, som på TV.


Hvor længe har i adgang med EA Acces - er det 10 timer? :) Tror du i kan spille FUT i den periode egentlig?


Ja, det har man altid kunnet...
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 12. sep 2017 20:13

CaptainKicker skrev:
Cena skrev:
Benja190782 skrev:^^
Du mener nu må det gerne snart blive d. 21 så man kan spille sin Icon Edition med EA Access! ;)

Håber der er noget mindre ping pong passing og mere rigtig fodbold, som på TV.


Hvor længe har i adgang med EA Acces - er det 10 timer? :) Tror du i kan spille FUT i den periode egentlig?


Ja, det har man altid kunnet...


Fedt nok. Så kan man nå at få en god start.

Fik prøvet 3 kampe i demoen. Syntes bold kontrol føles lidt kluntet? Det kan også være fordi jeg ikke har spillet længe. Ellers syntes jeg det virker OK. Ikke de vilde ændringer siden sidste år.

Hvad tænker i andre?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Benja190782 » 12. sep 2017 21:11

Afleveringerne er stadig for præcise og det ligger op til ping pong passing hvilket jeg hader!
Gameplay'et føles dejligt langsomt, men er bange for at FUT kampene er hysterisk hurtige i tempoet!

Klart bedre end 17, men der er godt nok meget clipping i spillet. Målmanden gik lige igennem Aguero for at bokse bolden væk. Det duer bare ikke at fysikken ikke gælder i et fodboldspil.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 18

Indlægaf arnel925 » 12. sep 2017 21:54

Synes det virker for langsomt og kedeligt som om de gerne vil efterligne PES. Køber det nok alligevel men ikke imponeret. Føles som FIFA 17 på vej til plejehjem.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron