Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 21. sep 2016 19:09

Spillet er btw udgivet på EA Access nu.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 21. sep 2016 19:19

Du kan have en pointe, men køber jeg point fyrer jeg jo det hele af på en gang (det er set før) og kommer helt sikkert til at bruge flere point henover en sæson, når jeg skal have et "fix" med pakker...

Ved denne måde kommer pakkerne bare dryssende hver mandag, det er dejligt nemt og der er lidt nyt hver uge...

Mig bekendt er der følgende i super deluxe udgaven:

Up to 40 FIFA Ultimate Team Jumbo Premium Gold Packs (2 per week over 20 weeks - worth up to $120)
3-match FUT Team of the Week loan player (up to 2 players per week over 20 weeks)
8-match FUT loan item of Hazard, Martial, Reus, or Rodriguez
Custom FUT kits created by designers or FIFA soundtrack artists

Mht. jumbo premium pakkerne går de så ikke til 15k ? og ikke 7.5k ?

NB. køber i $ så er ikke helt vant til de danske priser, men det går nok ud på et :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 21. sep 2016 19:20

YCSMS skrev:Spillet er btw udgivet på EA Access nu.


FEDT, så kan vi ligeså godt få det hentet, tak for heads up 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 21. sep 2016 21:26

På min EA Access på xboxen, står der "kommer snart"?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 21. sep 2016 21:53

det gjorde der også på min... klik på linket, så bør du komme til en side, hvor den står som "trial", den kan du hente...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf Bavi » 21. sep 2016 21:59

I skal bare finde FIFA 17 inde i Xbox Store. Der vil der være en prøveversion knap.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 21. sep 2016 22:47

skovbo skrev:
YCSMS skrev:
skovbo skrev:Jeg fik også kun skrammel.
Hvad bliver jeres indgangsvinkel til starten af FUT 17?


1. Lidt Fifa-points
2. Spille draft for pointsene
3. Sælge spillerne der ikke kan bruges
4. Bygge billige hold


Lyder som en fornuftig tilgang.
Jeg selv har bygget et billigt, og selvfølgelig ret ringe, dansk hold jeg bruger i de første 10 timer som starter i morgen. Derefter skulle jeg gerne have coins nok til at bygge et nogenlunde hold.


Bare med at spille, og så tag' den derfra...

Selv satser jeg på at bygge et Bundesliga hold, gode og billige spillere!

Huntelaar til 450.- fx er erhvervet.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 21. sep 2016 22:58

Det var et godt køb. Glimrende angriber :)
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 21. sep 2016 23:04

Altså spille draft? Det der kostede 15000.- ca eller 300 FIFA points i 16'eren?.

Ja, og Max Meyer ligger omkring 800.- , han er altså vild på den offensive midt.

Ellers er der Dahoud, Kimmich, Weigl, Hahn, Geis, Hermann, Max Kruse til omkring en tusse også. Så er man godt på vej..

Syntes der er rigtig meget value for money i bundesligaen, var der i hvert fald i 16'eren, og tyder på lidt alá det samme i 17'eren..
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 21. sep 2016 23:11

pongolle skrev:Altså spille draft? Det der kostede 15000.- ca eller 300 FIFA points i 16'eren?.

Ja, og Max Meyer ligger omkring 800.- , han er altså vild på den offensive midt.

Ellers er der Dahoud, Kimmich, Weigl, Hahn, Geis, Hermann, Max Kruse til omkring en tusse også. Så er man godt på vej..

Syntes der er rigtig meget value for money i bundesligaen, var der i hvert fald i 16'eren, og tyder på lidt alá det samme i 17'eren..


Ja præcis. Hvor du får 5 spillerne at vælge imellem hvergang, og så spiller du knockout kampe (max 4) og får så præmier.

Bestemt. Bundesligaen har en del gode og billige spillere.
Jeg ved ikke hvorfor, men hvert år får jeg altid en ide om, at jeg skal lave et dansk hold. Samme er sket i år, hvor jeg har brugt de coins jeg fik ud af Webappen på det.
Wass som min bedste spiller og ellers 4 sølvspillere. Det skal nok blive interessant.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf bendix90 » 22. sep 2016 07:15

Nu spørger jeg måske dumt, men er der nogen der har erfaring med at købe EA Access via den danske store, og så have forudbestilt selve spillet via den amerikanske? Kan den godt finde ud af det eller bliver det noget værre rod når det endelige spil udkommer?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: FIFA 17

Indlægaf Bavi » 22. sep 2016 07:31

bendix90 skrev:Nu spørger jeg måske dumt, men er der nogen der har erfaring med at købe EA Access via den danske store, og så have forudbestilt selve spillet via den amerikanske? Kan den godt finde ud af det eller bliver det noget værre rod når det endelige spil udkommer?



Der er ingen problemer. Jeg købte dansk EA Access i går og mit FIFA 17 er købt i Argentina eller Singapore.
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: FIFA 17

Indlægaf bendix90 » 22. sep 2016 07:36

Bavi skrev:
bendix90 skrev:Nu spørger jeg måske dumt, men er der nogen der har erfaring med at købe EA Access via den danske store, og så have forudbestilt selve spillet via den amerikanske? Kan den godt finde ud af det eller bliver det noget værre rod når det endelige spil udkommer?



Der er ingen problemer. Jeg købte dansk EA Access i går og mit FIFA 17 er købt i Argentina eller Singapore.


Perfekt, tak! Har du så din Xbox konsol stående som Dansk region eller har du allerede nu sat den over på Argentina eller Singapore? Eller det skal måske først gøres når udgivelsesdatoen oprinder?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: FIFA 17

Indlægaf Bavi » 22. sep 2016 08:37

Xboxen står til Danmark. Du behøver ikke foretage dig noget mht sprogindstillingerne. Heller ikke på udgivelsesdagen :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: FIFA 17

Indlægaf bendix90 » 22. sep 2016 08:41

Bavi skrev:Xboxen står til Danmark. Du behøver ikke foretage dig noget mht sprogindstillingerne. Heller ikke på udgivelsesdagen :)


Fantastisk. Tak skal du have :) Så er det bare med om jeg kan få hele det VPN cirkus til at virke, da det ikke lader til at ville gå igennem selv med et Revolut kort.
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron