Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Ultimate team Personale kort?

Indlægaf Vester91 » 5. mar 2018 16:49

Hej! Jeg har søgt en del på google efter mit spørgsmål, så nu for i det !

Jeg har spillet 30-40 kampe i Ultimate team nu her. (Lige købt FIFA 18)

Jeg er med på hvad selve træneren gør, men så har jeg nogle ansatte som assistent, målmand, fitness trænere og fysioterapeuter.
Jeg forstår godt deres rolle, men hvordan bruger jeg den?

Har f.eks en assistent træner med +10% HUR. hvordan bruger jeg dette? En anden er målmandstræner +10%?
Vester91
Niveau 0

By: Lyngby

Re: Ultimate team Personale kort?

Indlægaf citysleeps » 6. mar 2018 11:47

Vester91 skrev:Hej! Jeg har søgt en del på google efter mit spørgsmål, så nu for i det !

Jeg har spillet 30-40 kampe i Ultimate team nu her. (Lige købt FIFA 18)

Jeg er med på hvad selve træneren gør, men så har jeg nogle ansatte som assistent, målmand, fitness trænere og fysioterapeuter.
Jeg forstår godt deres rolle, men hvordan bruger jeg den?

Har f.eks en assistent træner med +10% HUR. hvordan bruger jeg dette? En anden er målmandstræner +10%?

Du skal ikke gøre noget, de er automatisk aktiveret i din klub.
citysleeps
Niveau 5

By: København

Re: FIFA 18

Indlægaf Vester91 » 6. mar 2018 21:08

Mange tak. Men hvor mange +10% skal man have ?
Vester91
Niveau 0

By: Lyngby

Indlægaf Elgar » 6. mar 2018 22:31

Du skal som sådan ikke have nogen. De virker generelt kun på Player Training kortene, som bare giver et boost i én kamp. Managers giver dog boost til kontrakter og så er der også nogen der giver et boost til fitness kort - det er de mest brugbare imo.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4

Indlægaf Smolle » 12. mar 2018 10:19

Er der nogen der oplever problemer med, at spillet 'fryser' efter kampene? Jeg har lige startet FIFA 18 i dag og startede så en karriere. Efter, at jeg havde spillet første kamp i pre-season, så sidder spillet fast på den skærm, der viser resultater af andre kampe spillet i den runde. Musikken stopper, men grafikken bevæger sig stadig. Jeg prøvede så, at genstarte spillet hvilket bare førte til, at jeg sad fast på start skærmen i stedet.

Jeg genstartede så Xbox'en og startede FIFA igen, men da den ikke havde nået at gemme, måtte jeg spille første kamp igen. Denne gang sad den ikke fast efterfølgende, men nu har jeg så lige spillet kamp to og problemet er opstået igen! Det er jo mega frustrerende kun, at kunne spille et par kampe ad gangen før spillet går i baglås. Kan ikke umiddelbart finde noget om det når jeg søger på Google, så tænkte jeg ville spørge her også.
Smolle
Niveau 3

Indlægaf LasseH » 18. mar 2018 00:00

Hej allesammen! Jeg kan anbefale at lave den nye icon SBC..

Billede
LasseH
Niveau 0

Indlægaf devilboy » 18. mar 2018 22:01

Hvordan får folk alle de gode spillere uden at bruge penge på pakker???
Billede
devilboy
Niveau 7

Indlægaf pongolle » 19. mar 2018 13:10

devilboy skrev:Hvordan får folk alle de gode spillere uden at bruge penge på pakker???

De bruger penge på pakker....

Hvis man er tålmodig, kan man dog trade sig til en fornuftig økonomi, jeg er dog ikke blandt de tålmodige, jeg spiller bare meget, og var heldig at få Pogba IF i en Pakke..

Ps. Ramte sgu Guld3 i weekendligaen i går aftes for første gang. Det giver 30000/40000.- + tre solide pakker fx
pongolle
Niveau 6

By: Århus

Foregående

Tilbage til Sport