Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf Akandreasen » 12. okt 2016 10:12

Wizup skrev:EA burde ligge en process ind, inden de starter kampene for at sikre sig at der er en lav ping mellem de 2 Xbox.
Jeg oplevede ofte i FIFA 16 at at spille mod Franskmænd og Russere hvor kampene simpelthen var umulige at spille grundet lag.
Ville være et fedt initiativ hvis EA bare satte krav til forbindelsen i mathmaking processen. For det virker altså ikke til de gør det lige nu.
Folk fra med dårlig forbindelse burde ikke kunne få lov at ødelægge spillet.


Eller i det mindste en mulighed for "mutual termination/forfeit" . Så man kan blive enige med sin modstander om at kampen er uspillelig og stoppe den, uden at der bliver registreret et tab og et reset af DNF multiplyer.
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 12. okt 2016 19:26

Hvad gør man når man er logget ind i FIFA 17 FUT på sin konsol og man så stadig ikke kan logge ind på FIFA 17 Companion via sin telefon?
Den siger jeg skal logge ind på min konsol hvilket jeg har gjort og genstartet app'en flere gange. Det virker bare ikke..
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 13. okt 2016 08:14

Benja190782 skrev:Hvad gør man når man er logget ind i FIFA 17 FUT på sin konsol og man så stadig ikke kan logge ind på FIFA 17 Companion via sin telefon?
Den siger jeg skal logge ind på min konsol hvilket jeg har gjort og genstartet app'en flere gange. Det virker bare ikke..


Jeg tror ikke du både kan være logget ind på din konsol og web app/companion samtidig.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 13. okt 2016 10:23

Man kan ikke være logget på begge steder, på samme tid.

Husk at logge "rigtigt" ud af FUT på konsollen, hvis du har i sinde, at skal på appen umiddelbart efter, ellers kan der gå 15/30 min, før du kan komme på Mobil/WebApp.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 13. okt 2016 19:34

Kan man ikke?? Det lyder bare lidt mærkeligt, når den faktisk beder mig om, at gøre netop det?
Altså logge ind på konsollen og derefter genstarte Companion app'en.

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 14. okt 2016 05:40

Jeg tror det er fordi de lukker ned for adgangen til web app og Companion for dem der ikke har spillet? Så tror bare det er en form for bekræftelse på du har spillet?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2016 09:29

^^
Muligvis, men det giver ingen mening, for det virker stadig ikke.. :(
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2016 18:41

Så fik jeg ENDELIG app'en til at virke! Det var fordi der var tilknyttet to forskellige e-mail kontoer.
KÆFT den er lækker den app! Fik lige Christian Eriksen for sølle 7400, og han koster altså normalt cirka 13.000 Cr.

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf KimHansenDK » 14. okt 2016 19:03

Har altid spillet FIFA, men er først nu begyndt at spille FUT for alvor. Hvordan får I alle de penge fra? Er set blot at købe billigt og sælge dyrt? Eller er der andre tricks? Har allerede udtænkt mig er hold, men med de priser, kommer det da aldrig til at ske. Synes heller ikke, at jeg får nogle rigtig gode spillere, når man køber pakker...
KimHansenDK
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Odense


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 14. okt 2016 19:14

KimHansenDK skrev:Har altid spillet FIFA, men er først nu begyndt at spille FUT for alvor. Hvordan får I alle de penge fra? Er set blot at købe billigt og sælge dyrt? Eller er der andre tricks? Har allerede udtænkt mig er hold, men med de priser, kommer det da aldrig til at ske. Synes heller ikke, at jeg får nogle rigtig gode spillere, når man køber pakker...


Har du husket at bruge din coin boost?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2016 19:40

KimHansenDK skrev:Har altid spillet FIFA, men er først nu begyndt at spille FUT for alvor. Hvordan får I alle de penge fra? Er set blot at købe billigt og sælge dyrt? Eller er der andre tricks? Har allerede udtænkt mig er hold, men med de priser, kommer det da aldrig til at ske. Synes heller ikke, at jeg får nogle rigtig gode spillere, når man køber pakker...


Altså jeg startede på FUT sidste år, og har allerede nu lært så meget mere ved bl.a. at følge denne tråd.

Start med at sælge de trøjer og de bolde du ikke bruger - og husk at aktivere dine coin boost. Jeg havde cirka for 50.000 Cr. alene i coin boost's!

Det første jeg gør er at bygge to billige guld hold op, altså spillere til omkring 300-650 Cr. pr. stk.
Så skifter jeg imellem de to hold for at holde spillernes fitness oppe.

Så køber jeg nogle populære spillere, som f.eks Bellerín, Cech osv. til billigere penge om morgen - typisk ved 05.00-06.00 tiden, imens jeg spiser morgenmad og gør ungerne klar. Så sætter jeg dem til salg hele dagen, og starter forfra næste dag. Jeg bruger kun Christian Eriksen, Petr Cech, Bellerín og den type spillere til at lave mønter på.

Efter min mening er det for farligt, at bygge et stjernehold op til flere 100.000 Cr. fordi tabet kan blive enormt, hvis du ikke konstant er aktiv på transfer markedet.

Desuden kan du få et pisse godt hold for 10.000 Cr. hvis du kigger efter de rigtige spillere, som f.eks. Shane Long, Nathan Dyer, Fraser, Iturbe osv. Det er pisse billige spillere, men f.eks. Fraser (sølvspiller) fra Bournemouth føles ligeså god, som Eden Hazard, selvom han kun koster 750 Cr. Han har så også 92 i agility, 92 i balance, 89 i accel. og 92 i speed. Så klart han føles guddommelig.

Et andet godt tip, når du køber spillere er at gå efter dem med mange kontrakter - f.eks købte jeg lige højrekanten Zaha fra Crystal Palace til kun 650 Cr. og han havde altså 86 kampe med i kontrakten. Det spare lige mig for at bruge en masse penge på kontrakter.

Husk iøvrigt at købe kontrakter nu - de bliver aldrig billigere - har selv købt +65 kontrakter alene med 99 kampe.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf KimHansenDK » 14. okt 2016 19:56

Hvor finder jeg coin boost henne? God idé med to hold. Vil prøve nogle ad disse tips :-)
KimHansenDK
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Odense

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 14. okt 2016 20:01

^^
Klik på din højre analog, altså tryk på den - så kommer dit EAFC frem med bl.a trøjer og bolde du kan indløse og sælge i FUT bagefter.
Der finder du også disse coin boost's - start med den højeste, altså 15x1000 Cr. efter hver kamp, men tag kun en af gangen. Det er gået galt for EA før med de coin boost's..
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 14. okt 2016 22:27

http://xboxclips.com/Brunsvigeren/1308f ... 2457/embed

Spiller 75 % af mine kampe med denne type lag, simpelthen så frusterende og total ødelæggende.

Umuligt at time både afleveringer, spillerskift, løb osv.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 15. okt 2016 08:03

pongolle skrev:http://xboxclips.com/Brunsvigeren/1308f98a-35b5-470c-a70a-7e7feaac2457/embed

Spiller 75 % af mine kampe med denne type lag, simpelthen så frusterende og total ødelæggende.

Umuligt at time både afleveringer, spillerskift, løb osv.


Har det hjulpet med den nye patch som i fik i går? Vi har ikke fået den på PS4 endnu.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron