Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf Elgar » 30. sep 2016 13:21

Noget ligende det der, så HADER jeg hvis mine spillere nægter at dække op, hvorfor jeg selv tager kontrol og stiller spilleren hen til modstanderen, typisk en kantspiller mod en back, hvorefter jeg skifter tilbage til en spiller for at presseboldholderen, og straks begynder min back at løbe væk som en forvildet kylling og lave et hul til modstanderens kantspiller.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: FIFA 17

Indlægaf KimHansenDK » 30. sep 2016 17:58

Ved at justere lidt på sliders, så kan man til en vis grad eliminere nogle af de "dumme" beslutninger, som AI'en ind imellem træffer.

Se eventuelt på Operation Sports:
http://www.operationsports.com/forums/e ... iders.html
KimHansenDK
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Odense

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 30. sep 2016 19:40

Jeg synes nu ellers at hele spiloplevelsen i FIFA 17 er det bedste vi nogensinde har haft. CPU'en spiller for en gangs skyld realistisk på Legendarisk - laver fejl osv. Man kan nu vinde hovedstødsdueller mod CPU'en, uden at skulle holde B nede.
Der sker tilfældigheder som faktisk virker naturlige. Bolden flyver hamrende realistisk i luften! Tacklinger og fysik går op i en højere enhed - og det er for første gang i mange år sjovt at forsvare igen.
Responsive spillere men samtidigt nok momentum til, at man ikke kan vende på en tallerken!

Skudene føles ufatteligt fede! Målmanden er ikke overnaturlig mere, men er i perfekt balance og kan rent faktisk lave fejl, som vi ser det på TV.

Grafik og ikke mindst lyden på stadion er top klasse! At hører de engelske fans på tribunen råbe "shoot" er simpelthen så fedt lavet! Man kan endda hører børn på stadion! (Med høretelefoner)

CPU'en spiller spilopbyggende og tænker sig om. Hvilket gør at jeg endelig kan spille 10 min. pr. halvleg i min karriere uden, at kampen ender 6-2.

Jeg kan efter +40 kampe mod CPU'en kun finde én fejl - nemlig at de nærmest konstant "first-timer" bolden i nettet, når der skal skydes på mål.

Online og FUT er sjovere end nogensinde!

Jeg kan nærmest ikke få armene ned, så godt er FIFA 17! :D

Eller er jeg helt galt på den?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 30. sep 2016 19:45

Benja190782 skrev:
Online og FUT er sjovere end nogensinde!


Var FUT16 ikke dit første FUT, hvor du startede ca. halvvejs i spillets levetid? :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 30. sep 2016 19:51

^^
Jo præcis, men jeg har jo spillet FIFA næsten dagligt siden 1998, både online og offline.

Hvor vil du hen med det? :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 30. sep 2016 19:54

Benja190782 skrev:^^
Jo præcis, men jeg har jo spillet FIFA næsten dagligt siden 1998, både online og offline.

Hvor vil du hen med det? :D


At dit sammenligningsgrundlag for det nuværende FUT kontra de tidligere år måske er lidt tyndt ;) For selvom det kan lyde dumt, så er der gameplay-mæssig forskel på de forskellige gamemodes. Jeg har fx lige prøvet draft-offline for at hente præmien. Det er vanvittigt så lækkert og flydende gameplayet er, og hvor gode spillerne er på bolden, kontra nogle online kampe.

Men FUT er bestemt lovende i år. Den første patch ventes dog med spænding.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf KimHansenDK » 30. sep 2016 19:57

Jeg synes klart, at dette års udgivelse er den bedste siden FIFA 98. Det virker utrolig flydende, der er en masse gode animationer, som er blevet tilføjet, fysikken føles god, og grafikken og lyden er i top!
KimHansenDK
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Odense

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 30. sep 2016 20:09

@YCSMS:

Jeg mener bestemt ikke det er på et tyndt grundlag - og jeg er udemærket klar over hvor meget forskel der er på de forskellige gamemodes.

Mht. din Draft oplevelse, så er det jo klart at spillerne føles gode på bolden, når man har Ronaldo og Messi på sit hold.
Jeg synes dog tværtimod, at spillet føles ringere (eller mere arcade-agtigt) i FUT Draft, fordi folk ikke kan slappe af med at voldtage løbe knappen! Det gør spillet grimt og kaotisk.
Hvilket er en af grundene til at jeg elsker FUT online her i starten, hvor folk ikke har ene superstjerner på holdet.

Det kræver at man tænker fodbold - dér bliver FIFA rigtig sjovt online.

Få mig ikke til at starte på følelsen og realismen af FULL MANUAL styring - så går FIFA hen og bliver en rigtig simulator hvor ordet "scripting" ikke engang er opfundet endnu...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 30. sep 2016 20:16

Benja190782 skrev:@YCSMS:
Mht. din Draft oplevelse, så er det jo klart at spillerne føles gode på bolden, når man har Ronaldo og Messi på sit hold.
Det kræver at man tænker fodbold - dér bliver FIFA rigtig sjovt online.


Det handler ikke om, at det var den type spillere. Det var selve gameflowet osv, hvor der var tydelig forskel.

FIFA er knap så sjovt online, når det er fyldt med fejl/funktioner der fejler, som giver den ene part en fordel. Listen af disse er allerede lang. Ikke kun fra mig, men også andre brugere som oplever dette.

Heldigvis kan opdateringer løse disse fejl. Dem kom der også et par stykker af sidste år. Der kan jeg love dig for, at FUT var grumt ved udgivelsen :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf PrincePilsner » 1. okt 2016 08:21

Tilføj gerne mig, Jake86, kunne være meget sjovt med lidt Leaderboard-action :D
PrincePilsner
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Slagelse


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 1. okt 2016 19:25

Dette er et af de mest bizare mål jeg nogensinde har lukket ind. Ved godt det kan være svært at se på en GIF, men som det kan ses, står gameplayet stille for mig. Pludselig går det helt vildt hurtigt, også hurtigere end det ser ud til på GIF, og jeg trykker selvfølgelig bare løs. Han kombinere sig derimod stille og roligt op igennem midten.
Billede

Har I oplevet det før?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 3. okt 2016 13:53

Så fik jeg endelig startet på FUT Draft og det blev endda til 4 på stribe i mit kun 2. forsøg!
Fik faktisk nogle ret gode pakker ud af det!

Her er min statistik i FUT Draft indtil videre - fornuftigt start:
Billede

-og her er holdet der bankede hele pisset:
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 3. okt 2016 18:26

Er godt nok blevet hooked på squadbuilder challenge.
Pakkede IF Embolo fra Schalke tidligere på dagen som gav 83k lige ned i lommen :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 3. okt 2016 18:31

the 007 baker skrev:Er godt nok blevet hooked på squadbuilder challenge.
Pakkede IF Embolo fra Schalke tidligere på dagen som gav 83k lige ned i lommen :D

Det var ikke en IF, det var et OTW-kort :D Ham skulle du ha' beholdt. Han scorede to i går, og får måske en IF i denne uge = dit kort var blevet opgraderet.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 3. okt 2016 19:25

YCSMS skrev:
the 007 baker skrev:Er godt nok blevet hooked på squadbuilder challenge.
Pakkede IF Embolo fra Schalke tidligere på dagen som gav 83k lige ned i lommen :D

Det var ikke en IF, det var et OTW-kort :D Ham skulle du ha' beholdt. Han scorede to i går, og får måske en IF i denne uge = dit kort var blevet opgraderet.


Åh gud #-o
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron