Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 20. sep 2016 21:04

Jeg får den her:

Billede

Til trods for at jeg har spillet FUT hver eneste år siden det udkom... har også forsøgt at logge ind efter at have været forbi i FUT i 16'eren, men det hjælper ikke...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf tue69 » 20. sep 2016 21:32

Ditto. EA har bekræftet at det er en fejl og at det er tilfældigt hvem der kan komme på lige nu.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 21. sep 2016 11:06

Så lykkedes det for mig at få gang i wep-app'en...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 21. sep 2016 11:17

Også her. Fik bla. Morata og Villa, så det er ok til at skrabe lidt startkapital sammen.

Hvis jeg har forstået det rigtigt, er er der lavet om på effekten fra chem-kortene. På FutWiz kan man se, hvordan statsene bliver ændret alt efter hvilket kort der bruges. Et par eksempler:
Billede

Umiddelbart var min første tanke fedt nok. På den anden side frygter jeg, at spillerne bliver alt for OP.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 21. sep 2016 11:22

Et eksempel på, hvad jeg mener med at de bliver OP:

Billede

:shock: :shock: :shock:
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 21. sep 2016 11:46

YCSMS skrev:Et eksempel på, hvad jeg mener med at de bliver OP:

Billede

:shock: :shock: :shock:


Hvordan skal det forstås?


Hvad er jeres metode til at skabe et godt hold i starten af spillet? Bruger I FIFA points, eller spiller I blot kampe? Draft evt?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 21. sep 2016 11:49

"Hvordan skal det forstås?"

At han med et shadow-kort kommer op på 93 pace. Så bliver det altså ikke sjovt i længden.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 21. sep 2016 12:07

YCSMS skrev:"Hvordan skal det forstås?"

At han med et shadow-kort kommer op på 93 pace. Så bliver det altså ikke sjovt i længden.


Oh shit.. Jeg har faktisk aldrig gået op i de chem kort, men der er da tilsyneladende meget at hente.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 21. sep 2016 12:45

YCSMS skrev:Også her. Fik bla. Morata og Villa, så det er ok til at skrabe lidt startkapital sammen.

Hvis jeg har forstået det rigtigt, er er der lavet om på effekten fra chem-kortene. På FutWiz kan man se, hvordan statsene bliver ændret alt efter hvilket kort der bruges. Et par eksempler:

Umiddelbart var min første tanke fedt nok. På den anden side frygter jeg, at spillerne bliver alt for OP.


Er pointen ikke at de stats der bliver boosted er på bekostning af de resterende stats? Så der burde vel være røde +'er på de stats der ikke er inkluderet i chem kortet. Sådan var det da i 16?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 21. sep 2016 13:00

citysleeps skrev:
YCSMS skrev:Også her. Fik bla. Morata og Villa, så det er ok til at skrabe lidt startkapital sammen.

Hvis jeg har forstået det rigtigt, er er der lavet om på effekten fra chem-kortene. På FutWiz kan man se, hvordan statsene bliver ændret alt efter hvilket kort der bruges. Et par eksempler:

Umiddelbart var min første tanke fedt nok. På den anden side frygter jeg, at spillerne bliver alt for OP.


Er pointen ikke at de stats der bliver boosted er på bekostning af de resterende stats? Så der burde vel være røde +'er på de stats der ikke er inkluderet i chem kortet. Sådan var det da i 16?


Det er angiveligt lavet om. Her er et skema fra EA, som viser hvordan de forskellige kort booster ingame stats:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... V8/pubhtml
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 21. sep 2016 13:55

Jeg stod tilpas langt nede i køen med mine loyalty packs, intet at prale af der... bedste kort var en for mig ukendt 76'er rare guld ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf CaptainKicker » 21. sep 2016 14:31

Fik hellere ikke noget brugbart. Men min kammerat nuppede 84 Reina og et par gode BPL Spillere.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 21. sep 2016 14:36

Jeg fik også kun skrammel.
Hvad bliver jeres indgangsvinkel til starten af FUT 17?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 21. sep 2016 15:41

Fik også ligegyldige pakker. Èn ting er sikkert; det bliver ikke til en Deluxe udgave denne gang :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 21. sep 2016 16:04

skovbo skrev:Jeg fik også kun skrammel.
Hvad bliver jeres indgangsvinkel til starten af FUT 17?


1. Lidt Fifa-points
2. Spille draft for pointsene
3. Sælge spillerne der ikke kan bruges
4. Bygge billige hold
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron