Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 12. jan 2018 17:02

Er det i orden, at man igennem en SBC skal veksle 218 Calcio A spillere for at få en 89 rated Hamsik? (Untradable vel at mærke). Jeg synes det er helt absurd.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 14. jan 2018 00:03

Weekendligaen forstår godt nok at samle samtlige klamme FIFA spillere på planeten..

4321 med POTM Salah, Jesus, Martial, Kane og hvad de ellers kan "finde" på at putte på toppen, 100 førstegangs afleveringer de tre angribere imellem og så en hård flad afslutning, christ...
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf tue69 » 24. jan 2018 22:14

citysleeps skrev:Er det i orden, at man igennem en SBC skal veksle 218 Calcio A spillere for at få en 89 rated Hamsik? (Untradable vel at mærke). Jeg synes det er helt absurd.


Han er fantastisk. Bruger ham på mit hold sammen med 90 Cavani og det er vanvittigt godt.

Du får jo også pakker undervejs.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 25. jan 2018 10:42

Blevet ret glad for mit nye hold / taktik. Den hedder i hvertfald 2. div og en tur i weekendliga maskinen igen :o

Basten er fantastisk!

Billede

Billede
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 25. jan 2018 12:34

Ved ikke om jeg får spillet WL, men har i hvert fald kvalificeret mig forleden i 1. forsøg efter et par ugers pause fra WL. Har lavet lidt om på mit hold igen igen. Sådan her er mit nuværende hold:
Billede

Ronaldo er VIRKELIG god - også selvom han er på 7 chem. Han sparker alt ind og er virkelig sjov at spille med. Er begyndt at øve mig i at udvide mit skill repetoir. ADP spiller næsten bedre som CAM end han gjorde som ST. Et af de bedste FUT kort jeg nogensinde har prøvet. Yedder er også stadig fantastisk. Den front trio føles næsten som snyd.

Blanc er virkelig også god på CDM. Han spiller langt bedre end stats på kortet viser. Jeg kan simpelthen ikke finde en målmand som er bare nogenlunde anstændig. Har snart prøvet alle - så nu prøver jeg Begovic og ser hvordan det går.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 28. jan 2018 01:05

Jeg er virkelig godt kørende i division. Har netop vundet min 8 title på stribe, i ligeså mange forsøg :D
Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 31. jan 2018 14:37

FixFifa

This is a petition aimed at people frustrated with issues in FIFA 18.

https://www.change.org/p/ea-games-fixfifa
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 31. jan 2018 20:12

Ekspres fart fra 10-1 Div :D
Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf kennethbk » 31. jan 2018 21:39

Er ked af hvis det er den forkerte tråd jeg skriver i, men jeg mangler kun 2 achievements i Fifa 18:

Just getting started (15)
Complete and win your first Pro Club Seasons league match

You've got a friend in me (15)
Finish an Online Friendlies Season

Hvis der er nogen der har lyst til at hjælpes ad med at unlocke disse må i meget gerne sende en PB :)

God aften!
kennethbk
Niveau 1
 
Indlæg: 50


Re: FIFA 18

Indlægaf Benja190782 » 24. feb 2018 10:17

Kørte træt i alle de 90+ spillere så slettede min klub og startede forfra.
Er kommet rimelig godt fra start med 29 sejre uden at tabe eller spille uafgjort én eneste gang.

Spillet er bare sjovere med bronze, sølv, og none rare gold spillere. Tempoet er mere realistisk.

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Ultimate team Personale kort?

Indlægaf Vester91 » 5. mar 2018 16:49

Hej! Jeg har søgt en del på google efter mit spørgsmål, så nu for i det !

Jeg har spillet 30-40 kampe i Ultimate team nu her. (Lige købt FIFA 18)

Jeg er med på hvad selve træneren gør, men så har jeg nogle ansatte som assistent, målmand, fitness trænere og fysioterapeuter.
Jeg forstår godt deres rolle, men hvordan bruger jeg den?

Har f.eks en assistent træner med +10% HUR. hvordan bruger jeg dette? En anden er målmandstræner +10%?
Vester91
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Lyngby


Re: Ultimate team Personale kort?

Indlægaf citysleeps » 6. mar 2018 11:47

Vester91 skrev:Hej! Jeg har søgt en del på google efter mit spørgsmål, så nu for i det !

Jeg har spillet 30-40 kampe i Ultimate team nu her. (Lige købt FIFA 18)

Jeg er med på hvad selve træneren gør, men så har jeg nogle ansatte som assistent, målmand, fitness trænere og fysioterapeuter.
Jeg forstår godt deres rolle, men hvordan bruger jeg den?

Har f.eks en assistent træner med +10% HUR. hvordan bruger jeg dette? En anden er målmandstræner +10%?


Du skal ikke gøre noget, de er automatisk aktiveret i din klub.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 18

Indlægaf Vester91 » 6. mar 2018 21:08

Mange tak. Men hvor mange +10% skal man have ?
Vester91
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Lyngby


Re: FIFA 18

Indlægaf Elgar » 6. mar 2018 22:31

Du skal som sådan ikke have nogen. De virker generelt kun på Player Training kortene, som bare giver et boost i én kamp. Managers giver dog boost til kontrakter og så er der også nogen der giver et boost til fitness kort - det er de mest brugbare imo.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: FIFA 18

Indlægaf Smolle » 12. mar 2018 10:19

Er der nogen der oplever problemer med, at spillet 'fryser' efter kampene? Jeg har lige startet FIFA 18 i dag og startede så en karriere. Efter, at jeg havde spillet første kamp i pre-season, så sidder spillet fast på den skærm, der viser resultater af andre kampe spillet i den runde. Musikken stopper, men grafikken bevæger sig stadig. Jeg prøvede så, at genstarte spillet hvilket bare førte til, at jeg sad fast på start skærmen i stedet.

Jeg genstartede så Xbox'en og startede FIFA igen, men da den ikke havde nået at gemme, måtte jeg spille første kamp igen. Denne gang sad den ikke fast efterfølgende, men nu har jeg så lige spillet kamp to og problemet er opstået igen! Det er jo mega frustrerende kun, at kunne spille et par kampe ad gangen før spillet går i baglås. Kan ikke umiddelbart finde noget om det når jeg søger på Google, så tænkte jeg ville spørge her også.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron