Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 12. okt 2017 21:21

På hvilke tidspunkter, skal man regne med, der er flest freaks online i Weekend Ligaen? :o
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf YCSMS » 12. okt 2017 21:45

pongolle skrev:På hvilke tidspunkter, skal man regne med, der er flest freaks online i Weekend Ligaen? :o


Mener du generelt eller tidspunkter på dagene?
Generelt, så bliver niveauet nok ikke lavere, end det var i sidste weekend.
Tidspunkt på dagen, så tror jeg bare man skal holde sig fra freddag morgen/formiddag.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 12. okt 2017 23:05

Ja, tænkte tidspunkt på dagene. Kunne godt være nogle havde draget lidt erfaringer med "uheldige" tidspunkter at give sig i kast med sine kampe..
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf skovbo » 13. okt 2017 01:41

Det er interessant hvor god en forretning WL sandsynligvis har været/er for EA, trods det egentligt forbrug af pakker via. FIFA points må være faldet betydeligt, grundet rewards.
Hvor FIFA de seneste mange år nok har været ren og skær underholdning, må man virkelig sige at competitive delen har taget over.
Med WL/squad battles, bliver det pludseligt nødvendigt at prioritere FIFA, fremfor at være noget man hiver frem i ny og næ.
Jeg har endnu til gode at fuldføre WL, hvilket nok heller ikke bliver en realitet i fremtiden, men det har jo selvfølgelig den konsekvens at jeg ikke har samme råderum økonomisk, som dem der spiller det.
Jeg synes selv, at 40 kampe hen over 2-3 dage er absurd, og selvom jeg egentligt godt vil kunne finde tid til det på kontinuerlig basis, så er det ikke en prioritet for mig.
Andre med tanker om ovenstående? Har de af jer der spiller WL hver gang, taget et aktivt valg herom efter det blev indført i FIFA 17, eller ville I alligevel have spillet samme antal kampe blot i et andet gamemode?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 13. okt 2017 08:04

skovbo skrev:Det er interessant hvor god en forretning WL sandsynligvis har været/er for EA, trods det egentligt forbrug af pakker via. FIFA points må være faldet betydeligt, grundet rewards.
Hvor FIFA de seneste mange år nok har været ren og skær underholdning, må man virkelig sige at competitive delen har taget over.
Med WL/squad battles, bliver det pludseligt nødvendigt at prioritere FIFA, fremfor at være noget man hiver frem i ny og næ.
Jeg har endnu til gode at fuldføre WL, hvilket nok heller ikke bliver en realitet i fremtiden, men det har jo selvfølgelig den konsekvens at jeg ikke har samme råderum økonomisk, som dem der spiller det.
Jeg synes selv, at 40 kampe hen over 2-3 dage er absurd, og selvom jeg egentligt godt vil kunne finde tid til det på kontinuerlig basis, så er det ikke en prioritet for mig.
Andre med tanker om ovenstående? Har de af jer der spiller WL hver gang, taget et aktivt valg herom efter det blev indført i FIFA 17, eller ville I alligevel have spillet samme antal kampe blot i et andet gamemode?


Det er faktisk lige før SB næsten er værre imo. 4 kampe hver 8. time hele weekenden. Jeg ved man kan "gemme" en runde, men stadigvæk. Jeg ville langt hellere have at der var 24 kampe fordelt på hele weekenden jeg selv kunne bestemme hvornår jeg ville spille.

Men enig. FIFA kræver efterhånden ret meget dedikation!!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 13. okt 2017 16:55

1 sejr i 6 kampe i SB. Jeg fatter simpelthen ikke hvordan spillet kan svinge så meget. Jeg er ved at miste tålmodigheden da sværhedsgraden intet har med gameplayet at gøre.
Nå jeg må ind og fortsætte frustrationerne i WL.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 13. okt 2017 17:27

the 007 baker skrev:1 sejr i 6 kampe i SB. Jeg fatter simpelthen ikke hvordan spillet kan svinge så meget. Jeg er ved at miste tålmodigheden da sværhedsgraden intet har med gameplayet at gøre.
Nå jeg må ind og fortsætte frustrationerne i WL.


I går tabte jeg 3/4 kampe. Mine spillere kunne INTET! I dag vandt jeg 3/4. I weekenden vandt jeg 12 i træk.
Jeg tror de der kampe hvor intet virker er server relateret. For de sker også online for mig.
Mine soillere kan ikke aflevere eller afslutte - hele holdet spiller som om de på crack og laver elendige first touch, rammer stolpen konstant osv. Det virker som button delay. Og det lyder mærkeligt der skulle være det offline, men det sker for mange. Min kammerat der sidder på skod net har aldrig problemer.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 13. okt 2017 17:35

Jeg fatter heller ikke det her spil.
I dag taber jeg 0-2 til et 77 rated hold med 36 chem. Jo den er god nok, 36. Her var backs og strikers på midten, og de spillede sammen som var det Barcelona. En bronze keeper med en rating på 52(!), og alligevel kunne Vardy, Welbeck og Sigurdsson ikke score på ham
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 13. okt 2017 17:46

Det er virkeligt frustrerende at det sejler så meget. En af kampene i dag var på professionel og førte 2-0 i det 80th minut. Ender med at tabe 2-3. Det giver absolut ingen mening at gameplayet skifter så drastisk ingame...
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf Elgar » 13. okt 2017 17:58

For et par dage siden i Squad Battles, der reddede jeg bolden på stregen ved 1-1 i det 87 minut(Ultimate sværhedsgrad) og spillet begyndte at hakke så meget, at kameraet ikke kunne følge med spillet... Det viste sig, at det var auto gameklip funktionen der ødelagde det. De scorede selvfølgelig på det angreb.

Det var naturligvis ikke scripting, men fuck det var frustrerende. Ved ikke om det er anderledes fra sværhedsgrad til sværhedsgrad, men hver gang jeg får et straffe, så gætter AI'ens målmand hvilken side jeg skyder i, så længe det ikke er en straffesparkskonkurrence.

På en mere positiv note, så er Marek Hamsik en dejlig, dejlig mand.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 13. okt 2017 18:30

Elgar skrev:For et par dage siden i Squad Battles, der reddede jeg bolden på stregen ved 1-1 i det 87 minut(Ultimate sværhedsgrad) og spillet begyndte at hakke så meget, at kameraet ikke kunne følge med spillet... Det viste sig, at det var auto gameklip funktionen der ødelagde det. De scorede selvfølgelig på det angreb.

Det var naturligvis ikke scripting, men fuck det var frustrerende. Ved ikke om det er anderledes fra sværhedsgrad til sværhedsgrad, men hver gang jeg får et straffe, så gætter AI'ens målmand hvilken side jeg skyder i, så længe det ikke er en straffesparkskonkurrence.

På en mere positiv note, så er Marek Hamsik en dejlig, dejlig mand.


Din spiller kigger derhen hvor han vil sparke hvis du holder markøren samme sted hele tiden? Du skal skifte til sidst. Det samme sker når modstanderen sparker. Redder 3 ud af 5 straffe på den måde i SB.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 13. okt 2017 18:34

IkkNico skrev:Jeg fatter heller ikke det her spil.
I dag taber jeg 0-2 til et 77 rated hold med 36 chem. Jo den er god nok, 36. Her var backs og strikers på midten, og de spillede sammen som var det Barcelona. En bronze keeper med en rating på 52(!), og alligevel kunne Vardy, Welbeck og Sigurdsson ikke score på ham


Taber næsten altid til hold under 80 med chem under 100. 80-85 hold med 100 chem slår jeg næsten altid.

Har i lagt mærke til hvor ofte holdene har bronze bench?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Elgar » 13. okt 2017 19:03

Cena skrev:
Elgar skrev:For et par dage siden i Squad Battles, der reddede jeg bolden på stregen ved 1-1 i det 87 minut(Ultimate sværhedsgrad) og spillet begyndte at hakke så meget, at kameraet ikke kunne følge med spillet... Det viste sig, at det var auto gameklip funktionen der ødelagde det. De scorede selvfølgelig på det angreb.

Det var naturligvis ikke scripting, men fuck det var frustrerende. Ved ikke om det er anderledes fra sværhedsgrad til sværhedsgrad, men hver gang jeg får et straffe, så gætter AI'ens målmand hvilken side jeg skyder i, så længe det ikke er en straffesparkskonkurrence.

På en mere positiv note, så er Marek Hamsik en dejlig, dejlig mand.


Din spiller kigger derhen hvor han vil sparke hvis du holder markøren samme sted hele tiden? Du skal skifte til sidst. Det samme sker når modstanderen sparker. Redder 3 ud af 5 straffe på den måde i SB.


Gør jeg også, og det er mod AI og ikke en person, for så ville jeg ikke have noget problem med det. Tværtimod har jeg altid haft held med straffe online.

EDIT: Har det også sværere mod relativt dårlige hold med lav chem i forhold til gode hold.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 13. okt 2017 19:20

Har lige nu et BPL hold og et Bundesliga, men overvejer at sælge mine tyskere og så bygge et J-League fitness hold. Bare fodi jeg aldrig spiller med asiatiske hold

Cena skrev:Taber næsten altid til hold under 80 med chem under 100. 80-85 hold med 100 chem slår jeg næsten altid.

Yup, tabte som sagt 0-2 til 77R/36C, men vinder så de to næste 2-1 og 4-3 mod hhv 81R og 79R, begge 100C.

Jeg tror EA har lavet en stor fuck-up. Udover at de nerfer mit hold, så de lige pludselig ikke kan ramme hinanden (ikke en gang når bolden gives op), så har de fået skruet på nogle forkerte sliders. WC er sværere at spille mod end Legendary, og dårligt ratede hold er sværere at spille mod end gode
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 14. okt 2017 08:17

3 nederlag her til morgen. Jeg kan lige så godt lade være med at spille med målmand. Han tager absolut ingenting. Har solgt min 88 hando, for når spillet er sådan her gider jeg ikke have en målmand til 40k når en til 2K lukker lige så dumme mål ind. Det er simpelthen en joke så dårligt mine spillere aflevere. Kroos kan ikke slå en aflevering på 2 meter uden Gameiro falder i den.

Størstedelen af de mål jeg lukker ind starter enten et dårligt first touch på midten på trods af jeg shielder eller en aflevering som bliver slået til en helt anden end den forventede hvor efter afleveringen bliver dårlig fordi jeg ikke peger på ham og så opsnapper modstanderen den og scorer.

Og jeg er med på det er manuelt forsvar i år. Men når den er SÅ langsom til at skifte så kan man i det mindste forvente en forsvarsspiller følger bare lidt med modstanderen.

Ja og så sparker jeg på stolpen eller brænder alt i de kampe.

Det er så klamt det er på den her måde. For det tager alt lyst til at spille. Min kammerat har aldrig de her kampe og vinder med 3-5 mål næsten hver gang. Når vi spiller mod hinanden skiftes vi til at vinde. Så, det er ikke fordi han er så meget bedre end mig.

Jeg tror på det er connection der gør det her. Han sidder på en bambus forbindelse i et sommerhus og jeg sidder på en 100/100 fiber linie.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron