Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 21. sep 2017 16:54

https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... V:FFA18PS4

Så er der lavet en Milan start 11'er :D Godt nok den billigst mulige - men så er vi i gang :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Mikkelsen » 21. sep 2017 17:52

Afgang 10 timer til FIFA 18 uden forudbestillinger af spillet.

Har lige oprettet ea acces men kan ikke finde ud af at komme ind i prøve versionen.

Nogen som kan hjælpe.
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Re: FIFA 18

Indlægaf Mikkelsen » 21. sep 2017 18:16

Der fejler i ea acces for kan hente NHL 18 Prøveversion men når jeg prøver med FIFA smider den mig tilbage i Hub
Xbox One - Day one edition - 22 nov.

Lækker maskine, lækker grafik men hvor bliver i andre af?
Mikkelsen
Niveau 4
 
Indlæg: 575


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 21. sep 2017 23:32

Prøvede lige to hurtige kampe med skod spillere og lejede, skulle lige se det an. Tabte begge, den ene 6-2 (var foran 2-0) og den anden 3-2...

Syntes altid et nyt FIFA virker langsomt, og lidt grov i det - det kræver lige 30+ kampe, før det er kørt nogenlunde ind :)

Blev offer for ultimativ pingpong spil i den første kamp, ren A knap.

Hvad tænker I, bliver den fortrukne formation?

Udfra de par kampe der, tænker jeg en solid CDM i sin formation, vil være yderst værdifuld i hvert fald.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 22. sep 2017 04:35

pongolle skrev:Prøvede lige to hurtige kampe med skod spillere og lejede, skulle lige se det an. Tabte begge, den ene 6-2 (var foran 2-0) og den anden 3-2...

Syntes altid et nyt FIFA virker langsomt, og lidt grov i det - det kræver lige 30+ kampe, før det er kørt nogenlunde ind :)

Blev offer for ultimativ pingpong spil i den første kamp, ren A knap.

Hvad tænker I, bliver den fortrukne formation?

Udfra de par kampe der, tænker jeg en solid CDM i sin formation, vil være yderst værdifuld i hvert fald.


Jeg har kun spille demoen indtil videre, da vi først får adgang til FIFA 18 natten mellem mandag og tirsdag på PS4. Jeg har planer om at spille 4-3-3 (2) eller 3-5-2 i år tror jeg. Præcis som Milan spiller i virkeligheden :)

Forsvaret bliver nøglen for mig i år - altså at lære at forsvare ordentligt. Syntes det er sværere at forsvare i år end det plejer. Der er ikke så meget auto tackle og auto block som der plejer, så det virker til man selv skal styre bedre.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 23. sep 2017 06:50

Hvad er jeres første tanker om det fulde spil?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 23. sep 2017 10:07

Jeg har fået spillet omkring 7 timer i FIFA nu.
Det virker som der er blevet en smule svære at tackle på B-knappen. Timingen skal være spot on.
Det ser desværre ud til at pace igen i år har kæmpe betydning.
Jeg har fået scoret en del mål ved at lave høje afleveringer til mine Wings som løber fra alt og alle.
Squad challenges virker som et fint tiltag til dem som ikke magter WL og den stress det kan medføre :lol:
Personligt er jeg ikke meget for at spille imod AI'en da jeg syntes der er for stor forskel på sværhedsgraderne. AI'en forudser hver eneste dribling du laver. Men det værste er dog at man får den her fornemmelse i kampen, at nu er det tid til at AI'en skal have et mål. Så kan du overhovedet ikke stille noget op. Det er bare besluttet at AI'en skal score.
Om jeg kommer til at spille FIFA 18 så meget som jeg gjorde forgængeren(+1700 kampe)? Det tror jeg ikke, men mest af den simple grund at jeg vil købe lidt FIFA points i år #-o
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 23. sep 2017 10:51

the 007 baker skrev:...
Men det værste er dog at man får den her fornemmelse i kampen, at nu er det tid til at AI'en skal have et mål. Så kan du overhovedet ikke stille noget op. Det er bare besluttet at AI'en skal score.


Jeg spillede en Squad Challange kamp på semi-pro. Var foran 3-0, efter 80 minutter stod det 3-2 og i overtiden scorede AI'en med hovedstød udefra målfeltet. 3-3. Damn!?

* Og så er alt som det plejer at være.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 23. sep 2017 10:56

Har stadig kun adgang til web app'en (tænk hvis vi havde EA Access på PS4 *suk*), men hygger mig med SBC.

Så Fujis første FUT RTG, og han viste kort Squad Battles, både dem og daily objective glæder jeg mig til. Slut med online stuttering fordi man spiller mod en 14 årig i Riyadh, og altid noget at unlocke. Gode tiltag
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 23. sep 2017 11:54

the 007 baker skrev:Jeg har fået spillet omkring 7 timer i FIFA nu.
Det virker som der er blevet en smule svære at tackle på B-knappen. Timingen skal være spot on.
Det ser desværre ud til at pace igen i år har kæmpe betydning.
Jeg har fået scoret en del mål ved at lave høje afleveringer til mine Wings som løber fra alt og alle.
Squad challenges virker som et fint tiltag til dem som ikke magter WL og den stress det kan medføre :lol:
Personligt er jeg ikke meget for at spille imod AI'en da jeg syntes der er for stor forskel på sværhedsgraderne. AI'en forudser hver eneste dribling du laver. Men det værste er dog at man får den her fornemmelse i kampen, at nu er det tid til at AI'en skal have et mål. Så kan du overhovedet ikke stille noget op. Det er bare besluttet at AI'en skal score.
Om jeg kommer til at spille FIFA 18 så meget som jeg gjorde forgængeren(+1700 kampe)? Det tror jeg ikke, men mest af den simple grund at jeg vil købe lidt FIFA points i år #-o


Har læst der er nyt tackling system. Du kan tappe b og hvis du vil tackle hårdt kan du holde inde. Er det fordi du får lavet en mellemting?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 23. sep 2017 11:55

IkkNico skrev:Har stadig kun adgang til web app'en (tænk hvis vi havde EA Access på PS4 *suk*), men hygger mig med SBC.

Så Fujis første FUT RTG, og han viste kort Squad Battles, både dem og daily objective glæder jeg mig til. Slut med online stuttering fordi man spiller mod en 14 årig i Riyadh, og altid noget at unlocke. Gode tiltag


Jeg glæder mig til de samme ting. De vil gøre at jeg får spillet mere i år.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 23. sep 2017 12:39

Cena skrev:Hvad er jeres første tanker om det fulde spil?


Tja jeg formåede åbenbart at bruge mine 10 timer i torsdags. Men defending er bestemt blevet sværere. Ikke noget jeg har et problem med, men jeg ved nogen har det svært defensivt. Målmænd er dårligere - synes godt nok, at målene er lidt lettere at score, men også tit at der går latterlige mål ind.

Vi er langt fra de gode tider i de gamle FIFA spil og senest FUT12 og til dels FUT13. Det er ikke værre end sidste år, men bestemt hellere ikke noget at råbe hurra for. Den første patch smadre nok også alt der trods alt fungere, ligesom sidste år.

EDIT: Og slut med "online stuttering"? Lol. Har allerede haft 2 af de kampe, og det kostede latterlige mål.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 23. sep 2017 14:34

Cena skrev:
the 007 baker skrev:Jeg har fået spillet omkring 7 timer i FIFA nu.
Det virker som der er blevet en smule svære at tackle på B-knappen. Timingen skal være spot on.
Det ser desværre ud til at pace igen i år har kæmpe betydning.
Jeg har fået scoret en del mål ved at lave høje afleveringer til mine Wings som løber fra alt og alle.
Squad challenges virker som et fint tiltag til dem som ikke magter WL og den stress det kan medføre :lol:
Personligt er jeg ikke meget for at spille imod AI'en da jeg syntes der er for stor forskel på sværhedsgraderne. AI'en forudser hver eneste dribling du laver. Men det værste er dog at man får den her fornemmelse i kampen, at nu er det tid til at AI'en skal have et mål. Så kan du overhovedet ikke stille noget op. Det er bare besluttet at AI'en skal score.
Om jeg kommer til at spille FIFA 18 så meget som jeg gjorde forgængeren(+1700 kampe)? Det tror jeg ikke, men mest af den simple grund at jeg vil købe lidt FIFA points i år #-o


Har læst der er nyt tackling system. Du kan tappe b og hvis du vil tackle hårdt kan du holde inde. Er det fordi du får lavet en mellemting?


Det har jeg så ikke været klar over men det undersøger jeg da lige i aften.
Thanks for the heads up :)
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 23. sep 2017 14:39

CaptainKicker skrev:EDIT: Og slut med "online stuttering"? Lol. Har allerede haft 2 af de kampe, og det kostede latterlige mål.

Læs hvad jeg skriver.
Det er i relation til Squad Battles; offline FUT mod andre spilleres AI kontrollerede hold
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 23. sep 2017 15:37

Jeg kan så ikke komme ind i spillet mere. Den står bare og tænker ved 18 logoet. Har forsøgt hele dagen. Har stadig 8 timer på min trial
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron